Skoči na vsebino

CX-7 2.3 turbo - LPG..... nakup

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem nov na forumu in sem se prijavil na va? (na?)  forum z namenom da izvem kaj ve? o Mazdi cx7, 2.3 turbo. Avto mi je v?e? sem blizu nakupa, predelan je na plin.......pa me zanimajo va?e izku?nje. Mi lahko kdo ki je imel avto v lasti realno pove kako in kaj s tem avtom (sam verjetno nimam jajc, da bi se odlo?il za nakup, rabim nekaj pametnih in koristnih nasvetov za.........ali pa ?e je argumentirano tudi proti.

Lahko tudi na ZS, da me smetim tukaj po forumu.

Hvala za odgovore in nasvete; odlo?itev bo na koncu itak moja! :prstgor:

 

LP vsem

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Sem nov na forumu in sem se prijavil na va? (na?)  forum z namenom da izvem kaj ve? o Mazdi cx7, 2.3 turbo. Avto mi je v?e? sem blizu nakupa, predelan je na plin.......pa me zanimajo va?e izku?nje. Mi lahko kdo ki je imel avto v lasti realno pove kako in kaj s tem avtom (sam verjetno nimam jajc, da bi se odlo?il za nakup, rabim nekaj pametnih in koristnih nasvetov za.........ali pa ?e je argumentirano tudi proti.

Lahko tudi na ZS, da me smetim tukaj po forumu.

Hvala za odgovore in nasvete; odlo?itev bo na koncu itak moja! :prstgor:

 

LP vsem

Ja poglej, sam si lastim enako Mazdo,ima sicer manj km 137k in je 1 leto mlaj?a. Na plin se vozi skoraj natan?no 99 000 km. V 2 letih in 5 mesecih sem prevozil 22 000 km.Do sedaj je crknil neki zglob spredaj-cena malenkost in pred kak?nim mesecem se je za?el ogla?ati zadnji le?aj (200? z delom Pelko) Samoiniciativno sem zamenjal ?e komplet zavore-?eprav ni bilo nujno ,akumulator in sve?ke. Vse ostalo je BP. ?e se bo? odlo?il zanjo in je bilo zares menjano vse kar pi?e v oglasu,lahko nakup samo priporo?am,?eprav je cena za nekaj stotakov previsoka. Seveda pa je obvezen pregled pri zaupanja vrednem Mazda ekspertu (glej zgoraj) pokukaj pa tudi na podvozje,ki bo verjetno potrebovalo za??ito pri 3 krona denimo. Sam sem popolnoma zadovoljen in svoje ne menjam za ni?. Razen za novo CX 9,ko bo cena prebavljiva.

Lep pozdrav,?e te pa kaj konkretnega zanima pa kar z besedo na dan.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ne vem ?e je kdo, ker vsak plinski sistem ima posebnosti in svojo programsko opremo, ?e pa so krivi ventili ali kaj druga na motorju pa bo izku?en in po?ten mehanik ?e na?el.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.