Skoči na vsebino

Gretje ?ipe in izguba signala radia (Mazda 6, 2011)


Priporočeno sporočilo

No pa so spet pri?li ti lepi ?asi, ko v moram v avtu poslu?at samo CDje:( Mislim, da sem ?e jamrala okrog tega. Pa mi nih?e ni znal pomagat. Lani klicala nekega majstra v Ljubljano. Po telefonu mi je obljubljal, da se bo pozanimal kako je s temi stvarmi na mojem avtu....potem pa se ni ve? ogla?al. Torej, ko pri?gem gretje ?ip je avtomatsko hre??anje postaj. Mogo?e celo v katerem delu mesta ujamem radio Gorenc:) To je najbr? ful dela in razdiranja in cela napeljava? Nevem, ?e si sploh upam pra?at za celo pri A-Cosmosu?

 

Kak?ne ideje?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nevem ce ti bo pomagalo... na xsari sem imel podobno tezavo.

 

Ko sem prizgal gretje sipe in ogledal, je radio zahrescal in cez nekaj sekund je hrescanje izginilo.

 

To se je dogajalo vedno.

Cez par mesecev je crknil alternator. Ko se ga je obnovilo, je tudi hrescanje popolnoma izginilo...

 

Je mozno da je to povezano?

 

Jaz bi vprasal kakega elektricarja

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nevem ce ti bo pomagalo... na xsari sem imel podobno tezavo.

 

Ko sem prizgal gretje sipe in ogledal, je radio zahrescal in cez nekaj sekund je hrescanje izginilo.

 

To se je dogajalo vedno.

Cez par mesecev je crknil alternator. Ko se ga je obnovilo, je tudi hrescanje popolnoma izginilo...

 

Je mozno da je to povezano?

 

Jaz bi vprasal kakega elektricarja

Moj avto ima to hibo ?e odkar je pri nas:) In hre??anje ne izgine...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem na hitro malo pogooglal in zanimivo...enake te?ave ima ogromno lastnikov Mazdinih ?estic prve in druge generacije, enaka te?ava pa se pojavlja tudi pri nekaterih Subarujih (ki so imeli tudi vpoklic zaradi tega), BMW-jih, Range Roverjih, ...

 

Pojdi do enega renomiranega avto elektri?arja, po moje kaj hudega ne bi smelo bit.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem na hitro malo pogooglal in zanimivo...enake te?ave ima ogromno lastnikov Mazdinih ?estic prve in druge generacije, enaka te?ava pa se pojavlja tudi pri nekaterih Subarujih (ki so imeli tudi vpoklic zaradi tega), BMW-jih, Range Roverjih, ...

 

Pojdi do enega renomiranega avto elektri?arja, po moje kaj hudega ne bi smelo bit.

Hvala za info.:)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.