Skoči na vsebino

Odmi?na gred

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ist tko iz firbca me zanima ?e kdo ve ?e obstajajo ?portne odmi?ne gredi za mazdo, sploh za tele na?e motorje 1.5 16v, no ?e obstajajo kolk pa kej ko?tajo in kaj pridobi? z njimi ?e jih vgradi? v avto?

Napisano

Koliko jaz vem obstajajo, stanejo kar dosti pridobi? nekaj na mo?i vendar mora? vozit v visokih obratih.... pa mislim da je blo glede tega enkrat ?e dosti napisano

Napisano

Koliko jaz vem obstajajo, stanejo kar dosti pridobi? nekaj na mo?i vendar mora? vozit v visokih obratih.... pa mislim da je blo glede tega enkrat ?e dosti napisano

 

Sem iskal pa mislim, da ni bilo ni? napisano ali pa ste uporabljale druga?ne izraze, ne odmi?ne, cam... Sem ?e dal pod iskanje pred ?asom razne take besede pa nisem ni? na?el. :whatever:

KLIKNI TUKAJ, nato klikni products. Izberi Performance camshafts and accessories, nato izberi Performance camshafst in na koncu Mazda. Kolikor jaz to razumem pomeni regrind, da tvojo predelajo (ali eno, ki jo prinese?). Ker Price New ni? ne pi?e torej obstaja le ta varianta. <_< Sem jim poslal email pa o?itno niso resni...

Pomoje bi dobil nekaj konjev mogo?e bi se pribli?al 100ki, ?e bi imel tak?no pro?njo (imajo razli?ne programe: street, racing, drag).

Vsaka znamka ima svoje najbolj vzdr?ljive motorje (in primerne za tunat) in pri Mazdi to ni Z5 ampak sta naprimer B6 in BP. Pri Nissanu SR20DE (2.0, 200 SX, GTi-r...), pri Hondi B16 (killer bee-VTi), pri Mitsubishiju 4G63 (Lancer)... Potem imamo ?e ?vohnej?e verzije: Nissanov GA16DE (1.6), Hondin D16 (ESi)... ?e ?e? tunat avto so to motorji ki se jih spla?a imeti pod haubo. Kar vtipkaj te kode in imena firm v Google pa bo? videl koliko zadetkov bo. Ko vpi?e? Z5 bo? lahko sre?en, da bo? na?el kaj zanimivega....

 

Za tunat pa ne najde? nić sploh.>moj sklep (vsaj jaz sem ugotovil to): Ne spla?a se motorja kaj dost rihtat v tej smeri... :(

PS: po?lji jim ?e ti kak?en email, ?e bodo vsaj kaj pametnega odgovorili...

Napisano

pri temle motorju Mazda 323 / MX 3 / MX 5 1.9 16V (engine BP DOHC) hydro in pri Mazda 323 1.6 - 1.9 16V Turbo (engine B6 & BP DOHC) hydro je vsaj cena napisana in to malo manj kot 130 EUR stoposto je treba ?e kej na motorju zamenat :huh:

Napisano

...bog ve ?e je kak?en majstr pri nas, sam pa po moje da ne gre? delat tegale, verjetno tole nardi kak?na ma?ine, ker tole mora biti precizno nata?no popedenano.

Napisano

...bog ve ?e je kak?en majstr pri nas, sam pa po moje da ne gre? delat tegale, verjetno tole nardi kak?na ma?ine, ker tole mora biti precizno nata?no popedenano.

 

 

Sej nisem mislil na roke, poznam ene dva zelo dobra drejerja, ki bi bila pomoje to sposobna darediti, samo ko je kon?ana je potrebno ?e nekaj kemi?ne obdelave ali nekaj podobnega

Napisano

kolkor je meni znano je treba pri tem postopku zamenjat naknadno ?e vzmeti ventilov, ?e ne kar celega kompleta ventilov (sportna odmicna gred sili ventile v daljse hode), reprogramiran eprom, pa seveda brez sportnega izpusnega sistema (kolektor-zadnji lonec) in mogoce se sportnega filtra...se tista razlika v moci, po mojem skromnem mnenju, sploh nebi tolko poznala...

 

kolko konjev se da pridobit...hmmm...od 1 pa do 20 mogoce...v najboljsem primeru :ne vem:

 

 

Se vedno je za tunanje najbolj primeren turbo-motor...vse ostalo je kup denarja pa malo muzike...

 

turbine in odmi?ne gredi v SLOVENIJI

servis turbin v SLOVENIJI

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Ni nujno menjati vzmeti. Odvisno kako ostre so odmi?ne.

Primer: Za SR20DE lahko da? naprimer odmi?ne, ki ti dajo ene 6 konjev v vi?jem obmo?ju, 2 v ni?jem (S3 cams- street) ali pa ene, ki ti dajo 14 konjev v vi?jem obmo?ju in 5 manj v ni?jem (C3 cams)... Govorim za povpre?no vrednost saj z C3 dobi? namesto maksimalno 136 kar 164 konjev!!! Pri C programu je pa potrebno menjat vzmeti, ker pride do raznih problemov, ko originalne vzmeti niso sposobne dovolj hitro zapreti ventile, ker so odmi?ne tako ostre. Lahko pride celo do kontakta med ventili in bati.

?e ena dobra lastnost drugih odmi?nih je v?asih, da so varnej?e pri maksimalnih obratih oziroma so stabilne tudi namesto pri blokadi 7800 (serijsko) kar pri 8200 (?e ga ptem ?e ?ipa?).

Se pa jasno spla?a prej u?timat celoten izpu?ni sistem (kolektor, ?porten kat- ali pa kar brez, celotna cev iz enega konca, ?porten lonec...) in pa kak?en CAI (cold air intake), da avto res optimalno zadiha. :vesel:

Potem ima? veliko bolj odziven in hiter avto...

 

?e jih dela en majster je vpora?anje koliko bo? dobil in ?e bodo varne. :huh: Ne bi rad, da pride do kak?nega takega efekta kot sem napisal. :ne vem: Za ti dve firmi pa prvi? sli?im...

Mare B6 se pa ?e spla?a rihtat. :vesel:

Napisano

Predvsem je va?no, da je vzmet na ventilih dovolj mo?na da pravo?asno zapre ventil in, da ventil zaradi ostre odmi?ne gredi ne "ska?e" ampak je ves ?as v kontaktu z odmi?no gredjo. Ker ?e ne, se zgodi ravno to kar pi?e Symon. Pa ?e pozitiven efekt uporabe ostrej?e odmi?ne gredi se zaradi tega izni?i.

33112_1.png

Napisano

bravo fanta...jaz ne znam tko specificno napisat sramezljiv

 

a kdo pozna ti dve firmi??

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

ja za turbomedia sem ?e sli?al samo v tem smislu za popravilo turbin in za nove dobit kej ve? zaenkrat ?e ne, om ?e kej vpra?al.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tule jaz vidim samo kapljice, slikaj, da se bodo videle poškodbe, ker jaz po  treh zimah nimam nič, skoraj nič!  Ker toliko slba pa ni ta barva kot se tule piše.... 🤔😉
    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
    • Ali pa se enostavno sprijazniš z realnostjo in vsako pomlad malo retuširaš pikice. Po par letih pozabiš na to težavo, ko dobiš zraven še par vdrtin od raznih pacientov, ki s svojimi vrsti zrukajo vse avte okoli sebe. Sam zelo lepo skrbim za svoji mazdici pa naredim tako. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.