Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

 

Se opravi?ujem, ker odpiram mogo?e ?e aktivno temo temo....se opravi?ujem, ker nisem prebral celotnega foruma.

Rabim hiter odgovor.

V?eraj kupil avto mazdo 6 karavan letnik 2008.

Vse "tipi topi" ko se pa odpeljem par km......mi je za?ela utripat airbag lu?ka. Malo neha nato 2x al pa 3x.....nisem spremljav ker sem bil preve? ?iv?en da bi jo sploh gledal.

Po 50km se mi pri?ge na obratumerju rumena lu?ka z klicajem v oklepaju in spodaj je ?e ena ?rta.

Kaj to pomeni?

Ali je na koro?kem kak?en mazda servis? Ali samo na ?tajerskem??

 

Hvala vsem ki mi boste pomagali.

 

P.S. avto je res lep, ful lep.

Napisano

"Rumena lu?ka s klicajem v oklepaju in spodaj eno ?rto" je lu?ka za prenizek tlak v pnevmatikah. Obstajata dve mo?nosti - ali je tlak dejansko prenizek in so senzorji na ventil?kih to zaznali, ali pa nima? montiranih senzorjev. ?eprav pri drugi opciji gre najprej za utripanje lu?ke.

 

Preveri, ?e ima? senzorje - gre? do vsakega ventil?ka in ga poizkusi? zamajati levo-desno. ?e to lahko naredi?, potem nima? montiranih senzorjev. ?e pa ventil?ka ne more? premikati, torej je fiksen, pa senzorje ima?. Nato ?e preveri tlak v vsaki gumi.

Napisano

Spodaj pod obema sede?oma so snopi kablov za varnostni pas indr....

Samo malo pomaje? z obema snopoma, da se vzpostavi bolj?i stik in lu?ka za airbag se ne bo ve? pri?igala.

Pozdrav

Napisano

Spodaj pod obema sede?oma so snopi kablov za varnostni pas indr....

Samo malo pomaje? z obema snopoma, da se vzpostavi bolj?i stik in lu?ka za airbag se ne bo ve? pri?igala.

 

Hvala za hiter odg. Trenutno ?e v slu?bi. Bom probal.

Kaj pa druga lu?ka? Veste kaj, zakaj je???

 

LP

Pardon.

Nisem videl obrazlo?itve za rumeno lu?ko. Hvala obema za odgovor.

malo sem zmeden, ker je bila v?eraj nori?nica.

Bom probal in bom javil.

 

HVALA

Napisano

?e prej pa preveri nivo zavorne teko?ine, nisem prepri?an ?e je ta lu?ka ali rde?a za ro?no ?e je premalo teko?ine. Verjetno pa misli? tole lu?ko in ne oklepaj

 

TPMS je druga?e kot guma, ne oklepaj - mogo?e si povr?no videl prav to lu?ko, ?e je potem je verjetno tlak ali pa kake zimske feltne brez ventil?kov

TPMS-light.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zdravo.

 

Jures, ma? prav. Tak znak utripa, ko se pa en ?as pelje? pa gori. Preveril tlak, je ok. Krivi so ventil?ki, ki so standardni, brez senzorja.

Kar se pa ti?e airbaga je imel trotlfahrer prav malo sem zmrdal kable pod sede?em in lu?ka je ugasnila.

 

Kar se ti?e mazde, nimam pojma o servisih.

Male servise sem delal ponavadi kr  letno. Kaj pa velik servis? Na koliko km? Zdaj jih ima MAGI?NIH 220.000 :rolleyes:

Napisano

Kar se ti?e mazde, nimam pojma o servisih.

Male servise sem delal ponavadi kr  letno. Kaj pa velik servis? Na koliko km? Zdaj jih ima MAGI?NIH 220.000 :rolleyes:

Servisni interval je 20.000 km ali 12 mesecev, kar prej pride... "Veliki servis" tako pride na vsakih 120.000 km ali 6 let...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Servisni interval je 20.000 km ali 12 mesecev, kar prej pride... "Veliki servis" tako pride na vsakih 120.000 km ali 6 let...

 

 

HVALA

Napisano

Ce ma pranje je xenon ce nima je navaden halogen.

