Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

Zjutraj cca -5 in moj mazdilak ne kresne v prvo. Pridem v firmo (-7) in ga na parkiri??u ponovno v?gem. Rabi ?e dlje kot doma, cca 3-4sec verglanja. <_<

 

Ima kdo kak?no dobro idejo kaj je vzrok?

 

2.3 motor, sve?ke menjane, kabli tudi, accu dober (80%), bencina dost

BRUUM-BRUUM

Napisano

Pumpa?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Okej, dve zadevi, bom probal najt kako preizkusit delovanje.

 

Je pa tko da vergla ?ist uredu in tudi premika ma?ino, ampak ne kresne in ne kresne.

A je to olaj?evalna okoli??ina ali ne?

 

Ker ravno pred mrazom sem bil pri mehankarju zaradi druge te?ave in se mi res ne da spet hodit :rolleyes: 

BRUUM-BRUUM

Napisano

Okej, dve zadevi, bom probal najt kako preizkusit delovanje.

 

Je pa tko da vergla ?ist uredu in tudi premika ma?ino, ampak ne kresne in ne kresne.

A je to olaj?evalna okoli??ina ali ne?

 

Ker ravno pred mrazom sem bil pri mehankarju zaradi druge te?ave in se mi res ne da spet hodit :rolleyes:

?e vergla definitivno ni ?tarter. ?tarter ko zaj dela tk tk tk tk. Tako da ali bencin (pumpa, filter ali celo zmrznjeno kaj) ali pa elektrika (aku, sve?ke), samo ?e vergla pomeni da je ?trom.

 

my money je na ?rpalki v tanku. Mislim, da jo bencinar ima? tle sem pa bos....

 

kaj pa je bila tista druga te?ava - lahko je povezano ali pa kaj v zvezi s sestavljanjem nazaj....pa sode? po podpisu je LPG??? Vsak info pomaga

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Druga te?ava je bila zluknjan kolektor in po popravilu prede kot mucek, tko da dvomim da je povezano. :)

 

Je LPG, ampak vedno na bencin ?tarta.

 

Ima pa 260kkm in je letnik 03, mogo?e so po?asi tudi ?e kak?ne cevi ?voh in sedaj pri nizkih temperaturah ne tesni ve?.

 

Bomo vidli kaj bo jutri ko bo ?e malo bolj mrzlo

BRUUM-BRUUM

Napisano

Ja ampak kompresija ventilov ima vezo z obema.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kolk prevo?enih na plin, kater sistem, mazanje ventilov da/ne?

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Kaj pa vzigalna tuljava, imas dobro?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na plin cca 80-90k, sigas vgradil, ventili od europegas, ra?unalnik ag zenit pro, mazanje jlm mehansko. Vse redno servisirano, vsi mehaniki so rekli da je vse ok. Tudi napak ne javlja ra?unalnik.

 

Vzigalno tuljavo nimam pojma kolk mam dobro :) Se je danes zjutraj 1. pojavila ta te?ava, druga?e je lepo vedno v?gal, tudi lanskoleto ob ve?jem mrazu ni bilo te?av.

 

Spije pa precej olja, ampak ga ima vedno dovolj.

 

A lahko karkoli od mo?nih vzrokov sam pregledam? Nisem ravno z dvema levima, ampak avtomehanik pa ?e ne

BRUUM-BRUUM

Napisano

Okej, danes zjutraj enako mraz, v?gal normalno, max 2x obrnil.

 

Mo?no da imam z vlago/vodo kaj problemov. V?eraj jo je imel precej not (tudi mokro pod voznikovim tepihom), sem potem dalj?o turo delal in dobro posu?il.

BRUUM-BRUUM

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.