Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

 

Se opravi?ujem, ker odpiram mogo?e ?e aktivno temo temo....se opravi?ujem, ker nisem prebral celotnega foruma.

Rabim hiter odgovor.

V?eraj kupil avto mazdo 6 karavan letnik 2008.

Vse "tipi topi" ko se pa odpeljem par km......mi je za?ela utripat airbag lu?ka. Malo neha nato 2x al pa 3x.....nisem spremljav ker sem bil preve? ?iv?en da bi jo sploh gledal.

Po 50km se mi pri?ge na obratumerju rumena lu?ka z klicajem v oklepaju in spodaj je ?e ena ?rta.

Kaj to pomeni?

Ali je na koro?kem kak?en mazda servis? Ali samo na ?tajerskem??

 

Hvala vsem ki mi boste pomagali.

 

P.S. avto je res lep, ful lep.

Napisano

"Rumena lu?ka s klicajem v oklepaju in spodaj eno ?rto" je lu?ka za prenizek tlak v pnevmatikah. Obstajata dve mo?nosti - ali je tlak dejansko prenizek in so senzorji na ventil?kih to zaznali, ali pa nima? montiranih senzorjev. ?eprav pri drugi opciji gre najprej za utripanje lu?ke.

 

Preveri, ?e ima? senzorje - gre? do vsakega ventil?ka in ga poizkusi? zamajati levo-desno. ?e to lahko naredi?, potem nima? montiranih senzorjev. ?e pa ventil?ka ne more? premikati, torej je fiksen, pa senzorje ima?. Nato ?e preveri tlak v vsaki gumi.

Napisano

Spodaj pod obema sede?oma so snopi kablov za varnostni pas indr....

Samo malo pomaje? z obema snopoma, da se vzpostavi bolj?i stik in lu?ka za airbag se ne bo ve? pri?igala.

Pozdrav

Napisano

Spodaj pod obema sede?oma so snopi kablov za varnostni pas indr....

Samo malo pomaje? z obema snopoma, da se vzpostavi bolj?i stik in lu?ka za airbag se ne bo ve? pri?igala.

 

Hvala za hiter odg. Trenutno ?e v slu?bi. Bom probal.

Kaj pa druga lu?ka? Veste kaj, zakaj je???

 

LP

Pardon.

Nisem videl obrazlo?itve za rumeno lu?ko. Hvala obema za odgovor.

malo sem zmeden, ker je bila v?eraj nori?nica.

Bom probal in bom javil.

 

HVALA

Napisano

?e prej pa preveri nivo zavorne teko?ine, nisem prepri?an ?e je ta lu?ka ali rde?a za ro?no ?e je premalo teko?ine. Verjetno pa misli? tole lu?ko in ne oklepaj

 

TPMS je druga?e kot guma, ne oklepaj - mogo?e si povr?no videl prav to lu?ko, ?e je potem je verjetno tlak ali pa kake zimske feltne brez ventil?kov

TPMS-light.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zdravo.

 

Jures, ma? prav. Tak znak utripa, ko se pa en ?as pelje? pa gori. Preveril tlak, je ok. Krivi so ventil?ki, ki so standardni, brez senzorja.

Kar se pa ti?e airbaga je imel trotlfahrer prav malo sem zmrdal kable pod sede?em in lu?ka je ugasnila.

 

Kar se ti?e mazde, nimam pojma o servisih.

Male servise sem delal ponavadi kr  letno. Kaj pa velik servis? Na koliko km? Zdaj jih ima MAGI?NIH 220.000 :rolleyes:

Napisano

Kar se ti?e mazde, nimam pojma o servisih.

Male servise sem delal ponavadi kr  letno. Kaj pa velik servis? Na koliko km? Zdaj jih ima MAGI?NIH 220.000 :rolleyes:

Servisni interval je 20.000 km ali 12 mesecev, kar prej pride... "Veliki servis" tako pride na vsakih 120.000 km ali 6 let...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Servisni interval je 20.000 km ali 12 mesecev, kar prej pride... "Veliki servis" tako pride na vsakih 120.000 km ali 6 let...

 

 

HVALA

Napisano

Ce ma pranje je xenon ce nima je navaden halogen.

