Skoči na vsebino

Vo?nja po zadnjih ?kapljicah?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

Na stari 626-ki sem imel rezervoar precej dobro na?tudiran - kdaj bo potrebno doto?it. ?eprav potovalni ra?unalnik ni bil ravno natan?en.

 

A ima kdo izku?nje z drugo generacijo M6, bencin? Kje je spodnja meja pred tankanjem, da ?e ne ostane? brez goriva?

Poraba po potovalnem ra?unalniku je v pol leta vo?nje prakti?no vedno enaka prera?unani, torej je zelo natan?en. Ne vem pa kako dobro ka?e preostali ?domet vozila?. V?eraj sem pripeljal na petrol, ko je kazalo dometa natan?no ?e 1 km, doto?il pa 57 L goriva. Glede na to, da ima tank 64 L kapaciteto, predvidevam da je ostalo bencina ?e vsaj za 50 km.

 

Kak?ne so va?e izku?nje? 

Napisano

Tako ali tako ni dobro vozit s praznim tanko ampak ok - ori prvi generaciji ?estke so imeli BC napa?no nastavljen in mene je pustil na cesti, ko je kazalo ?e 111km dometa. Ja lu?ka je res gorela in kazalec je bil na dnu ampak BC pa je vztrajal, da je ?e dosti goriva do pumpe - pa ni blo.

 

Ker je bilo takih zapletov kar precej so na drugi generaciji to popravili tako, da bi moral imeti konjske ?ivce, da bi se vozil toliko ?asa z lu?ko in dometom 0km. Tako redki vidijo, ?tevilko 60litrov pri tankanju. Se pa tukaj ?e ni na?el heroj, ki bi enkrat ?el do konca pa da vidimo kolk gre lahko res notri.

 

 

 

p.s zadnji stavek zveni tako nekako porno al se samo meni zdi.

33112_1.png

Napisano

Tako ali tako ni dobro vozit s praznim tanko ampak ok - ori prvi generaciji ?estke so imeli BC napa?no nastavljen in mene je pustil na cesti, ko je kazalo ?e 111km dometa. Ja lu?ka je res gorela in kazalec je bil na dnu ampak BC pa je vztrajal, da je ?e dosti goriva do pumpe - pa ni blo.

 

Ker je bilo takih zapletov kar precej so na drugi generaciji to popravili tako, da bi moral imeti konjske ?ivce, da bi se vozil toliko ?asa z lu?ko in dometom 0km. Tako redki vidijo, ?tevilko 60litrov pri tankanju. Se pa tukaj ?e ni na?el heroj, ki bi enkrat ?el do konca pa da vidimo kolk gre lahko res notri.

 

 

 

p.s zadnji stavek zveni tako nekako porno al se samo meni zdi.

Je kar perverzen stavek, ni kaj. :)

 

Vsekakor mi ni namen vozit s ?ist praznim tankom, je pa dobro vedet, kje je spodnja meja, za vsak slu?aj. ;)

 

Tadej7ad, vem da ziher ni dobro ?e ti zmanjka goriva. Mislim, da tu ni dvoma. :)

Zakaj ne spraznim tankom? Predvidevam, da ravno tukaj pobira? vso vodo, in morebitne trde delce... Sem pa enkrat sli?al od enga mehanika, da bi bilo baje najbolj?e vedno polno natankati in potem izpraznit (v mejah normale), ?e? da s tem sproti odstranjuje? vso nesnago.

Ampak nisem strokovnjak, mogo?e bodo drugi kaj bolj pametnega dodali.

Napisano

Bencinsko crpalko bencin hladi tekom krozenja, sicer se pregreva in odpove ob premajhni kolicini!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zakaj naj bi bilo slabo voziti s praznim tankom?

 

Bencinaka pumpa je v rezervoarju in ves ?as dela na polno ne glede kolk goriva dejansko rabi motor. Ker deluje se ves ?as greje in edino kar jo hladi je bencin. ?e ga je dovolj ni panike, ?e pa ga je premalo pa je odvajanje toplote lahko premajhno sploh, ?e za?ne na ovinkih vle?i zrak in se pumpa lahko pregreva. To pa pomeni ve?jo obrabo in bo crknila veliko prej.

 

Nekje sicer tudi razlagajo, da ?e zmanjka goriva lahko to ?koduje katalizatoeju, ?eprav meni se zdi tio bolj bu?a. Pri dieslih pa  zaradi visokotla?ne pumpe tudni najbolj zdravo, da zmanjka goriva.

33112_1.png

Napisano

To s hlajenjem mi je razumljivo in logi?no.

 

Ker do sedaj sem vedno sli?al razlage o vodi in nesnagi, ker je nesmisel, saj ?rpalka ni plavajo?a, ampak stalno v najni?ji to?ki.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Mazda 6, letnik 2009, 2.0 bencin

Od remaining 0km sem prevozil se ca. 80km in tankal dobrih 60litrov.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Labi ti si na? novi porno igralec - ?el do konca, da bi ugotovil kolk gre lohk notri

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.