Skoči na vsebino

OBD II

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Tisti ki radi stikate po avtomobilih (in to ne pomeni dolgih prstov :D) najbrs poznate sistem OBD ter OBD II.

Na trgu je veliko chip in velik pro produktov.

 

Ima kdo kaj podobnega za Mazdo? Mogoce si si sam naredil?

 

Se priporocam za odgovore!

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

hm... moram rect, da ne vem kaj zelis slisat od mene.

 

Sprasujem kdo ima OBD scaner? A je zadovoljen z njim? Je kupljen ali doma narejen?

 

Zaenkrat zelit samo to slisat. Ko se bo kdo oglasil s podatkom, po katerem sprasujem, bom spraseval naprej.

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

hm... moram rect, da ne vem kaj zelis slisat od mene.

 

Sprasujem kdo ima OBD scaner? A je zadovoljen z njim? Je kupljen ali doma narejen?

 

Zaenkrat zelit samo to slisat. Ko se bo kdo oglasil s podatkom, po katerem sprasujem, bom spraseval naprej.

 

Ne. Na?eloma bi bil, ?e bi ga imel. Doma narejen, a to se da? Vem samo za Blitz R-Vit, ki ko?ta od 80.000 jurjev naprej in ti ka?e vse vitalne podatke.

kaj to?no ka?e je seveda odvisno od same firme avtomobila, katere senzorje ima... Naj bi (v realnem) ?asu kazalo obrate, hitrost, temperaturo vode, olja, pristisk olja, air/fuel razmerje, boost... Skratka vse, da ima? to?en pregled. Pride prav PREDVSEM na turbo avtih, ko se preko IR sporazmeva z Blitzovim Boost controlerjem in lahko nastavi? parametre, kdaj je nevarno (temp. vode, olja) in se pritisk avtomatsko zmanj?a. Na N/A avtomobilih pa je uporaben ?e te pa? matra firbec. Bi ga imel. Aja priklopi se pa kar na konektor za diagnozo.

OBDII je bil standard za vse avtomobile po letu 96. Je kolikor vem nekak?en standarden programski jezik za ECU oziroma za la?je odkrivanje napak na ra?unalniku.

 

Evo spra?uj naprej. Sploh, ?e ima kdo cenej?o varianto se priporo?am. :vesel:

PS: ne rabi? posebej za Mazdo, ravno v tem je hec tega standarda. ;)

Napisano

Pozdrav!

 

Hvala za odgovor!

Po mojem se bi dalo naredit kaj podobnega tud doma.

 

V to, da je OBD II standard kateri je kompatibilen z vsemi avtomobili po 96, mi je bilo jasno. Zmotilo me je le to, da se dobijo razni prikljucki za razlicne tipe (GM, Ford).

Vem tudi, da naj bi bilo 9 razlicnih protokolov

 

Na trgu sem sicer videl razne OBDII scanerje. Najcenejsi so tam okrog 25k na amteriskem trgu. Ampak ti scanerji ti izpisejo le kode okvar. Menda da ne mores spremljat paramtrov motorja.

 

Kolk sem jaz poucen, OBD protokol ne omoga spreminjanja parametrov, temvec le opazovanje.

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

Menda da ne mores spremljat paramtrov motorja.

 

Kolk sem jaz poucen, OBD protokol ne omoga spreminjanja parametrov, temvec le opazovanje.

 

Saj jih ne more?. Ne preko tega. Kot sem napisal ta Blitzov R-VIT (bolj spodaj poglej) ti le ka?e vse vitalne podatke. Na boost controlerju (ali pa na R-VIT - ne vem) lahko potem le nastavi? mejne vrednosti, do kje je ?e varno laufat tak?en pritisk. Potem se naprimer pritisk turbine avtomatsko zmanj?a, ko zazna pregrevanje ali kakr?nekoli napake. Zelo pametno, ?e ima? nek 1+ bar pritisk turbine na avtomobil?ku.

Kako je bilo z drugimi firmami ne vem. Vem le, da imajo ta standard (mislim, da le) Japonski avtomobili in nekateri ?e pred tem letom (Nissan...). Aja pa ?e eno uporabno stavr imajo pri Blitzu. Power meter, ki ti ka?e mo? :blink: pospe?ke (do 100, na 402 metra...), hitrost... Skratka vse. Kako deluje se mi pa ne sanja se pa priporo?am, ?e kdo ve ali ga ima in bi ga posodil. :P (najbr? v SLO pribli?no nih?e).

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To je šala mala,vrežeš večji navoj ali menjaš nosilec , če  ti jih poje v glavi motorja pa je veselica taprava. 
    • Kot sem napisal v oglasu je cena po dogovoru. Realno je pomoje nekje pol napisane. Čeprav na mobile.de se prodajajo trije po ceni blizu 20.000€ kar je pa kar huda cena. Jaz ko sedaj kar dobro poznam tak avto, bi za res brezhibnega dal tud 15.000 ali več, samo vem da pri tej starosti idealnega ni.  
    • Nekaj drugega je meni prišlo na misel...smo že malo "pozabili" tisto foro...kupiš en EV,in dobiš še enega....    
    • Cena tudi ni ugodna.   Mondeo 2.0 tdci 2008 s hlajeni sedeželi, športnim podvozjem, xenonkami, je šel za 2k€ letos. Nova cena brez popustov je bila 35k €.   Komplet novo podvozje zadaj razen most, v 1 letu menjan nosilec motorja, sprednje roke, termostat. Prodan brez znanih težav. 210k km in v družinski lasti.   Če ne bi šel znancu, bi ga lahko za 3k prodali max, po par mescih. Če bi bila sreča.   Saj vem, da je Volvo S80 večji, pa boljša mašina. Samo to je x6 v ceni, torej bi nov moral bil 6x35k, kar pa ni bil.   Upam da gre po tej ceni, nobenemu nisem fauš.
    • Upam, da bo v vsakem primeru zanimivo. Temperature bodo še toplejše, te soft gume delujejo kot radirke, medium zgledajo hitrejše. Will see.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.