Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

V teh jutrih, ko je zunaj konkretno pod nulo, mi ob preklopu z bencina na plin, fajn potrokira in strese.

 

Sem takoj poklical mojstra Denisa v cem je tezava, pa me je takoj vprasal kdaj sem menjal LPG filter in nasel razlog, ker je ze 20000km in je menda precej zapacan.

 

Kolegica ima Mazdo3 na plinu, ji pa v mrzlih dneh avto ob preklopu na plin dejansko ugasne. Pri njej pa si razlog popolnoma iztrosene svecke. :)

 

Skratka, z minimalnim vlozkom, bo voznja v obeh primerih spet na nivoju in zelo poceni :)

 

Ce boste naleteli na kaksne avtoplinske tezave, vam priporocam poklicat mojstra Denisa, ki obvlada razlicne LPG sisteme, bil pa je tudi uradni monter tako pri G1 kot tudi Sigasu, treniral pa je tudi takrat bodoce Plineks monterje. Ve, kako se plinu streze, dobite ga na gsm; 051712355

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A niste sli?al reka nafta je za traktorje, plin je za kuhat kar je pametnega se vozi na bencin.

 

Hehe.

 

Tud js sm sli?u to neko?..leta 1996 :D

 

Ontopic: Denis je res mojster, tud sam najraje do njega zapeljem, ?eprav imam ve? kot 1 uro vo?nje.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Jest cakam da mi montira, ampam nima delov. Pravi da more narociti. Kdaj ? Bog si ga vedi :). Da bi pa trokiralo zaradi filtra pa tudi se nisem slisal. Jest sem osebmo delal redne servise na 20-25 k km pa je vedno vse laufalo tipi topi.Lpg je cist in se zelo tezko kaj zabase. Moj brat k je recimo malomaren glede teh stvari ni filtra za lpg menjal 3 leta. Vse popolnoma normalno. :)

Napisano

Ob preklopu ga potrokira (ko je fejst pod nulo), kasneje v voznji vse super :)

 

Sem ze pomislil da imajo Nemci kaksno cudno razmerje Propan/Butan, da bi bila v tem tezava za v mrazu.

 

Denis je iz Mokronoga, se splaca do tja zapeljat! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mogoce ti pa plin prehitro priklopi in motor se ni dovolj vroc in ti zato trokira dokler pac motor ne pride na delovno temperaturo.Ponavadi je razlog v senzorju za temperaturo...strosek pa minimalen :)

Napisano

V vsakem primeru bom obiskal Denisa, ko pridem januarja :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.