Skoči na vsebino

amortizerji

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Eh pa de se spet ume?am preden grem spat. :whatever:

V plinskih je plin da, in so veliko bolj odporni na temperaturne spremembe (nima veze a je zima al poletje) in so tudi bolj odporni na to, ?e jih bolj tera?- divja? ?ez grbine. Se ne zmatrajo hitro, ker olje se segreje, ko ga tera? in stiska? amortizer in se zato njegove karakteristike poslab?ajo. Plin se ne spremeni tako hitro, ker se ne segreje tako hitro.

Fizike sicer nisem maral ampak pribli?no takole je to.

Dobijo se pa recimo Monroe Reflex, KYB (japonska firma :bravo: ) pa najbr? ?e kaj... Monroe prodaja Potokar, KYB pa OLAF

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

ja jst sm gedu ene od neke firme kayaba, a so to uredu?

 

Kako je pol s fedri, si se odlo?u in a se ?e kej dogaja na poligonu! :D

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

v cetrtek jih bom vrjetn sou kupt pa zamenat. me prou zanima kako bo slo v ovinke? :D

Upam da bo tut moj gdaj tko zgledu!!!!

Napisano

v cetrtek jih bom vrjetn sou kupt pa zamenat. me prou zanima kako bo slo v ovinke? :D

 

Ja ampak do spomlad raj? samo s pol gasa, ker tele ceste so pa adio, drga? ne glih pri?akovat nekih ?ude?ev! :P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

no dons sm pa dobu nove armortizerje!!!! ful je bols, zdej avto nc ne plava! :bravo:

Upam da bo tut moj gdaj tko zgledu!!!!

  • 1 mesec kasneje...
Guest BrainLess
Napisano

da ne odpiram nove teme..

 

Wildcat daj prosim povej mi, kak?ne vzmeti je mo?no nabavit za mazdo 323f ba (kolko mm zni?ane - ?e je ve? variant, ker imajo na A3M-u le 35 mm) in pa ceno za njih..

 

pls..

 

Lp

Napisano

kateri ?e so bolj?i plinski ali oljni, to je odvisno kake vrste so in od same zgradbe.

So eni oljni bolj?i od drugih plinskih in obratno.So pa tudi plinsko-oljni.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Guest BrainLess
Napisano

ahm... vzmeti, ne amortizerji!

fedre!

 

obstajajo sploh ni?ji kot 35 mm (jaz bi mel spredaj -50, zadaj pa -40)

 

Lp

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Odlo?il sem se za ni?anje avtomobila (cca.35mm spredaj in 30mm zadaj), zdej pa zanima kak?ne varijante se mi ponujajo?

Glede na to da o teh stvareh glih nimam kej preve? pojma bi prosil da z predlogi kar na dan.

Zanima pa me predvsem razmerje money-value, ali po doma?e kako in kje dobiti najve? muzike za najmanj denarja :P

 

Zanima me predvsem;

-bom moral glede na to da ga nebom spu??al neki extremno kupiti tudi nove amortizerje

-ali je dovolj ?e se samo skraj?a vzmeti oz. kupi nove

Napisano

Zanima me predvsem;

-bom moral glede na to da ga nebom spu??al neki extremno kupiti tudi nove amortizerje

-ali je dovolj ?e se samo skraj?a vzmeti oz. kupi nove

 

?e so amortizerji brezhibni jih za tak?no majhno ni?anje ni potrebno zamenjat!

Vzmeti nikakor ne kraj?at (?e se ima? rad seveda) - kupi druge ... najbolje Eibach ali H&R...no, glede na to, da ima? relativno lahek avto so lahko tudi APEX-so fantje tukaj kar zadovoljni z temi zadnjimi-meni so bile premehke in je bil aftek skoraj tako, kot da je brez feder :hohoho::hohoho::hohoho::bravo: sedaj imam H&R - so kar ob?utno tr?e - pa se vsaj vozim lahko! Lega vozila je pa z ni?anjem bistveno izbolj?ana, ?eprav so eni trdili, da ne bo bistvene razlike!

Pa izgleda, da bodo tudi te zapustile moj aftek in bodo montirane nazaj originalne - sem ravno v?eraj zopet po?teno nasedel na enem previsu na cesti! :angry:

Mislim, da te APEX-i pridejo okoli 33k SIT pri A3M, pa cca. 12k SIT za monta?o (2 uri dela), 7k SIT za homologacijo in to je to!

Papa, Tomi
Napisano

Pa izgleda, da bodo tudi te zapustile moj aftek in bodo montirane nazaj originalne - sem ravno v?eraj zopet po?teno nasedel na enem previsu na cesti! :angry:

 

ajoj Tomi, Tomi... pa kaj sem ti rekel, ko si spra?eval a bi al ne bi ni?al... moj prej?nji avto je bil serijsko precej nizek (sploh ne zni?an) pa sem kr naprej drsal s podnom po raznoraznih padlih policajih in kvalitetno vzdr?evanih cestah - takrat sem preklinjal kot Mad?ar in sem si rekel, da avtomobila, ki ga uporabljam za splo?no uporabo ne bom ni?al. Za kaj takega rabi? drugi avto, ki bo namenjen samo temu - zabavi, stylanju, tunanju, crusanju, pecanju... itd. ;)

33112_1.png

Napisano

Odlo?il sem se za ni?anje avtomobila (cca.35mm spredaj in 30mm zadaj), zdej pa zanima kak?ne varijante se mi ponujajo?

Glede na to da o teh stvareh glih nimam kej preve? pojma bi prosil da z predlogi kar na dan.

Zanima pa me predvsem razmerje money-value, ali po doma?e kako in kje dobiti najve? muzike za najmanj denarja :P

 

Zanima me predvsem;

-bom moral glede na to da ga nebom spu??al neki extremno kupiti tudi nove amortizerje

-ali je dovolj ?e se samo skraj?a vzmeti oz. kupi nove

 

madmax

priporocam ti Eibach in trsanje amortizerjev!

bos dal cca. 300-350 eur ampak bo bistvena razlika

ce mas (bi dal) toliko denarja ti priporocam

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ajoj Tomi, Tomi... pa kaj sem ti rekel, ko si spra?eval a bi al ne bi ni?al... moj prej?nji avto je bil serijsko precej nizek (sploh ne zni?an) pa sem kr naprej drsal s podnom po raznoraznih padlih policajih in kvalitetno vzdr?evanih cestah - takrat sem preklinjal kot Mad?ar in sem si rekel, da avtomobila, ki ga uporabljam za splo?no uporabo ne bom ni?al. Za kaj takega rabi? drugi avto, ki bo namenjen samo temu - zabavi, stylanju, tunanju, crusanju, pecanju... itd. ;)

 

Saj vem, da so bili tvoji nameni plemeniti....samo jaz sem BIK po horoskopu (pa druga?e tudi)! :hohoho::bravo:

Papa, Tomi

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.