Skoči na vsebino

mazda cx-7 nosilci za kolo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni...

 

kot voznik mazde ze skoraj 10 let ( dve 6tici ), sem sedaj kupil mazdo cx-7. Imam pa vprasanje, a kdo mogoce ve, ce se na prtljazna vrata da montirati kaksne nosilce za kolesa ??? glede na to, da imajo vse mazde plasticen spokler na vrhu prtljaznih vrat ( vsaj te ki sem jih jaz vozil ), ter zaradi tega niso thuletovi prtljazni nosilci kompatibilni za omenjeno vozilo...v primeru da jih ni pa kolebam med montazo vlecne kljuke oz nakupom stresnih nogic s preckami.

 

Hvala za odgovore.

Napisano

pozdravljeni...

 

kot voznik mazde ze skoraj 10 let ( dve 6tici ), sem sedaj kupil mazdo cx-7. Imam pa vprasanje, a kdo mogoce ve, ce se na prtljazna vrata da montirati kaksne nosilce za kolesa ??? glede na to, da imajo vse mazde plasticen spokler na vrhu prtljaznih vrat ( vsaj te ki sem jih jaz vozil ), ter zaradi tega niso thuletovi prtljazni nosilci kompatibilni za omenjeno vozilo...v primeru da jih ni pa kolebam med montazo vlecne kljuke oz nakupom stresnih nogic s preckami.

 

Hvala za odgovore.

jaz sem imel CX-7 in ti povem da zaradi velikosti avta ni ?lo druga?e kot kljuka in nosilec za na kljuko.

 

1. Stre?ni nosilci - monta?a so NO?NA MORA na tem avtu, najprej za?ravfa? notri navojno palico, na to palico potem prtlja?nik, pokrov?ki gor, pokrov?ki dol, koliko priviti da ne zvije? pleh itd itd itd....(imel prvo generacijo)

 

2. zadnja vrata ?e si aktivna oseba bo? potreboval...vsaki? kolesa dol gor za odpiranje...no go...iz avta se ?e tako slab?e vidi nazaj...

 

Tako da ?e res rabi? bi ti svetoval kljuko, kljuka in prtlja?nik se dobi za 500? skupaj ampak ti ne bo ?al. Mogo?e jo pa ?e ima?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Najceneje in najenostavneje je sam + 40? homologo. Jaz sem jo tako dal na mazdo5

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A seveda

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz tudi razmisljam o montazi vlecne kljuke... mi je pa najbolj vsec ravno taka, ki se skrije (tudi vticnica), ko ni v uproabi ... 

 

Preverim, koliko pride originalna... in koliko je ta pri Kogovsku ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz tudi razmisljam o montazi vlecne kljuke... mi je pa najbolj vsec ravno taka, ki se skrije (tudi vticnica), ko ni v uproabi ...

 

Preverim, koliko pride originalna... in koliko je ta pri Kogovsku ...

Visok avto? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Visok avto? :)

 

Prtljaznik je krajsi in bicikel sem v sestico komaj spravil... V tega bo pomoje se tezje :) ... Pa tudi na strehi nima "sank" ...

 

Ja... tudi visina je lahko ovira :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kljuka je uporabna stvar, ze nekaj casa ni to samo za prikolice. In to je edino kar niso obkljukali tovarnisko pri mojem.....drek.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem tudi jaz dal povpra?evanje...

Kogovskova ?nevidna? kljuka pride menda 440? + DDV... ter se 20? + DDV za vpis v homologacijo... Tista cenejsa navadna pa je menda od 320? + DDV...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Originalna kljuka pri Mazdi pa pride 390? + kabelski snop 140? + montaza 200?... torej skupaj 730? ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

sem se malo pozanimal za ceno vlecnih kljuk, pa sem tole nasel....ce slucajno kdo razmislja o vlecni kljuki za cx-7...

 

je pa ponudnik formula.sp iz Ho?

 

Vse spodaj navedene cene so za vle?no kljuko, elektriko, monta?o, davek, 7-polno vti?nico in vpis v homologacijsko izjavo. V cene je ?e vklju?en gotovinski popust.

 

- Kljuka na dva vijaka (potrebujete orodje da jo snamete) = 259,60 ?

- Hitro snemljiva oja?ana kljuka = 326,00 ?

- Vertikalna skrita vle?na kljuka = 461,30 ?

Napisano

Vzemi 13 polni priklju?ek za elektriko...ima? lu? za meglo in rikverc na nosilcu za kolesa...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Da se izmeriti CO2 v hladilni tekočini (imaš DIY teste). Če so prisotni, potem je problem tesnenje glave motorja.
    • Olje ni nič bolj redko in nivo je znotraj meje (do max). Zdaj bil narejen mali servis in je olje bilo ok. Vakumski test ni bil delan, ker je dobil diagnozo, da je kriva glava motorja...    Glede iztekanja na ekspanzijski.. pokrov motorja je bil pošprican od antifriza. Do zdaj 2x. Nikjer drugje ni videti da kaj pušča, zato je edino ta odtok bil logičen...    Kakorkoli, zdaj, po že več kot 8k prevoženih kilometrov, se je zadeva umirila. Sama od sebe. V ekspanzijski je ga nekaj več od max, ampak nič pretiranega. Vmes mu ga je 2x vrglo očitno ven - zakaj, noben ne ve. Motor je bil obremenjen največ do 150km/h, brez kakšne vleke/tovora/težjega bremena. Vožnja pa mešana - kratke razdalje in tudi avtocesta.   Ni neke logike, zakaj je prišlo do tega, da je blo pod pokrovom vse "pokozlano". Tudi kakšnih mehurčkov ni v posodi ko se avto zalaufa, niti pokrovček od olja ni zapacan.. Da bi zaradi tega avto prodal pod ceno oziroma da bi za to bila glava kriva je tak tak..    Teh mnenj servisev, tudi uradnih, kjer bi menjavali glavo, je sicer več, ampak noben konkretno ne razvozla kajj točno bi naj bilo krivo, diagnostika pa se skoz kasira... Zato sem tudi postavil to vprašanje, če se je morda komu že kaj podobnega dogajalo in je težava bila kje drugje. V glavnem, avto se vozi dalje (zaenkrat BP).
    • Kolikor je meni znano, so bili med motoristi večinoma tujci.   Je bilo pa nekaj slovenskih motoristov v tujini...
    • Rabiš izredno dobrega ličarja.   Mojega Focusa, 5 plastna perla rdeča. So vozli 30km daleč, ker samo temu ličarju zaupajo, da perle skupaj spravi.   Ni vidne razlike, pa je zadnji odbijač celi pihnjen. Hmmm, če dokažeš, da je res barvan. Imaš stvarno napako, tu lahko zahtevaš kupnino v celoti. Bo pa potrebnih nekaj odvetnikov.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.