Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

nism ra?unal ampak ?e gledam kar mi pi?e ra?unalnik v avtomobilu 6,8l mam pa relacijo AC Vipava - Nova Gorica pa pol po mestu mal. Pa ne ?param glih. (je pa avtomatik tko da mal ve? porabe je)

 

 

hmm...

 

meni pri umirjeni - po predpisih vo?nji ka?e 7.5, ?e pa pritisnem pa kar sko?i ?ez 8L/100km...nekaj tukaj ne ?tima

Napisano

hmm...

 

meni pri umirjeni - po predpisih vo?nji ka?e 7.5, ?e pa pritisnem pa kar sko?i ?ez 8L/100km...nekaj tukaj ne ?tima

Kar noramalna poraba za 175 konjsko  avtomatik. Pribli?no 1 do 1,5 l/100 ve?ja poraba kot z ro?nim  menjalnikom.

 

 

Napisano

?e se vrnemo k bateriji, lahko nekdo SIGURNO potrdi, da je to prava baterija? IN ali je potrebno (ko so jo menjali niso naredili ni?) tudi kaj nastaviti v vozilu / sprogramirati / resetirati ipd...?

 

Pa ?e to me zanima, koliko zaviranja je potrebno da se vklopi start-stop? Kajti mi ga ni uspelo ?e usposobiti?

Hvala

 

 

 

https://imgur.com/J121Axk

Napisano

Ne ni prava mazdina je model q85

 

https://www.lelong.com.my/bosch-st-hightec-efb-start-stop-q85-95d23l-mazda-battery-automarques-191462846-2017-06-Sale-P.htm

 

In ja postopek je specificen.

https://rts.i-car.com/collision-repair-news/mazda-i-eloop-overview.html

Dobi se SAMO na Mazda servisu, ne poslusaj nasvetov da kupi tam in tam ceneje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hvala jures.

 

Sem pregledal navodila in notri pi?e dejansko, naj bi bila ustrezna za 2.2 diesel model T110

 

https://imgur.com/pk130O3

 

sedaj sem ?e bolj zmeden :)

 

bom jutri poklical na servis pa da vidim kaj pravijo. Sem upal, da lahko sam kaj uredim, ker je servis 1 uro stran.

Napisano

Pa postopek menjave akumulatorja ni samo stari aku ven in novi not... je treba se priuciti Start&Stop sistem...

 

Sem sicer ze nekje dal navodila... bom pobrskal, ce jih se imam...

 

Edit:

Sem nasel se v dropboxu...

 

menjava akumulatorja in inicializacija i-stop.pdf

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

@Jest

 

HVALA.

 

Se sli?i dokaj komplicirano, a bom probal.

 

 

p.s.

 

IG on in IG off.

 

Predvidevam da je to IGNITION on in off?

 

p.s.s.

isti Jest kot je bil pred ca. 20 leti na mobisux ? :)

Napisano

Simon Pelko pravi "Za vaso mazdo potrebujete baterijo AGM ni pa potrebno da je original" cena pa nekje okoli 180? ?e to naredi? pri njemu..

 

Glede i-stopje pa tako da deluje ko se motor malo segreje. Ne deluje naprimer ?e ti dela ?i??enje dpf filtra. Vklopi pa se takrat ko se vstavi? in malo bolj pritisne? z nogo na stopalko za zaviranje.

 


image.jpeg

 

Napisano

@Jest

 

HVALA.

 

Se sli?i dokaj komplicirano, a bom probal.

 

 

p.s.

 

IG on in IG off.

 

Predvidevam da je to IGNITION on in off?

 

p.s.s.

isti Jest kot je bil pred ca. 20 leti na mobisux ? :)

IG on in off je tocno to, kar si napisal...

 

Isti Jest ja ;)...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

@Jest

 

sem ?e 1x pregledal navodila in ni v bistvu ni? posebnega.

Bom jutri probal, pa me zanima ali me ?aka ?e kak?no presene?enje ko bom odklopil akumulator, se mora ?e kaj potem nastaviti (poleg verjetno ure ipd...) ?

Napisano

@Jest

 

ne vem kaj naj re?em,...deluje :)

 

Ponovno hvala!

 

Re?il si me pred te?avami pred 20leti in danes ponovno! 

 

Sem testiral 10km vo?nje, start stop deluje, baterija se na ekran?ku polni, doseg se je podvojil, kak?na je razlika pri porabi goriva pa ?e ne morem povedati.

 

 

 

Vsem ostalim pa lahko zgleda potrdim da je baterija z AGM primerna, tudi ?e ni Mazdina, vsaj tako zgleda.

Napisano

@Jest

 

sem ?e 1x pregledal navodila in ni v bistvu ni? posebnega.

Bom jutri probal, pa me zanima ali me ?aka ?e kak?no presene?enje ko bom odklopil akumulator, se mora ?e kaj potem nastaviti (poleg verjetno ure ipd...) ?

 

Nastavi ?e okna in TPMS ter ?ibedah ?e ga ma?.

 

Men se istop nastavi sam, oz. ko obrnem volan do skrajnih mej.

 

Lp

Napisano

@Jest

 

ne vem kaj naj re?em,...deluje :)

 

Ponovno hvala!

 

Re?il si me pred te?avami pred 20leti in danes ponovno! 

 

Sem testiral 10km vo?nje, start stop deluje, baterija se na ekran?ku polni, doseg se je podvojil, kak?na je razlika pri porabi goriva pa ?e ne morem povedati.

