Skoči na vsebino

Lojzi vas lepo pozdravlja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sej zato je pa to lopata za vajenca in ne za mojstra... Slivka ima svojo bolj?o lopato. Ista zgodba kot pri katanah - le pravi mojstri lahko izdelajo najbolj?o katano.

33112_1.png

Napisano

Konstruktor in izumitelj  te lopate iz film?ka, tudi ni kaj dosti prekidal snega z lopato. ?e s zadnjo roko pre?no dr?i? lopato, potem roka/zapestje pri odmetavanju dosti bolj trpi. Pre?na ro?a je bolj primerna za potiskanje, ne pa za odmetavanje.

 

V bistvu...Lojzi...je tole telesu bolj prijazen na?in ?aflanja snega. Je pa res, da v tistih va?ih zasne?enih hribih stvari funkcionirajo nekoliko...druga?e...

 

Mimogrede pa ?e nekaj navodil za telesu prijazno ?aflanje...klik

Napisano

 

V bistvu...Lojzi...je tole telesu bolj prijazen na?in ?aflanja snega. Je pa res, da v tistih va?ih zasne?enih hribih stvari funkcionirajo nekoliko...druga?e...

 

Mimogrede pa ?e nekaj navodil za telesu prijazno ?aflanje...klik

Ne govorim o bolj prijaznem ?aflanju za telo. To je verjetno na film?ku ok prikazano.  Govorim o sami  ?afli, ki  pa je  totalno zgre?eno skonstuirana.

Prvo ko prvo, ima ta ?afla  na film?ku zadaj nekak?no pre?no prijemalno konzolo. To je ob dalj?em premetavanju smrt za zapestje.

Drugo kot drugo, pa ima ta ?afla raven ?til, kar ima za posledico, da se ti ?afla v roki/ dlani ho?e vrtet in jo mora? zaradi tega mo?no stiskat. To ima za posledico ?ulj na roki in utrujenost celotne roke zaradi neprestanega mo?nega  stiskanja..

?til mora biti rahlo upognjen, da samemu bremenu dejansko nekako ustvari? pravo te?i??e.

Vsako lopata mora biti narejeno tako, da se ti ob funkcionalni  delavni poziciji ne obra?a in ne vrti v roki ?e prazna in sama od sebe.

Kdor je z lopato ?e kaj premetal, to dobro ve.

Slivka a je tako? Midva ?e veva, ker sva ?e dost prekidala.

Napisano

O kva je gospod model, a ste ?e ?iv ?

Rampa laufa ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

O kva je gospod model, a ste ?e ?iv ?

Rampa laufa ?

O lejga lejga ?efa!!!!! Lepo da si me pr?u pozdravt. Si ?e skoz  jezen na me?

 

Rampa mi ?e skoz dela, le v?asih se mi ho?e kar malo drobit, taka trdota to pride v?asih.

 

Kaj pa ti? A se ti je tvoja bujna dolga frizura ?e kaj razred?ila in srebrno obarvala?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.