Skoči na vsebino

NIŽANJE


curko

Priporočeno sporočilo

Ziv druzba

Vem da imamo v klubu veliko znizanih mazdic pa me zanima kako bi se obneslo nizanje karavana z skoraj z 2tonoma. Kaksna bi bila cena in kam se mi najbolj splaca dati znizati opel insignio karavana. In ce mi napisete se malo prednosti in slabosti vse dobrodoslo.

 

En zoom zoom pozdrav

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo Bla?!

 

Imamo kar nekaj ponudnikov (sam bi izpostavil Avto Jenko iz Homca pri Dom?alah, s katerimi sem bil doslej vedno zadovoljen, vzmeti pa lahko pri Technoracing-u kupi?).

 

Kar se ti?e zni?ane Mazde6, ti povem iz prve roke, da ko sem jo kupil je bila zni?ana 40mm in sem drgnil z njenim "trebuhom" na vsakem koraku, pa je takrat niti nisem uporabljal za vse izmed prosto?asnih aktivnosti (hribolazec prve kategorije, jebiga), skratka takoj sem dojel, da jo bo potrebno dvignit na tovarni?ko vi?ino, ker sicer bo trebuh v kratkem popolnoma prebru?en in v nadaljevanju zarjavel. Avto ima precej dolgo medosno razdaljo in to je idealna receptura za nasest na kak?ni grbini ali razjebani cesti, ki jih kar MRGOLI v tej na?i banana-kraljevini.  :cheers:

 

Prednosti predvidevam da so v lep?em izgledu (nesporno se strinjam), izbolj?ani legi na cesti. Mogo?e tudi teoreti?no ni?ji potro?nji goriva in vi?ji kon?ni hitrosti, o uporabnosti pa sem ?e napisal kak?no izku?njo sem imel. Da ne omenjam, ko sem imel zni?ano Mx5 in potem ?e dodatno poliestrsko navlako na njej (podalj?ke), ko je bila zadeva do skrajnosti neuporabna.  :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto ima precej dolgo medosno razdaljo

no ja, o tem bi se dal debatirat... sej ve?, da med 6-ko prve gen. in 323F BA ni kej dost razlike v medosni :)

 

Mazda 6 2,675mm

323F BA 2,605mm

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 7 mesecev kasneje...

Ni?anje mislm, da je ?e vedno stvar osebne odlo?itve.

Pri takih vozih mora? vzet v zakup, da bo? ob?asno kje kej porajsal, tako da se na svete cajte zmeni? z osebnim li?arjem, da dvigne avto, popravi, kar si raniral, da malo prepre?i? rjo, ampak na dolgi rok bo verjetno ?koda spodaj prej, kot pr nezni?anemu.

Sam mam ?estico karavana spu??enga, pa glede na to, da sem mal zmutil s fedri in je avto klecnil bolj od predvidenega, je spredaj res kr nizek. Marsikdo na forumu mi je odsvetoval to na ?estki, ?e? da je neuporabna, da je prenizka in bom to obnovil na tovarni?ko kmalu. 5 let kasnej se ?e vedno vozim zni?an in se pa? nau?i? vozit po cestah, kjer se vozi?, da fali? luknje, pred le?e?imi policaji grem po?asneje ?ez, parkiram naprej prakti?no ne ve?, ker je sprednji odbija? prenizek, da bi ?el ?ez ve?ino robnikov... Ampak vztrajam, ker mi je avto, tak kot je, kul, ?e vedno ga rad pogledam in mi ni ?al :)

Marsikomu pa se to zdi neumno, metanje dnarja stran in neprakti?no. S slednjim sem se moral tud jest sprijaznit, da ?ez vsak travnik pa? ne morem, ampak ?e vedno nisem v takem ekstremu kot lokalni honda?i in GTI loverji, ki jih gledam (z rahlim zavidanjem ;) ).

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Jest je spremenil naslov v NIŽANJE
  • 10 mesecev kasneje...

Bom kar tole temo uporabil, da ne odpiram nove. Kaj se zgodi s sprednjimi lučmi po nižanju glede na to da imajo M6 LED avtomatsko uravnavanje višine? Je treba ponovno skalibrirat da je snop na pravi višini? (Tehnični pregledi pa te fore😁)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pazabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.