 

 

 

Vsem ostalim pa lahko zgleda potrdim da je baterija z AGM primerna, tudi ?e ni Mazdina, vsaj tako zgleda.

Koliko ?asa ti je motor deloval v prostem teku (to?ka 8) da se izkljuci utripanje i-stop lu?ke?

 

Tnx za odgovor

Napisano

Koliko ?asa ti je motor deloval v prostem teku (to?ka 8) da se izkljuci utripanje i-stop lu?ke?

 

Tnx za odgovor

 

 

Ce je z akumulatorjem vse OK (torej, da ima dovolj kapacitete) je hitro koncano... mogoce minutko ali dve ... 

@Jest

 

Ponovno hvala!

 

Re?il si me pred te?avami pred 20leti in danes ponovno! 

 

 

 

S cim sem te resil pred 20 leti?  :P  ... pa kaksen nick si imel na mobisuxu?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ce je z akumulatorjem vse OK (torej, da ima dovolj kapacitete) je hitro koncano... mogoce minutko ali dve ... 

 

S cim sem te resil pred 20 leti?  :P  ... pa kaksen nick si imel na mobisuxu?

 

Ni mi jasno...do to?ke 8 mi je vse klapalo...potem pa mi lu?ka i-stop ni nehala utripat. Avto sem pustil v prostem teku cca 45 minut...kaj bi ?e lahko bilo?

Napisano

Ni mi jasno...do to?ke 8 mi je vse klapalo...potem pa mi lu?ka i-stop ni nehala utripat. Avto sem pustil v prostem teku cca 45 minut...kaj bi ?e lahko bilo?

 Koliko je pa star akumulator? Ima mogoce ze prenizko kapaciteto? Probaj ga prej nafilat cez noc... rabis pa tamocan polnilec... ki ni poceni... 

 

Dober je recimo Ctek MXS-25 ... >> https://www.orangeaudio.si/ctek-mxs-25

 

Ce si kje iz okolice Medvod (Ljubljana, Kranj,... ) ali ce se bos pripeljal do Medvod... ga lahko posodim ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

 Koliko je pa star akumulator? Ima mogoce ze prenizko kapaciteto? Probaj ga prej nafilat cez noc... rabis pa tamocan polnilec... ki ni poceni... 

 

Dober je recimo Ctek MXS-25 ... >> https://www.orangeaudio.si/ctek-mxs-25

 

Ce si kje iz okolice Medvod (Ljubljana, Kranj,... ) ali ce se bos pripeljal do Medvod... ga lahko posodim ... 

 

Danes zjutraj sem kupil novi akumulator

Napisano

Danes zjutraj sem kupil novi akumulator

 

Sicer nimam pojma... je akumulator popolnoma nafilan, ko ga kupis? Naredi najprej nekaj kilometrov... da se nafila, ce ni... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Danes zjutraj sem kupil novi akumulator

Kateri aku si to?no kupil?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ce je z akumulatorjem vse OK (torej, da ima dovolj kapacitete) je hitro koncano... mogoce minutko ali dve ... 

 

S cim sem te resil pred 20 leti?  :P  ... pa kaksen nick si imel na mobisuxu?

 

Nick? Nimam pojma.

 

Imeli smo eni prvih internet koti?ek v lokalu pa nekaj nisem znal porihtati pa si mi pomaga, takrat sem bil ?e mulc :)

 

 

Lahko z veseljem poro?am, da je proces reinicializacije baterije oz i-eloop sistema pripeljal do skoraj 2L / 100km manj porabe diesla (na Isti vo?nji na ?iht in nazaj - 55km) !!!

 

Tako, da sedaj sem pa totalno zaljubljen mojo M6 ;)

Napisano

Saj se mi je zdel, da si imel nekam previsoko porabo ko sva se menla,.. :) tam med 6,7l in 7l lahko ra?una? brez problema, jaz mojo dr?im zdej na 6.7l ze cel mesec. Normalna vo?nja

 


image.jpeg

 

Napisano

Saj se mi je zdel, da si imel nekam previsoko porabo ko sva se menla,.. :) tam med 6,7l in 7l lahko ra?una? brez problema, jaz mojo dr?im zdej na 6.7l ze cel mesec. Normalna vo?nja

 

:)

 

Res je.

 

Trenutno imam 6.5 - 6.7 pa se vozim kar precej dale? ?ez hrib. Sem zadovoljen. Za tako ma?ino in avtomatika mi je to super.

 

p.s.

Kak?en doseg pa ima? s polnim tankom, dejansko, ne po predvidevanju potovalnega ra?unalnika?

Napisano

Lani maja sem kupil Mazdo 6, 2014 letnik, CD175 Avtomatik.

 

Ob nakupu avtomobila je bil akomulator slab in ga je pridajalec zamenjal. Od nakupa avtomobila in do danes imam porabo povpre?no 8,56 L/100 km (14.327 km)

 

Glede na to kak?no porabo imate ostali mislim da nekaj ni vredu z mojo 6-tko  :huh:

Res da imam v glavnem mestno vo?njo.

 

Zanima me ?e imam sploh pravi akomulator?

 

Probal sem tudi priu?it i-stop sistem, po navodilih iz foruma in se mi na 7. to?ki ustavi, ko avto pri?gem zelena lu?ka 3x utripne in se pri?ge oran?na, ki samo gori in ne ugasne.

 

Hvala za pomo?.

 

 

 

post-5729-0-34472300-1523191509_thumb.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.