Skoči na vsebino

Lojzi vas lepo pozdravlja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sej zato je pa to lopata za vajenca in ne za mojstra... Slivka ima svojo bolj?o lopato. Ista zgodba kot pri katanah - le pravi mojstri lahko izdelajo najbolj?o katano.

33112_1.png

Napisano

Konstruktor in izumitelj  te lopate iz film?ka, tudi ni kaj dosti prekidal snega z lopato. ?e s zadnjo roko pre?no dr?i? lopato, potem roka/zapestje pri odmetavanju dosti bolj trpi. Pre?na ro?a je bolj primerna za potiskanje, ne pa za odmetavanje.

 

V bistvu...Lojzi...je tole telesu bolj prijazen na?in ?aflanja snega. Je pa res, da v tistih va?ih zasne?enih hribih stvari funkcionirajo nekoliko...druga?e...

 

Mimogrede pa ?e nekaj navodil za telesu prijazno ?aflanje...klik

Napisano

 

V bistvu...Lojzi...je tole telesu bolj prijazen na?in ?aflanja snega. Je pa res, da v tistih va?ih zasne?enih hribih stvari funkcionirajo nekoliko...druga?e...

 

Mimogrede pa ?e nekaj navodil za telesu prijazno ?aflanje...klik

Ne govorim o bolj prijaznem ?aflanju za telo. To je verjetno na film?ku ok prikazano.  Govorim o sami  ?afli, ki  pa je  totalno zgre?eno skonstuirana.

Prvo ko prvo, ima ta ?afla  na film?ku zadaj nekak?no pre?no prijemalno konzolo. To je ob dalj?em premetavanju smrt za zapestje.

Drugo kot drugo, pa ima ta ?afla raven ?til, kar ima za posledico, da se ti ?afla v roki/ dlani ho?e vrtet in jo mora? zaradi tega mo?no stiskat. To ima za posledico ?ulj na roki in utrujenost celotne roke zaradi neprestanega mo?nega  stiskanja..

?til mora biti rahlo upognjen, da samemu bremenu dejansko nekako ustvari? pravo te?i??e.

Vsako lopata mora biti narejeno tako, da se ti ob funkcionalni  delavni poziciji ne obra?a in ne vrti v roki ?e prazna in sama od sebe.

Kdor je z lopato ?e kaj premetal, to dobro ve.

Slivka a je tako? Midva ?e veva, ker sva ?e dost prekidala.

Napisano

O kva je gospod model, a ste ?e ?iv ?

Rampa laufa ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

O kva je gospod model, a ste ?e ?iv ?

Rampa laufa ?

O lejga lejga ?efa!!!!! Lepo da si me pr?u pozdravt. Si ?e skoz  jezen na me?

 

Rampa mi ?e skoz dela, le v?asih se mi ho?e kar malo drobit, taka trdota to pride v?asih.

 

Kaj pa ti? A se ti je tvoja bujna dolga frizura ?e kaj razred?ila in srebrno obarvala?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tudi danes en mini trening, me je pa prepihalo ko budalo.   project_20250617_2103411-01 (1).mp4  
    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.