Skoči na vsebino

Nova IMPRECA!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

A koga mika it pogledat predstavitev novga Subarujcka?!

 

NO to se bo dogajal jutr na dirkaliscu v Logatcu, baje pride tut Andrej Jereb, pa greva s kolegom mav firbcat in upam da se bomo tut mal zapeljal s kako hudo masinco! .))))

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 58
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Men pa ni treba it na predstavitev k mamo u dru?ini subaruja je seveda legacy ampak z motorjom 2.2T

za zjokat dobr!!!!

In seveda za zjokat velka poraba :(

 

Taprav stroj!

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men pa ni treba it na predstavitev k mamo u dru?ini subaruja je seveda legacy ampak z motorjom 2.2T

za zjokat dobr!!!!

Carji! Se vid, da ste hribuci kt mi. Samo mi (?e) nimamo nobenga 4wd avta si ga pa ?elim. sramezljiv

Mislil sem it pogledat pa se mi nikakor ni dalo. Petek je pa sem ?e zmatran od napornega tedna....

(pa tako sem jim obljubljal na forumu sramezljiv )

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Joj fantje kerga ni blo tam je pa? zamudu vo?njo s tanovi Impreco, ko so nas vozil okol Jereb & Co., blo je po?teno mu?ko (no blo je tut par gospodi?n), pol za ohlajanje pa ?e en krog s Forresterjem, pa je biv dan popoln!

 

Blo pa je naroda fuuul, pa vsi so na listek napisal da bo naslednji avto subaru, jz pa sm navedu Kalibro! :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mal heca mora bit, ?eprov je v vsakem hecu tut mal resnice :P

 

no ampak res vsi komplimenti pa subarujevmu 4wdju! :danzoman:

 

 

 

se mi pa sicer ful pocen ponuja ena kalibra, pa da bi jo total predelu v smislu ?ov karja, pa mav razmi?lam! Itak kaj si ljudje na forumu misljo o OPlu mi je pa jasn! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah saj ni problema tut Opel je dober, ?eprav starim je potrebno namenit velikoo pozornosti.

Priam ampak o teli Colibri (ups Calibri) nam bo? pa v nedeljo povedal. A je vsaj 4x4 pa turbo? :danzoman::jupiii: Pa jo renovira?, pre?triha? pa s Fazerjevo pomo?no urihta? pa ima? ful lep avto.

Z eno besedo: MOJSTROVINA Zame je eden najlepih avtomobilov v Sloveniji. Pa ?e bratranec je delal generalko na motorju, Priam ?e rabi? kak?ne veze: dela pri Oplu pa se malo :P spozna.

Mene pa naprimer mika tut Almera GTi, ki jih v Sloveniji ni (rad imam redke-unikatne avte) in bi jo mogu iz Nem?ije pripeljat. 2.0 SR20DE motor (eden najmo?nej?ih za tunat- lahko da? gor turbino do 1.0 bara b.p ali pa magar do ene 300-400 konjev pa ti ni treba bloka ni? rihtat). Sicer ima pa "samo" 140 konjev serijsko (Jup Priam to je naslednik Sunnya GTi, ki ste ga testiral).

A ma kdo 500 jurjev nepovratnih za posodt? :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah saj ni problema tut Opel je dober, ?eprav starim je potrebno namenit velikoo pozornosti.

Priam ampak o teli Colibri (ups Calibri) nam bo? pa v nedeljo povedal. A je vsaj 4x4 pa turbo? :danzoman::jupiii: Pa jo renovira?, pre?triha? pa s Fazerjevo pomo?no urihta? pa ima? ful lep avto.

Z eno besedo: MOJSTROVINA Zame je eden najlepih avtomobilov v Sloveniji. Pa ?e bratranec je delal generalko na motorju, Priam ?e rabi? kak?ne veze: dela pri Oplu pa se malo :P spozna.

 

A ni bil pri Colibriju (hehe - dobro ime) najve?ji problem prav s turbo ma?incami oz. s samim turbom, ki se je pregreval?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ni bil pri Colibriju (hehe - dobro ime) najve?ji problem prav s turbo ma?incami oz. s samim turbom, ki se je pregreval?

 

 

 

Vem da se je problem pojavljal pri 4wdju od Opla, saj je bil izredno pokvarljiv, popravilo pa je stalo tudi do 400.000 sit, zato je vecina Turbo Caliber pri nas na sprednji pogon.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Priam a si slu?ajno kaj slikal?

 

 

Druga?e pa manj?a predstavitev!

 

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

 

The ultimate rally-inspired road machine:

300-hp 2.5-liter turbo engine

300 lb-ft of torque at 4,000 rpm

Symmetrical All-Wheel Drive with Driver Controlled Center Differential (DCCD)

High performance sport-tuned 4-wheel independent suspension

Brembo performance brake system

Daytime Running Lights (DRL)

140-watt 6-speaker premium audio system with 6-disc in-dash CD changer

Automatic climate control

17-inch BBS wheels

STI-design front seats with fixed integrated head restraints and embroidered STI logos

Remote keyless entry system

Antitheft security system

 

Objavljena slika

 

Zanimivi batki

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.