Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

1x redni servis: olje, sve?ke, ol. filter -> 15k SIT (delal sam)

1x termostat in nekaj tesnil -> okrog 15k SIT (menjal sam)

1x zavarovanje :( -> 200k SIT +-10k SIT (skupaj s cestnim skladom in teh. pregledom)

1x plati??a pa gume 205/45R16 -> 130k SIT (vklju?no z monta?o,...) *

1x homologacija plati?? -> 15k SIT *

1x zimske gume -> 80k SIT (vklju?no z monta?o,...)

1x nov radio -> 50k SIT *

 

ve?ina cifer je zaokro?ena :)

 

ostali stro?ki goriva-> glej priponko

 

 

p/s: vrstice ozna?ene z * so bile nepotrebne :D, ampak sem si jih pa? ?elel... :P

post-11-1134894961_thumb.gif

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ja sej zarad takih podatkov pa marsikdo pol posku?a pamet prodajat u stilu: avto je luksuz, najcenej so pa noge! :P

 

Je pa tut zanimivo, da niti ne dela? tok velik kilometrov, ker pol pri tej popre?ni porabi bi bla cifra precej drga?na (?e bi delu npr. 40 k KM na leto) :(

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

zdravo dejstvo je , da ?e bi delal 5k km ve? na leto, bi obvezno vozil dizla... zaenkrat pa bo ?e tako kot je :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ja sej traktor scena, to bi bla dost logi?na posledica velikih kilometrov, jaz pa ko ra?unam, raj? probam ?imprej pozabit zadnje leto, naredu sm cca 37.000 km, kar pomen vsaj enih 800-000 SIT za bencin, da registracije, gum, rednih servisov, sklopke in ?e ?esa raj? sploh ne pomislim! :blink:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

KAALman, ti pa ima? res dosti prostega ?asa, da se z tako nepomembnimi stvarmi ubada? kot so stro?ki - dnar mora kro?it - najbolje, ?e od drugih k meni ... hehehe :hohoho::cheers:

Papa, Tomi
Napisano

Tomi za?aran krog...sam na koncu se pa useeno use pri meni ustavi.... :hohoho::hohoho:

Feel free....

Napisano

Tomi za?aran krog...sam na koncu se pa useeno use pri meni ustavi.... :hohoho::hohoho:

 

 

AHA, pol pa ti vse za Mazdo in kamele porabi?...hahaha :bravo:

Papa, Tomi
Napisano

No no pa ?e kaj bi se najdlo tomson.... hihihi

 

 

Saj vem ja, to ti iz đeparca financira?....

sedaj bo v tej rubriki dovolj, da ne bova zopet tepena! :P

Papa, Tomi
Napisano

Ja ampak pr teli vajini cirkulaciji "streliva" pol potro?nik vedno potegne takratko! :cheers:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

KAALman, ti pa ima? res dosti prostega ?asa, da se z tako nepomembnimi stvarmi ubada?

 

heh... ?e dela? vse sproti, potem to ne vzame ?asa skoraj ni? :)

 

se pravi, ?e sproti ob dogodkih dokuemntira? kaj dela? ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.