Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav drugari ,

Od jednom imam problem sa tablom na mojoj mazdi 6 2004 godi?te. Posle davanja kontakta i startovanja ostaje uklju?ena lampica ABS ru?ne, ko?nice, ?ek lampica osim mera?a goriva ostatak table nepomi?an. Auto normalno radi . Ne mo?e se povezati na dijagnostiku nema vezu. Jedan mi majstor predla?e da zamenim prvo abs centralu pa da idem dalje. Da li je neko imao sli?nih ili istih problema ? Molio bih Vas za pomo? ukoliko neko ima ideju ?ta bi moglo da bude. Slovena?ki ne znam ne zamerite .

 

??????? ?? SM-J500H ?? ????? ????????

 

 

 

??????? ?? SM-J500H ?? ????? ????????

Napisano

Verjetno glavni racunalnik nima komunikacije z drugimi moduli. Druga?e bi se lahko povezal z diagnostiko. Preveri kable da niso bili slu?ajno nagrizeni, lahko bi bila tudi korozija na kontaktih. Je ceneje ko menjava modulov na pamet, razen ?e mehanik ?asti glupe diagnoze.

Preveri pa koli?ino zavornega olja ?e jo je dovolj. Mogo?e tudi pomankanje pri?ge vse te lu?ke naenkrat.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Super, ravno danes grem v Tivat. 😃 Lani sem gledal tiste podmorniške jaške v okolici.
    • Takoj pomislim na eno osebo ko vidim to sliko 😁😂🤣  
    • Če si že v Črni Gori - v Tivatu v pomorskem muzeju je na ogled podmornica Heroj. Zanimiva reč za ogledat, vsaj nam je bilo...
    • Nič ni treba gledati porabo in zemljevid s polnilnicami, ko imaš nekaj časa EV, saj znaš precej dobro oceniti, kako in kaj.   Jaz sem si izbral dva Ionityja na Hrvaškem na avtocesti in to je bilo to. Na prvega sem prišel s 14 % baterije, na drugega z 10 %. V Črno Goro pa celo s 24 %. Torej je bilo rezerve še veliko za morebiti kak nepredviden dogodek. S tam da me je na jugu ujelo še neurje.   Kolikor časa "izgubiš" na avtocesti v primerjavi s tem, če bi vozil 130 km/h (kar itak težko, če greš na turistične datume), dobiš noter na regionalkah, kjer lažje prehitiš tovornjake, avtobuse, avtomobile s prikolicami itd. Na regionalkah sem prehitel tudi CX-3 pa CX-30, pa blizu 100 km vozil za eno novo MX5 slovenskih tablic.   Ampak ja, dokler ne boste preizkusili, ne boste niti vedeli, niti verjeli.
    • Se pravi, da imata oba enak stres: koliko pritisnit, da ne bo preveč. Samo limit je različen...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.