Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda 5 L.08, zanima me ?e ?e komu v kabini ful ?umi ropota nad 120km/h.

Vzrok je veter in ne motor.

Skratka nekaj s karoserijo ni uredu.

 

Zanima me tudi ?e ima m5 kak?no zna?ilno mesto kjer bi voda prihajala v kabino.

 

Lp in hvala.

Peter

Napisano
  dne 15. 12. 2017 ob 14:10 je porocker napisal:

Mazda 5 L.08, zanima me ?e ?e komu v kabini ful ?umi ropota nad 120km/h.

Vzrok je veter in ne motor.

Skratka nekaj s karoserijo ni uredu.

 

Zanima me tudi ?e ima m5 kak?no zna?ilno mesto kjer bi voda prihajala v kabino.

 

Lp in hvala.

Peter

Veckrat je bilo da je v vogalu sipe zamakalo.

 

Vprasanje je to sedaj tvoj novi avto ali se je kar naenkrat pojavilo to? Ker namrec mazde imajo slabso izolacijo, M5 z nosilci za prtljaznik pa se bolj...

Ce jo imas pa dlje pa je sprememba je pa verjetno nekaj okoli ?ajbe

 

Se ti rosi cela naenkrat? V mazdi imas tudi verjetnost da se je mogoce odtok klime zamasil (a je takrat lahko tudi molro pod nogami voznika ali sovoznika) ali pa da je kabinski filter totalno zabasan.

 

Malo vec moras povedati kot pa hrup in rosenje....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 15. 12. 2017 ob 14:22 je Brane napisal:

Vetrobransko steklo je sigurno bilo menjano in to slabo

Res je bilo menjano in to najverjetneje slabo,sem preveril.

Hvala.

Napisano
  dne 15. 12. 2017 ob 14:57 je jures napisal:

Veckrat je bilo da je v vogalu sipe zamakalo.

 

Vprasanje je to sedaj tvoj novi avto ali se je kar naenkrat pojavilo to? Ker namrec mazde imajo slabso izolacijo, M5 z nosilci za prtljaznik pa se bolj...

Ce jo imas pa dlje pa je sprememba je pa verjetno nekaj okoli ?ajbe

 

Se ti rosi cela naenkrat? V mazdi imas tudi verjetnost da se je mogoce odtok klime zamasil (a je takrat lahko tudi molro pod nogami voznika ali sovoznika) ali pa da je kabinski filter totalno zabasan.

 

Malo vec moras povedati kot pa hrup in rosenje....

Avto imam mesec dni.

Zamaka ob vecjem nalivu, najverjetneje je bilo prednje steklo slabo zmontirano.

 

Hrup pa nastaja nekje pri drsnih vratih.

Napisano

No sedaj je jasneje. Ce je bila sajba menjana najprej preveri da se ni se kak bok popravljal in slabo tesnijo tudi vrata. Drugace pa so zadnje gume blizu vrat pomisli na lezaj. Ta sicer ponavadi tuli ti pravis da sumi..

Zadaj je ponavadi 1mm odprte sipe dost da slisis zvok.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Je kdo pomislil na glasnost gum zaradi zimskega profila. Ker potem bi jaz moral met oba zadna lezaja fuc....pa nista zamenjal gume in je zadeva ok :) no to se nanasa kolesa he he

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano
  dne 20. 12. 2017 ob 7:17 je porocker napisal:

letvice na drsnih vratih imajo kot neko zra?nost oz. Niso fiksno pritrjene.

Bom dal silikon pa da vidmo.

To ti verjetno pove da je bilavto sestavljan skorajda cel....?ipa, vrata...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 26. 12. 2017 ob 13:40 je porocker napisal:

Tudi hrup letvic je resen.

Sedaj je cisto drugace.

??

 

 

Napisano

se opravi?ujem zaradi krivopisa.

...skratka hotu sm re? da sem popravil letvice ki so imele luft zato je to pri ve?ji hitrosti ?klopotalo.

v zra?nost sem stisnil silikon.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Tudi jaz sem na limitu tistih 4 mm in ni več varna za zimo, je za stran... in sm reku dejmo probat.. isto jo trga po koščkih ja  
    • Od česa je odvisna lastna frekvenca avtomobilskega motorja? MS Copilot: Lastna frekvenca avtomobilskega motorja je odvisna od več dejavnikov, ki vplivajo na vibracije in nihanja motorja: Materiali in konstrukcija – Različni materiali in zasnova motorja določajo njegovo togost in maso, kar vpliva na naravno frekvenco nihanja. Geometrija motorja – Oblika in razporeditev sestavnih delov (blok motorja, glava cilindrov, ročična gred) vplivajo na način, kako vibracije potujejo skozi motor. Vztrajnostna masa – Teža gibljivih delov, kot so bata, ojnice in ročična gred, vpliva na nihanje celotnega sistema. Togost nosilcev – Motor je pritrjen na vozilo preko nosilcev, katerih elastične lastnosti določajo prenos vibracij na karoserijo. Delovna hitrost – Pri različnih vrtljajih motorja se lahko pojavijo resonančni pojavi, kjer frekvenca motorja sovpada z naravno frekvenco, kar poveča vibracije.   Ali ima lahko stvar več lastnih frekvenc? MS Copilot: Da, stvar lahko ima več lastnih frekvenc! Vsak objekt ali sistem ima več načinov nihanja, od katerih ima vsak svojo lastno frekvenco. To je odvisno od oblike, mase, togosti in načina pritrditve ali podpore. Primeri več lastnih frekvenc: Glasbeni instrumenti – Strune na kitari ali violini imajo več resonančnih frekvenc, kar omogoča različne tone. Zgradbe in mostovi – Strukture imajo več načinov nihanja (horizontalno, vertikalno, torzijsko), kar vpliva na odpornost proti potresom. Mehanski sistemi – Avtomobilski motor ima različne lastne frekvence za posamezne komponente, kot so bati, ojnice in okvir motorja. Elektronska vezja – Nihanja v električnih komponentah povzročajo več frekvenc, ki vplivajo na delovanje sistemov. Če frekvenca prisiljenega nihanja sovpada z eno od lastnih frekvenc, lahko pride do resonance, kar lahko povzroči povečane vibracije ali celo poškodbe. To je razlog, zakaj se pri inženiringu in oblikovanju struktur upošteva več lastnih frekvenc, da se preprečijo neželeni učinki.    
    • Danes prestal svojo 1. operacijo v lajfu in sicer dentalne narave, zaenkrat kar OK. Moram pa pohvalit hči, ki je včeraj z ocenami zaključila OŠ in njen rezultat je idealen oz. maksimalen
    • Po zgledu mojih sodelavcev sem tudi sam, prvič v življenju, poizkusil varianto, da zimske zvozim do konca čez poletje - goodyear, 4,5 mm profila. Pa so se sredi julija začele luščit - po površini je cca dober milimeter na debelo začel odpadat profil. Takoj sem dal gor letne.  
    • Ti, sam nadzor pa imamo!   Pravkar so na radiju rekli: - "Poslušate radio Robin."   Kako za vraga vedo, kateri radio poslušam?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.