Skoči na vsebino

RX8 - Pomanjkanje mo?i pri nizkih obratih


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni.

 

Imam te?avo s svojo RX8. Pri nizkih obratih motorju ob?utno zmanjka mo?i - razlika v pospe?evanju in "vleki v klanec" je zares o?itna. V nizkih prestavah (prva in druga) ?e vedno zadeva gre bolj ali manj kot bi morala iti, vendar, ko pridem do tretje prestave (in potem v vi?jih tudi) zadeva leze dobesedno po pol?je v primerjavi s tistim kar bi moralo biti. 

 

Zanima pa me, ali bi bila te?ava lahko v katalizatorju? Spra?ujem zato, ker na visokih obratih zadeva ?e vedno gre bolj ali manj tako kot bi morala iti (pri fu? katalizatorju motorju zmanjkuje mo?i pri visokih obratih?)? Sve?ke, tuljave, kable sem ?e vse zamenjal in te?ava ostaja. Sicer imam namen ta teden avto peljat na servis, da tam malo pogledajo (upam, da ne bo te?ava s kompresijo), vendar bi se prej rad ?e tukaj malo pozanimal, ?e ima kdo kak?ne izku?nje s podobnimi simptomi.

 

Bi pa ?e vpra?al tukaj tiste, ki imate avto ?e ve? let, in sicer glede dolo?enih cen - test kompresije, menjava tesnil rotorjev in nakup/menjava katalizatorja. Ali je menjava tesnil v motorju res tako svinjsko draga kot sem zasledil na internetu?

 

Hvala!

 

EDIT

 

Letnik avta je 2004, 6. stopenjski ro?ni menjalnik.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo

 

A se ti pri?iga kak?na opozorilna lu?ka, a so sve?ke in tuljave original? Preden ga pelje? na servis lahko o?isti? maf senzor in resetira? ra?unalnik, drugega se pa na pamet ne spomnim. Glede cen je pa tako;

 

- za test kompresije se ne spomnim to?ne vsote, vem samo da je blazno drag glede na to da ti avto samo priklopi na tester

- menjava tesnil je pri nas okoli 3000?, vendar tega na uradnem servisu ne delajo ampak ti samo menjajo motor, cca 5000/6000? +delo. Osebno za tako situacijo predlagam tujino kjer je menjava tesnil ve?inoma malce cenje?a in ti nudijo garancijo, ali pa ?e uvozi? obnovljen motor z garancijo kar znese okoli 3000?+menjava motorja

- katalizator je pa original cca 2000? ampak ima? razne alternativne izbire

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo

 

A se ti pri?iga kak?na opozorilna lu?ka, a so sve?ke in tuljave original? Preden ga pelje? na servis lahko o?isti? maf senzor in resetira? ra?unalnik, drugega se pa na pamet ne spomnim. Glede cen je pa tako;

 

- za test kompresije se ne spomnim to?ne vsote, vem samo da je blazno drag glede na to da ti avto samo priklopi na tester

- menjava tesnil je pri nas okoli 3000?, vendar tega na uradnem servisu ne delajo ampak ti samo menjajo motor, cca 5000/6000? +delo. Osebno za tako situacijo predlagam tujino kjer je menjava tesnil ve?inoma malce cenje?a in ti nudijo garancijo, ali pa ?e uvozi? obnovljen motor z garancijo kar znese okoli 3000?+menjava motorja

- katalizator je pa original cca 2000? ampak ima? razne alternativne izbire

Opozorilnih lu?k ni nobenih, nikoli. Sve?ke in tuljave so original in res ?isto nove. Kako se o?isti maf senzor? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ima? obd2 bluetooth conector stvarco lahko vseeno priklopi? in preveri? ?e ti javi kak?no napako. Za maf senzor pa uporabi google, druga?e pa kar vem ni te?ko

 

Hvala za video! Bom poskusil to, ko se vreme zjasni.

 

Kar se kod ti?e... Imam obd2 bluetooth adapter in vse,v endar mi ne javi nobene napake, ravno v tem je fora, da sem ?ist zmeden - tudi na servisu, kjer so zadevo priklopili na njihovo bolj "profi" zadevo ne javi nobene napake.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
    • Evo fotke originalnega nosa M3 G120 letnik 18,ki je identičen let. 17...😊 Troblje se tudi tu vidijo...😉 Poslikaj še ti a mislim, da je isto... 🤔
    • Dober je ane.... 😉
    • Zanimivo, da so hybridi največji polom glede baterije... 🫤  
    • Štafeto na ta dan kaj pogrešate... 🤔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.