Skoči na vsebino

Touge Butterflies

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ful hude....sam zas moj okus nekoliko prevelike feltne pri prvih dveh...sicer pa waaa... :ouje:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

feltne bi verjetno bolje zgledale, ?e bi bil avto spu??en tako pa je bolj slaba reklama za vzdr?evalce cest

 

?e dobro, da una bejba na slikah ni ni? posebnega, ker ?e ne bi verjetno spregledal vijol?no MX5, ki je kr cool... sam ?koda, da ji je havbo odprla, kot da ne vem kaj je notri :whatever:

33112_1.png

Napisano

wildcat : hvala za informacije, na vasi strani (AS Skornsek) jih nisem zasledil, pa me zanima, ce jih lahko dobavite, in kaksna bi bila okvirna cena.Spomladi se 100% oglasim za Eibache in Racewing... :danzoman:

Napisano

glih sem hotu rec...velike feltne ne zgledajo dobr na mx5. max 15 col :bravo:

 

Men se tut zdi, da ?e ima avto prevelke "?kornje" pol loh zgleda k traktor, :hohoho:

tko da enkrat sm vidu Clio 1.2 1. gen., pa 17 colke gor! Po mojem so tut performanse ubijalske (?e je mal klanca lahko s polnim gasom celo spelje navzdol) :D

Dobrodo?li na forumu!

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Eunos means:

 

* a brand of car marketed in Japan by Mazda

 

The MX-3 was marketed as the Mazda MX-3, Precidia in Canada, the Eunos 30X in Australia, and as the Eunos Presso, Autozam AZ-3 and Mazda AZ-3 in Japan.

 

 

The Miata was unveiled at the Chicago Auto Show on 10 February 1989, with a price tag of US$13,800. The Miata would be available for purchase by the public from July 1989 as a 1990 model. In Japan, the car was not badged as a Mazda, as the company was experimenting with the creation of different brands for deluxe models, similar to Nissan's Infiniti and Toyota's Lexus. Instead, the Mazda MX-5 was called the Eunos Roadster in its own market

 

n the late 1980s, Mazda diversified in the Japan market with the launch of three new marques. The company created Autozam, Eunos, and Efini, in addition to the Mazda and Ford brands already marketed there. This experiment was ended in the mid-1990s.

 

The Autozam marque specialized in small cars and keicars with many models being rebadged Suzukis. This is the only Mazda marque to survive the 1990s - many of the vehicles are still sold with the "AZ" prefix.

 

Like Eunos, Mazda continues to run dealerships with the Mazda Autozam name. These specialize in small vehicles, though all are part of the regular Mazda lineup and use the Mazda name now.

 

The following vehicles were part of the Autozam brand. Those that were rebadged versions are noted in parentheses.

 

Pa sem le imel prav Gambino Eunos je bila Mazdina blagovna znamka na japonskem kao Toyotin Lexus

Napisano

Kaj pa potem Autozam pomeni

 

Mare, tole bi rabili v SLO. :P

A zna kdo Japonsko? Jaz poznam itak samo gomenasai, san, sajonara, ohio, Mazda... Potem mi ?e zmanjka japonskih besed. :P V glavnem malo klikajte in odkrivajte slikce.

Ozna?en kot ?uden avto (3. po vrsti)

Wikipedia

Concept carz

 

Objavljena slika

Az1 Playing to the Japanese microcar rules is the Az1. It has a turbo 660cc engine that should best be described as 666cc because there's definitely the devil in this one. Fabulous handling, gullwing doors, divine silliness at every turn. recently deceased sad to say.

PS: Tale avto je tudi v GT4! Kot tudi Suzuki Cappuccino, Honda Beat in Daihatsu Copen, ki sodijo v isti razred: Keicars.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.