Skoči na vsebino

amortizerji


hime

Priporočeno sporočilo

Eh pa de se spet ume?am preden grem spat. :whatever:

V plinskih je plin da, in so veliko bolj odporni na temperaturne spremembe (nima veze a je zima al poletje) in so tudi bolj odporni na to, ?e jih bolj tera?- divja? ?ez grbine. Se ne zmatrajo hitro, ker olje se segreje, ko ga tera? in stiska? amortizer in se zato njegove karakteristike poslab?ajo. Plin se ne spremeni tako hitro, ker se ne segreje tako hitro.

Fizike sicer nisem maral ampak pribli?no takole je to.

Dobijo se pa recimo Monroe Reflex, KYB (japonska firma :bravo: ) pa najbr? ?e kaj... Monroe prodaja Potokar, KYB pa OLAF

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

v cetrtek jih bom vrjetn sou kupt pa zamenat. me prou zanima kako bo slo v ovinke? :D

 

Ja ampak do spomlad raj? samo s pol gasa, ker tele ceste so pa adio, drga? ne glih pri?akovat nekih ?ude?ev! :P

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
  • 3 meseci kasneje...

Odlo?il sem se za ni?anje avtomobila (cca.35mm spredaj in 30mm zadaj), zdej pa zanima kak?ne varijante se mi ponujajo?

Glede na to da o teh stvareh glih nimam kej preve? pojma bi prosil da z predlogi kar na dan.

Zanima pa me predvsem razmerje money-value, ali po doma?e kako in kje dobiti najve? muzike za najmanj denarja :P

 

Zanima me predvsem;

-bom moral glede na to da ga nebom spu??al neki extremno kupiti tudi nove amortizerje

-ali je dovolj ?e se samo skraj?a vzmeti oz. kupi nove

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanima me predvsem;

-bom moral glede na to da ga nebom spu??al neki extremno kupiti tudi nove amortizerje

-ali je dovolj ?e se samo skraj?a vzmeti oz. kupi nove

 

?e so amortizerji brezhibni jih za tak?no majhno ni?anje ni potrebno zamenjat!

Vzmeti nikakor ne kraj?at (?e se ima? rad seveda) - kupi druge ... najbolje Eibach ali H&R...no, glede na to, da ima? relativno lahek avto so lahko tudi APEX-so fantje tukaj kar zadovoljni z temi zadnjimi-meni so bile premehke in je bil aftek skoraj tako, kot da je brez feder :hohoho::hohoho::hohoho::bravo: sedaj imam H&R - so kar ob?utno tr?e - pa se vsaj vozim lahko! Lega vozila je pa z ni?anjem bistveno izbolj?ana, ?eprav so eni trdili, da ne bo bistvene razlike!

Pa izgleda, da bodo tudi te zapustile moj aftek in bodo montirane nazaj originalne - sem ravno v?eraj zopet po?teno nasedel na enem previsu na cesti! :angry:

Mislim, da te APEX-i pridejo okoli 33k SIT pri A3M, pa cca. 12k SIT za monta?o (2 uri dela), 7k SIT za homologacijo in to je to!

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa izgleda, da bodo tudi te zapustile moj aftek in bodo montirane nazaj originalne - sem ravno v?eraj zopet po?teno nasedel na enem previsu na cesti! :angry:

 

ajoj Tomi, Tomi... pa kaj sem ti rekel, ko si spra?eval a bi al ne bi ni?al... moj prej?nji avto je bil serijsko precej nizek (sploh ne zni?an) pa sem kr naprej drsal s podnom po raznoraznih padlih policajih in kvalitetno vzdr?evanih cestah - takrat sem preklinjal kot Mad?ar in sem si rekel, da avtomobila, ki ga uporabljam za splo?no uporabo ne bom ni?al. Za kaj takega rabi? drugi avto, ki bo namenjen samo temu - zabavi, stylanju, tunanju, crusanju, pecanju... itd. ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odlo?il sem se za ni?anje avtomobila (cca.35mm spredaj in 30mm zadaj), zdej pa zanima kak?ne varijante se mi ponujajo?

Glede na to da o teh stvareh glih nimam kej preve? pojma bi prosil da z predlogi kar na dan.

Zanima pa me predvsem razmerje money-value, ali po doma?e kako in kje dobiti najve? muzike za najmanj denarja :P

 

Zanima me predvsem;

-bom moral glede na to da ga nebom spu??al neki extremno kupiti tudi nove amortizerje

-ali je dovolj ?e se samo skraj?a vzmeti oz. kupi nove

 

madmax

priporocam ti Eibach in trsanje amortizerjev!

bos dal cca. 300-350 eur ampak bo bistvena razlika

ce mas (bi dal) toliko denarja ti priporocam

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ajoj Tomi, Tomi... pa kaj sem ti rekel, ko si spra?eval a bi al ne bi ni?al... moj prej?nji avto je bil serijsko precej nizek (sploh ne zni?an) pa sem kr naprej drsal s podnom po raznoraznih padlih policajih in kvalitetno vzdr?evanih cestah - takrat sem preklinjal kot Mad?ar in sem si rekel, da avtomobila, ki ga uporabljam za splo?no uporabo ne bom ni?al. Za kaj takega rabi? drugi avto, ki bo namenjen samo temu - zabavi, stylanju, tunanju, crusanju, pecanju... itd. ;)

 

Saj vem, da so bili tvoji nameni plemeniti....samo jaz sem BIK po horoskopu (pa druga?e tudi)! :hohoho::bravo:

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Male udrtine so na "plehu". Mislim, da bi šlo ven z vakuumom...posametne točke po haubi ni strehi, ter malo po bočnih stebričkih.   Trese avto ne...zlorabljam ne...sem prerastel, raje "bremzam" z motorjem. Prednje ploščice sem zamenjal lansko leto.
    • Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?   Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.   Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal. Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.
    • Če boš avto kmalu prodal pusti tako kot je, če nimajo prevelikega roba in res niso čisto tanki v kar pa dvomim. Če boš pa avto imel še dalj časa pa tako moraš menjat, ker je brezveze čakat do konca... 😉
    • Kaj ti je vreme nagajalo.... 
    • Izkušnja... - Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri  ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to. - Fiat Doblo Maxi, 1,6 dizel mašina, turbina, res da požrešen, 7 do 9l, + 10l AdBlue na vsakih cca 4000 km (malo nad 30€ na Petrolu), nosilnost 850kg, ne pozna obremenitve, razen ko mu zapnem še prikolico z cca 800kg, pa v Višnjegorski klanec mimogrede potegne na tempomat 110km/h (kolikor je pač omejitev) ali je 130? - Mazda 3 (Ja moja Maus), 2.0, ja...zavarovanje (kasko) in cestni okoli 800€, pelješ se kot car, pod polnim presingom (MB-KP...1,5h...pomlad, ponoči), normalna poraba 5litrov, pod presingom nisem niti gledal.   Moje mnenje, če sem se že priklopil, ker se dolgo nisem...   Če avto nima vsaj 4ih cilindrov, ni avto!   Štromarskih pa hibridov ne bom komentiral.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.