Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo,                                                               [Mazda 6, 2009, 140 dizel)

Jaz ob?asno (v?asih 1x na dan, v?asih sploh ne, v?asih 3x) med vo?njo ali kar takoj po v?igu fa?em napako P0098 -> IAT high.
To razumem kot ob?asno odprt tokokrog, npr. odpeta masa ali kaj podobnega.

Peljal sem se z ra?unalnikom in res IAT temperatura prebije do -40?C. (zopet samo enkrat, potem spet lep ?as ni?).
?e "friziram" kable, se ne zgodi ni?, tako da verjetno ni kak kontakt..

Je ?e kdo imel kaj podobnega? Bi bil kdo pripravljen posodit MAF/IAT komplet za testno vo?njo, da ne kupujem drugega kosa brez veze? V zameno za kak?no pivce ali kontra diagnostiko, kak?no DPF regeneracijo itd :)

Lep pozdrav vsem,
Bo?tjan

Napisano

Mislim, da so na precej modelih in letnikih enaki. (ZL01-nekaj-2010) Pi?em na privat, hvala za pripravljenost.

@Brane

V mislih sem imel samo cukanje/drezanje kablov in konektorja, ?e bi vzrok res bil slab kontakt na tem mestu.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Problem odpravljen. Najprej ?e enkrat hvala Markym-u, ker mi je posodil MAF za test.

 

Vedel sem da sta senzorja za temperaturo vhodnega zraka dva, vendar je bilo to na ra?unalniku malo "zakamuflirano".

Na M-IDS programu je bil senzor z napako deklariran kot IAT2, v npr. funkciji za opazovanje obna?anja senzorjev pa mu je ime BAT (boost temp. sensor). Po logiki se nahaja nekje "po turbini", vendar ga ni mo? najti pod pokrovom motorja.
Nekako sem se dokopal do te strani:
https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_eng/mazda3/20060311105619/html/id0113f1801900.html

 

Ta senzor se torej nahaja kar na hladilniku zraka pred levim kolesom. Potrebno je samo malo odvahniti plasti?no za??ito in voila:
WP_20160924_12_21_13_Rich_LI.jpg?dl=0 (?e slika ne dela: https://www.dropbox.com/s/lqsl68fw2o54r5e/WP_20160924_12_21_13_Rich_LI.jpg?dl=0)

 

Ena ?ica do senzorja je bila prekinjena zaradi tr?ega ?rnega oklopa, ki je po?asi drgnil po izolaciji in nato ?ici. Zadevo sem pospajkal in zalil z lepilom.
 

Edit:
?e kdo potrebuje priklop na ra?unalnik v IDS okolje, z veseljem pomagam.

Napisano

Sva se oba nekaj novega nau?ila :-)

Sem vesel, da si na?el napako.

Zdi se mi pa, da bi bil hladilnik tud za namo?it s tisto teko?ino, ki sem ti jo omenil, zgleda ?e kar zrel zanjo ;-)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.