Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadnje dni se mi je med voznjo pojavil piskajoci zvok, kateri najbolj pride do izraza takrat ko je avto mrzel in se peljem 10-20 km/h. Zvok minimalno narasca pri pospesevanju oz. je nekako v istemu ritmu s kolesom. Zvok je zelo podoben, kot takrat kadar so ploscice ze zrele za menjavo in se ze varnostni indikatorji praskajo ob disk. Na avtu so novi diski in ploscice in so gor cca 10k km (Zimmerman). Piska tudi ce recimo pospesim na 20km/h in potem prestavim v ler ter cakam, da se avto sam od sebe ustavi in pri tem volan nima nekega vpliva, da bi recimo samo v levo ali desno stran piskalo. Spodnji link zelo dobro, ce ne celo indenticno prikaze omenjeni problem. Meni sicer ne piska tako zelo hudo, kot na posnetku gre pa za isto zadevo. Ima kdo kaksne ideje ? Mogoce samo spucati celjusti in preveriti, da se ni kaksen kamencek ujel med ploscico ? Tista aluminijasta zascita diska, da bi se mogoce malo ukrivila ??

 

Napisano

Lezaj sem ravnokar menjal in je bil tudi drugacen zvok kot pa piskajoc. Upam da gre za kaksen ujet kamencek... Zej en dan k bom frej morm vzet kolo dol pa malo pogledati.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.