Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

1x redni servis: olje, sve?ke, ol. filter -> 15k SIT (delal sam)

1x termostat in nekaj tesnil -> okrog 15k SIT (menjal sam)

1x zavarovanje :( -> 200k SIT +-10k SIT (skupaj s cestnim skladom in teh. pregledom)

1x plati??a pa gume 205/45R16 -> 130k SIT (vklju?no z monta?o,...) *

1x homologacija plati?? -> 15k SIT *

1x zimske gume -> 80k SIT (vklju?no z monta?o,...)

1x nov radio -> 50k SIT *

 

ve?ina cifer je zaokro?ena :)

 

ostali stro?ki goriva-> glej priponko

 

 

p/s: vrstice ozna?ene z * so bile nepotrebne :D, ampak sem si jih pa? ?elel... :P

post-11-1134894961_thumb.gif

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ja sej zarad takih podatkov pa marsikdo pol posku?a pamet prodajat u stilu: avto je luksuz, najcenej so pa noge! :P

 

Je pa tut zanimivo, da niti ne dela? tok velik kilometrov, ker pol pri tej popre?ni porabi bi bla cifra precej drga?na (?e bi delu npr. 40 k KM na leto) :(

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

zdravo dejstvo je , da ?e bi delal 5k km ve? na leto, bi obvezno vozil dizla... zaenkrat pa bo ?e tako kot je :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ja sej traktor scena, to bi bla dost logi?na posledica velikih kilometrov, jaz pa ko ra?unam, raj? probam ?imprej pozabit zadnje leto, naredu sm cca 37.000 km, kar pomen vsaj enih 800-000 SIT za bencin, da registracije, gum, rednih servisov, sklopke in ?e ?esa raj? sploh ne pomislim! :blink:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

KAALman, ti pa ima? res dosti prostega ?asa, da se z tako nepomembnimi stvarmi ubada? kot so stro?ki - dnar mora kro?it - najbolje, ?e od drugih k meni ... hehehe :hohoho::cheers:

Papa, Tomi
Napisano

Tomi za?aran krog...sam na koncu se pa useeno use pri meni ustavi.... :hohoho::hohoho:

Feel free....

Napisano

Tomi za?aran krog...sam na koncu se pa useeno use pri meni ustavi.... :hohoho::hohoho:

 

 

AHA, pol pa ti vse za Mazdo in kamele porabi?...hahaha :bravo:

Papa, Tomi
Napisano

No no pa ?e kaj bi se najdlo tomson.... hihihi

 

 

Saj vem ja, to ti iz đeparca financira?....

sedaj bo v tej rubriki dovolj, da ne bova zopet tepena! :P

Papa, Tomi
Napisano

Ja ampak pr teli vajini cirkulaciji "streliva" pol potro?nik vedno potegne takratko! :cheers:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

KAALman, ti pa ima? res dosti prostega ?asa, da se z tako nepomembnimi stvarmi ubada?

 

heh... ?e dela? vse sproti, potem to ne vzame ?asa skoraj ni? :)

 

se pravi, ?e sproti ob dogodkih dokuemntira? kaj dela? ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če dost zategneš sigurn pomaga, pa baje da tudi človek neha neumnosti govort 😂
    • Moja ima 330k km pa je tudi se vedno original
    • Napaka P0101 je povezana z MAF senzorjem ampak ne menjaj tega senzorja, največkrat je problem v odmični gredi za izpuh ker se obrabi pač slab material ki ga je mazda uporabila bom dodal sliko. Problem je ker se ventili za izpuh ne odprejo več in zrak nima kam iti zato tudi zrak ne more v motor torej javlja napako P0101. Če znaš odpreti pokrov valjev lahko sam preveriš ampak če se ti je že to začelo dogajati zna tudi crknit vakumska pumpa ker potegne delce od odmične gredi. Če boš avto popravljal priporočam da tudi zamenjaš podložke za šobe ki lahko naredijo velik problem na tem avtu.
    • Zdravo, Imam Mazdo 6, 2.2d, 150, 2017. Problem je, da se včasih, ko se peljem po avtocesti s 130 km/h, prižgano klimo in ga pohodim, normalno pospeši do 140 km/h, po tem pa se kar vleče do 160 km/h. Če grem čez 160 km/h, se včasih pojavi napaka P0101. Podobno se dogaja tudi brez klime, ampak pri hitrosti okoli 180 km/h. Druga težava je pri prestavljanju (ročni menjalnik). Ko pohodim v 3 prestavi do 3000 vrtljajev in prestavim v 4 ne nadaljuje s pospeševanjem, ampak se za trenutek »ustavi« in šele nato potegne. Sesalni kolektor je bil očiščen pred mesecem dni, servis je bil opravljen, avto ima 160.000 km. Kakšen namig? Hvala.
    • Četrti dan, četrta lokacija, še vedno ista gorska koča.     Bo pa počasi treba zaključit potepanje, ker "gorski koči" zmanjkuje nafte...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.