Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Na moji CX5 je montirana (na poobla??enem servisu) vle?na kljuka proizvajalca Bosal. V?eraj prvi? natikal gor Thule prtlja?nik za kolesa in opazim, da je precej nagnjen proti prtlja?niku, celo toliko, da ?e nisem previden pedalo zadane ob zadnja vrata. OK...pogledam ?e je mogo?e na prtlja?niku kaka nastavitev ki sem jo spregledal, ne najdem ni?. Nakar poizkusim s sosedovim nosilcem in zadeva ista. Na njegovi kljuki moj prtlja?nik lepo stoji vodoravno. Sedaj pa vpra?anje, preden se odpravim na servis. Je dejansko to "feature", je napaka pri monta?i oz. je mo?na kaka dodatna nastavitev samega naklona kluke?

Hvala....

Napisano

Naprej je nagnjeno zato, da ko za na po?itnice platoji pira pritiskajo na zadnjo os, je stvar potem vodoravna in ne podrgne? s thulejem po rampi ko vozi? dol s trajekta. :lol:

 

Kljuka se gotovo ne ?tela, tudi moj Thule nima nobene nastavitve naklona. Nastavlja se samo sila s katero objame kljuko ko potisne? ro?ico dol. Pa tud tega nisem ni? nastavljal, je vse ?e tovarni?ko pasal skupaj.

Ali je za... Bosal ali pa poobla??enec.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

  • Jest je spremenil naslov v CX5 vlečna kljuka ni popolnoma vertikalna

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.