Skoči na vsebino

DIMENZIJE PLATI??


zoom

Priporočeno sporočilo

?ivjo...

Evo eno mazdo prodal(mx5) takoj kupil drugo(323f_99) :bravo:

Uglavnem zdej bi rad alu za novo vozilo. Zanima me kak?ni so razmaki med vijaki in od katerih vozil pa?e(oglasov z Mazda plati??i je ?alost). ?e ve kdo za kaj ugodnega..... Mal me habi ker sem zraven dobil skoraj nove gume 14 :angry: in mi jih je ?koda.....itak rad bi 15 ker ma vpisane sramezljiv

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

razmak je 4x100... ostalih podatkov pa ne vem... ET, pa ?irina pa to...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo kot opozorilo!!

 

Ne glej samo razmik med vijaki glej tudi notranjo lukno feltne!!!

To je tista k pride u centru diska ali bobnov!!!

 

?e je prevelka se da dobit oz. nardit pu?o ?e pa je premejhna pa ne vem to?no!!

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

evo... v pripeti datoteki ima? vse potrebne informacije za tvoj avto :)

 

sredinska luknja je 54.1

00084868.pdf

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

torej mam eno vpra?anje! glede alu plati??.

torej kake so dovoljene dimenzije plati?? brez da bi moral homologirat?eni so mi nekaj govorili da ima lahko vsak avtomobil za en col ve?je od original brez homologacije?imam pa original 185/65-14...?e je brez homologacije mo?no dat 15? ?e pa je potrebno homologirat pa dam neke 16 al pa 17...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

torej mam eno vpra?anje! glede alu plati??.

torej kake so dovoljene dimenzije plati?? brez da bi moral homologirat?eni so mi nekaj govorili da ima lahko vsak avtomobil za en col ve?je od original brez homologacije?imam pa original 185/65-14...?e je brez homologacije mo?no dat 15? ?e pa je potrebno homologirat pa dam neke 16 al pa 17...

 

mas lahko samo tiste ki so navedene v homologaciji...

lahko das: 195/55 15 , 205/45 16 itd ...sam najbrz bos mogu homologirat

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kolko pa je razmak na mx-3?

 

mx3 ima razmak 4x100, ET pa 38 menda...

 

torej mam eno vpra?anje! glede alu plati??.

torej kake so dovoljene dimenzije plati?? brez da bi moral homologirat?eni so mi nekaj govorili da ima lahko vsak avtomobil za en col ve?je od original brez homologacije?imam pa original 185/65-14...?e je brez homologacije mo?no dat 15? ?e pa je potrebno homologirat pa dam neke 16 al pa 17...

 

ni res...moras imet tocno tisto dimenzijo, ki ti jo je na homolomo kartoncek napisal proizvajalec, oz. dimenzijo, ki je navedena na TUV ali CEE certifikatu proizvajalca litih platisc, ki so namenjena prav tvoji znamki in modelu vozila.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poglej kaj ti pi?e v homologacijskem karton?ku(upam da ga ma?)! Ve?je dimenzije,kot so tam napisane niso dovoljene! <_< Homologira? pa lahko tudi ve?je dimenzije,samo da ma? TUV zraven! Tak da lahko nabavi? tudi 17" ?e ho?e?,samo homologira? pa je! :D

 

 

EDIT:lol,kolko odgovorov na 1x! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot je meni znano ima usaka serija varnostnih vijakov ima svoj edinstven nastavek za le te....tako da tudi ?e je proizvajalec isti so nastavki druga?ni..... Over and Out...

 

 

LP david

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot je meni znano ima usaka serija varnostnih vijakov ima svoj edinstven nastavek za le te....tako da tudi ?e je proizvajalec isti so nastavki druga?ni..... Over and Out...

LP david

 

sedi pet

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.