Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni, se opravi?ujem, ?e je tema ?e bila na?eta ampak po hitrem preletu nisem zasledil podobnih te?av.


 


Pred kratkim sem kupil 2005 letnik mazdo 3 s prevo?enimi 142.000km. Glede na servisne kartice so realni, ampak ?e nisem preveril pri poobla??enem serviserju.


 


Naletel sem na slede?e te?ave:


- Gumb za nastavljanje hitrosti ventilatorja deluje kakor se mu zazdi. V?asih takoj, v?asih ga je potrebno zavrteti 100x da hitrost ventilatorja poja?a za eno ?rtico ali pa kar posko?i. Podobno z gumbom za temperaturo.


- Gumb za hitrost ventilatorja, za vklop klime, za preklop zraka in pepelnik v konzoli niso osvetljeni.


- Prednji zvo?nik na sovoznikovi strani ne deluje.


 


Danes sem prejel avto iz rednega servisa, kjer so izgleda odklopili akumulator in se mi je zgodilo slede?e:


Z voznikove strani nisem mogel odpreti prednje sovoznikove ?ipe in zadnjih ?ip. Niso bile zaklenjene z anty baby na?inom  :) Ko pa sem poizkusil ?ipe odpreti na zadnjih vratih in na sovoznikovih vratih je vse delalo O.K. Po ve?kratnem pritiskanju na voznikovi strani se je le zganila najprej prednja sovoznikova ?ipa in po ene pol ure ?e zadnji dve. Je pa res, da sem prej odstranil cigaretni v?igalnik in pepelnik. Sem pa tudi ugotovil, da dolo?ene lu?ke na radiu (pri upravljanju glasnosti), ki prej niso utripale, sedaj delajo tako kot morajo.


 


Je imel kdo podobne te?ave? Zanima me namre?, ali je mo?no, da bi bil kje v armaturni plo??i kratek stik ali slaba elektrika? Je res, da je nagajala prednja leva lu? ampak sem ugotovil, da masa ni bila O.K. Kontakte sem dobro o?istil z WD-jem in je sedaj O.K.


 


Hvala za pomo? in odgovore.


Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uff kok enih tezav:-)

 

Sipe da delujejo moras na vsakih vratih posebaj jih naucit.

Naredis tako.....sipo spuati do konca dol in za 2sec zadrzi tipko kot bi hotel odpreti. Nato sipo dvihni gor in ko je zaprta za 2sec zadrzi tipko. Tako navadis se ostale sipe na vratih.

Gumb za ventilacijo ali temp. Je v notranjosti ...obrabljen. Ponavadi se ga da lepo popravit, tako da razdres vseskupaj pogledas v duso vrtljivega gumba prikrivis jezicke ali prelotas da dobijo bolsi stik z drsno podlago. Ce se tega ne da je potrebna menjava te konzole.

Potem utripanje radia in luck....najprej treba zamenjat vse lucke za osvetlitev....ponavadi je vzrok teh moten nedelujoca osvetljitev pepelnika. Meni je utripalo zaradi tega ko sem pohodil pedal za bremzo....:-)

Ce si kje iz okolice lj ti lahko priskocim na pomoc....imel mazdo 3 in priblizno vem he he.

Ce so slabe mase je treba spucat tudi mase ki pridejo na sasijo.

Dobro opravi....

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha torej sploh ni mo?no dobiti samo gumba ampak treba menjat celotno konzolo? Druga?e bi te pa prosil ?e za info, ?e slu?ajno ve?, katere ?arnice za osvetlitev so prave? Ali veljajo navadne tiste mini ali morajo biti rde?e LED?

Druga?e pa sem kar dale? stran od LJ tako, da se bom malo sam poigral :)

 

 

Hvala za odgovor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vec ali manj so tiste mini, preveri predal sovoznikov tam je w5w zarnica. Sredinske gumbe pa lepo pazljivo razdri pa morda takoj opazis kje je lahko tezava. Lahko da se motim......take so moje izkusnje.

Fajn ustimaj pa se malo pogooglaj;-)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.