 

Tisto vmes je pa dolga luc....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ce ima ksenon je tista vmes za afs oziroma za osvetllitev ovinkov.. 

 

 

....ja sem danes opazil, da so ovinki bolj svetli :zvizga:  :jupiii:

Napisano

Ce ma pranje je xenon ce nima je navaden halogen.

 

Tisto vmes je pa dolga luc....

 

 Naj bi bil xenon. Ima pranje ?arometov.Bi bilo pa super, ?e bi bil res vmes halogen za dolge lu?i. Me fuuul moti kr je precej temno. Kratke in dolge lu?i. Ne sveti prav dobro? Prej sem imel audija z xenonom. Imel je xenon za kratke dolge pa halogen. Je bilo veliko bol? pono?i vozit.

A bi moral ?arnice zamenjat??? Ali je pa? tako? 

 

No danes grem pa na servis, v avtohi?o Ferk v MB. Bomo vidli kaj bodo oni rekli??

Napisano

 Naj bi bil xenon. Ima pranje ?arometov.Bi bilo pa super, ?e bi bil res vmes halogen za dolge lu?i. Me fuuul moti kr je precej temno. Kratke in dolge lu?i. Ne sveti prav dobro? Prej sem imel audija z xenonom. Imel je xenon za kratke dolge pa halogen. Je bilo veliko bol? pono?i vozit.

A bi moral ?arnice zamenjat??? Ali je pa? tako? 

 

No danes grem pa na servis, v avtohi?o Ferk v MB. Bomo vidli kaj bodo oni rekli??

potem ima? verjetno bi xenon.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a bi xenon tk slabo sveti???

slabo sveti lahko le ?arnica oz svetlobo omejuje zamegljena le?a (znan mazdin problem)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

slabo sveti lahko le ?arnica oz svetlobo omejuje zamegljena le?a (znan mazdin problem)

 

 Lahko ??istim le?e ali jih je treba zamenjat?

 

Kak?na dimenzija pnevmatike gre v prtlja?nik, za rezervno kolo? V karavana.

 

Hvala.

Napisano

Lahko pa menjas zarnice in bo veliko boljse. Vsaj pri meni je. Glede rezervne gume js mam 205.60 r16 notri. V limuzini. Ti pa prej preveri da nimas wufer tam kjer je prostor za rezervno.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Lahko pa menjas zarnice in bo veliko boljse. Vsaj pri meni je. Glede rezervne gume js mam 205.60 r16 notri. V limuzini. Ti pa prej preveri da nimas wufer tam kjer je prostor za rezervno.

 

ja je woofer. kolk sem gledal bi moglo pasat. skrbela me je samo vi?ina, da ne bi bilo dno ravno.

 hvala.

Napisano

Bil v?eraj na servisu. Huh....olaj?anje z avtom vse ok.

No mali servis morem naredit. olje filtri in ?obe nastavit. cca 200e

Me pa zanima kak?no olje uporabljate za te motorje? A je za dpf 5w40.....a je ok od castrola? Ali more bit original od mazde? 

Bom olje kr zraven prinesel, ker majo na servisih enako 5X dra?je :blink:

Napisano

Ja, ponovis drugo svetovno vojno

 

hahahaha......mislim bluetooth, ko se ho?e? povezat govori italjansko. Neka sem stiskal in mi je ?e rekla mochten sie die schprache andern..... ja nein??? ne vem kaj prtisnit.

Pa? vpra?am ?e kdo ve???

Napisano

Reces JA

Moechten Sie die Sprache andern pomeni a zelite spremeniti jezik

 

Pol naprej bos povedal :-)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

hahahaha......mislim bluetooth, ko se ho?e? povezat govori italjansko. Neka sem stiskal in mi je ?e rekla mochten sie die schprache andern..... ja nein??? ne vem kaj prtisnit.

Pa? vpra?am ?e kdo ve???

Ce se prav spomnim, je pri tej generaciji tako, da gre vse preko zvocnih ukazov... torej ce bi hotel nemscino, bi moral reci JA, tako kot je ze Labi napisal... sicer pa se najde angleski prirocnik...

 

Enega imam celo pomoje se nekje na disku..

 

Evo... >> Mazda6-2009-userguide.pdf

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.