Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Oj dru?ba,

 

kupil sem Mazdo 6, 1800 bencinar, letnik 2003, prevo?enih 230.000 km.

 

Servisi so bili delani redno na 20.000 km. Kot sem ?e ugotovil ima avto verigo namesto jermena in naj bi kao bila ve?na. Rad bi vpra?al ali so pri teh avtih oziroma motorjih kak?ne posebnosti, na katere moram biti pozoren ali opozoriti serviserja kateremu ga bom peljal na redni servis. A je treba pri teh kilometrih enako delati veliki servis kot pri avtih z zobatim jermenom le da se pa? ne zamenja verige (in napenjalca predvidevam tudi tukaj ni), vodno pumpo pa normalno treba ali kako?

 

Se opro??am za morebiti neumna vpra?anja ampak nisem ravno stru?ko za motorje, bi pa rad izvedel vsaj nekaj osnov o svoji novi Mazdi.

 

Aja pelje se pa avto presenetljivo lepo za svojo starost. Sem prav presene?en kako udobna je vo?nja :)

 

Hvala in lep pozdrav vsem!

Napisano

Spremljaj ce ti bo motor trosil olje, ker je imelo ze nekaj oseb tezave?s tem motorjem!

 

Klimatska naprava je tudi dokaj sibak clen, npr.kompresor.

 

Sicer pa karoserija je nagnjena k rjavenju in priporocam kaksno temeljito zascito, npr. Tri krone doo in olja Krown! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ej...MAZDA1OO lahko pa pelje? pregledat Mazdurino na?emu mojstru simon pelko Medvode

Gsm 041 667 335 ti bo vse razlu?u..lp

Napisano

Velikega servisa ni oz. se pod to smatra klasicen servis + svecke in mikro jermen. Imam isti avto z 290k km in ravno tako delam klasicne servise na 20k km (vodna pumpa je se original). Osebno sem imel problem z oljem in sem pri 190 k km naredil generalko. Od takrat naprej je mir pred tem je pa pil cca. 1l na 4k km. Ostalo pa kot so ti ze povedali- Rja je edini resni problem pa poraba- 10l :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.