 

Tisto vmes je pa dolga luc....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ce ima ksenon je tista vmes za afs oziroma za osvetllitev ovinkov.. 

 

 

....ja sem danes opazil, da so ovinki bolj svetli :zvizga:  :jupiii:

Napisano

Ce ma pranje je xenon ce nima je navaden halogen.

 

Tisto vmes je pa dolga luc....

 

 Naj bi bil xenon. Ima pranje ?arometov.Bi bilo pa super, ?e bi bil res vmes halogen za dolge lu?i. Me fuuul moti kr je precej temno. Kratke in dolge lu?i. Ne sveti prav dobro? Prej sem imel audija z xenonom. Imel je xenon za kratke dolge pa halogen. Je bilo veliko bol? pono?i vozit.

A bi moral ?arnice zamenjat??? Ali je pa? tako? 

 

No danes grem pa na servis, v avtohi?o Ferk v MB. Bomo vidli kaj bodo oni rekli??

Napisano

 Naj bi bil xenon. Ima pranje ?arometov.Bi bilo pa super, ?e bi bil res vmes halogen za dolge lu?i. Me fuuul moti kr je precej temno. Kratke in dolge lu?i. Ne sveti prav dobro? Prej sem imel audija z xenonom. Imel je xenon za kratke dolge pa halogen. Je bilo veliko bol? pono?i vozit.

A bi moral ?arnice zamenjat??? Ali je pa? tako? 

 

No danes grem pa na servis, v avtohi?o Ferk v MB. Bomo vidli kaj bodo oni rekli??

potem ima? verjetno bi xenon.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a bi xenon tk slabo sveti???

slabo sveti lahko le ?arnica oz svetlobo omejuje zamegljena le?a (znan mazdin problem)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

slabo sveti lahko le ?arnica oz svetlobo omejuje zamegljena le?a (znan mazdin problem)

 

 Lahko ??istim le?e ali jih je treba zamenjat?

 

Kak?na dimenzija pnevmatike gre v prtlja?nik, za rezervno kolo? V karavana.

 

Hvala.

Napisano

Lahko pa menjas zarnice in bo veliko boljse. Vsaj pri meni je. Glede rezervne gume js mam 205.60 r16 notri. V limuzini. Ti pa prej preveri da nimas wufer tam kjer je prostor za rezervno.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Lahko pa menjas zarnice in bo veliko boljse. Vsaj pri meni je. Glede rezervne gume js mam 205.60 r16 notri. V limuzini. Ti pa prej preveri da nimas wufer tam kjer je prostor za rezervno.

 

ja je woofer. kolk sem gledal bi moglo pasat. skrbela me je samo vi?ina, da ne bi bilo dno ravno.

 hvala.

Napisano

Bil v?eraj na servisu. Huh....olaj?anje z avtom vse ok.

No mali servis morem naredit. olje filtri in ?obe nastavit. cca 200e

Me pa zanima kak?no olje uporabljate za te motorje? A je za dpf 5w40.....a je ok od castrola? Ali more bit original od mazde? 

Bom olje kr zraven prinesel, ker majo na servisih enako 5X dra?je :blink:

Napisano

Ja, ponovis drugo svetovno vojno

 

hahahaha......mislim bluetooth, ko se ho?e? povezat govori italjansko. Neka sem stiskal in mi je ?e rekla mochten sie die schprache andern..... ja nein??? ne vem kaj prtisnit.

Pa? vpra?am ?e kdo ve???

Napisano

Reces JA

Moechten Sie die Sprache andern pomeni a zelite spremeniti jezik

 

Pol naprej bos povedal :-)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

hahahaha......mislim bluetooth, ko se ho?e? povezat govori italjansko. Neka sem stiskal in mi je ?e rekla mochten sie die schprache andern..... ja nein??? ne vem kaj prtisnit.

Pa? vpra?am ?e kdo ve???

Ce se prav spomnim, je pri tej generaciji tako, da gre vse preko zvocnih ukazov... torej ce bi hotel nemscino, bi moral reci JA, tako kot je ze Labi napisal... sicer pa se najde angleski prirocnik...

 

Enega imam celo pomoje se nekje na disku..

 

Evo... >> Mazda6-2009-userguide.pdf

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.