Skoči na vsebino

DIMENZIJE PLATI??

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo...

Evo eno mazdo prodal(mx5) takoj kupil drugo(323f_99) :bravo:

Uglavnem zdej bi rad alu za novo vozilo. Zanima me kak?ni so razmaki med vijaki in od katerih vozil pa?e(oglasov z Mazda plati??i je ?alost). ?e ve kdo za kaj ugodnega..... Mal me habi ker sem zraven dobil skoraj nove gume 14 :angry: in mi jih je ?koda.....itak rad bi 15 ker ma vpisane sramezljiv

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

razmak je 4x100... ostalih podatkov pa ne vem... ET, pa ?irina pa to...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Samo kot opozorilo!!

 

Ne glej samo razmik med vijaki glej tudi notranjo lukno feltne!!!

To je tista k pride u centru diska ali bobnov!!!

 

?e je prevelka se da dobit oz. nardit pu?o ?e pa je premejhna pa ne vem to?no!!

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

evo... v pripeti datoteki ima? vse potrebne informacije za tvoj avto :)

 

sredinska luknja je 54.1

00084868.pdf

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

4 krat 100 je super pogosta dimenzija, zato razni opli VWji, Renoj?ki, vse to ti odgovarja, pol pa ?e pu?e da? nardit, da ti popolnoma gor sede kolo in da ne bo nobenga lufta! <_<

Dobrodo?li na forumu!

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

torej mam eno vpra?anje! glede alu plati??.

torej kake so dovoljene dimenzije plati?? brez da bi moral homologirat?eni so mi nekaj govorili da ima lahko vsak avtomobil za en col ve?je od original brez homologacije?imam pa original 185/65-14...?e je brez homologacije mo?no dat 15? ?e pa je potrebno homologirat pa dam neke 16 al pa 17...

Napisano

torej mam eno vpra?anje! glede alu plati??.

torej kake so dovoljene dimenzije plati?? brez da bi moral homologirat?eni so mi nekaj govorili da ima lahko vsak avtomobil za en col ve?je od original brez homologacije?imam pa original 185/65-14...?e je brez homologacije mo?no dat 15? ?e pa je potrebno homologirat pa dam neke 16 al pa 17...

 

mas lahko samo tiste ki so navedene v homologaciji...

lahko das: 195/55 15 , 205/45 16 itd ...sam najbrz bos mogu homologirat

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

kolko pa je razmak na mx-3?

 

mx3 ima razmak 4x100, ET pa 38 menda...

 

torej mam eno vpra?anje! glede alu plati??.

torej kake so dovoljene dimenzije plati?? brez da bi moral homologirat?eni so mi nekaj govorili da ima lahko vsak avtomobil za en col ve?je od original brez homologacije?imam pa original 185/65-14...?e je brez homologacije mo?no dat 15? ?e pa je potrebno homologirat pa dam neke 16 al pa 17...

 

ni res...moras imet tocno tisto dimenzijo, ki ti jo je na homolomo kartoncek napisal proizvajalec, oz. dimenzijo, ki je navedena na TUV ali CEE certifikatu proizvajalca litih platisc, ki so namenjena prav tvoji znamki in modelu vozila.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Poglej kaj ti pi?e v homologacijskem karton?ku(upam da ga ma?)! Ve?je dimenzije,kot so tam napisane niso dovoljene! <_< Homologira? pa lahko tudi ve?je dimenzije,samo da ma? TUV zraven! Tak da lahko nabavi? tudi 17" ?e ho?e?,samo homologira? pa je! :D

 

 

EDIT:lol,kolko odgovorov na 1x! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Jaz bi dal na avto najve? 215/40 R15. Oziroma kar standardno mero: 205/50 R15. Lega bo pomoje ?e najbolj optimalna, ?e bo avto spu??en bo lepo izgledalo, pa ?e privar?eval bo?. ?e da? 15ke namesto 17ke bo? gotovo privar?eval za fedre. ;) sem 100%

Napisano

Da ne bom nove teme odpiral, a kdo ve kje se da dobiti bolj redke varnostne vijake (pri nas) oz. ne tak?ne ki jih ima ?e cela Slovenija.

Napisano

Kot je meni znano ima usaka serija varnostnih vijakov ima svoj edinstven nastavek za le te....tako da tudi ?e je proizvajalec isti so nastavki druga?ni..... Over and Out...

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

Kot je meni znano ima usaka serija varnostnih vijakov ima svoj edinstven nastavek za le te....tako da tudi ?e je proizvajalec isti so nastavki druga?ni..... Over and Out...

LP david

 

sedi pet

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 1 leto kasneje...
Napisano

no, nism vedu kam nej dam.

 

a imata 323F V6 in 1.5/1.8 drugace umerjene stevce?

ker jaz mam stock gor 195/50/15, v6ke majo pa 205/50/16,.. na 1.5 majo pa vse 205/45/16

Napisano

heheh zdj mi je vsaj jasno zakaj zgleda tako cudno stock 323F 1.5.. zato ker so ji dali koloteke od V6, pa stock V6ko so dvignali? :whatever:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.