Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

To razlago smo ?e brali eno stran nazaj,in je popolnoma vse res,ampak ?e je kolo na avtu enake ?irine in enakega obsega zakaj bi tu ve?je cole igrale vlogo! Bo kdo mogo?e dal razlago,ker me zanima.

ve?ja cola, ni?ji rob gume

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To?no to, verjetno si vsak ?eli, da bi imel plati??a ?imbolj skrita pred pod snegom skritimi robniki, ve?jimi kamni itd.

nima to veze s plati??i ampak z vgrezom sneg/vodo ko govorimo o oprijemu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

My kind of stuff :)

Gremo po vrsti:

 

1. Ce je sirina gume ista, ampak z razlicnim profilom in razli?nim platiscem , pol bo itak, tista z nizjim profilom stabilnejsa.

2. Platisce bo pri vecji colazi, tudi sirsa, tako da bo guma na vecji/sirsi feltni bolj napeta in smo spet pri 1.

3. Za po snegu pa bo verjetno tista guma z manj?o feltno boljsa vecinoma, ker so gume v tem razredu bolj 'snezne', napram nizko profilnim ki so vecinoma high performance (npr good year ultra grip 9 vs. Ultra grip performance) .

Pa tudi zaradi 1. in 2. bo guma z visjim profilom malenkost boljsa po snegu, ker bo sticna povrsina malo manjsa.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Po moji logiki o?je gume v snegu dr?ijo bolje ker gredo globlje v sneg, Enako ?iroke razli?nih presekov gredo enako globoko, so pa visokoprese?ne bolj softy (bolje du?ijo), zato bi utegnile biti bolj?e.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Z zadnjo izjavo se strinjam in to je to pri isti ?irini in obsegom gume.Vozimo se pa po cesti ane ne po robnikih itd.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
    • Ti mi raj povej kje na Zoe se da nastavit višino voznikovega sedeža. Sedež je pa drugače ene tolk udoben kot v Wartburgu izpred 30 let (mel zato vem). Zgleda kot neka zofa ampak čist brez oprijema. Aja a se da volan kej trše nastavit, ker je čist premehek in ne daje nobenega povratnega odziva.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.