Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Narrdil sem optiko a ko sem menjal letne z zimskimi je bil sok.

Zadnje so ble cist zlizane enostransko.

Povedal mehaniku in on mi rece da od zadaj ne ve ce je za stelat saj ni 4X4????

Kaj je zdaj to??

Je pa ja treba vse naredit ceprav ni 4X4??

Napisano

Ha ha ha valjda da se zadaj stimajo roke! Zamenjaj mehanika. Pa tudi temo :)

Naj predvidevam notranji rob pobran? Torej so roke v A, od vseh obremwnitev.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Drugi del z napacnim podforumom sem resil... ;)

 

Glede prvega dela in nastavitev optike, pa se po moje nastavljajo vsa kolesa, ne glede na to, ali je RWD, FWD ali AWD ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Se opravicujem ce nisem v pravi temi pisal.

Sem v sluzbi im sem hitro rabil odg.

Se pa ne dela pr vseh avtih zadaj optika.

Pr wv ne!

Haval za odg.

Napisano

Se opravicujem ce nisem v pravi temi pisal.

Sem v sluzbi im sem hitro rabil odg.

Se pa ne dela pr vseh avtih zadaj optika.

Pr wv ne!

Haval za odg.

Ne se hecat prosim, mojega VAGA so zadaj 2x ?timali! Isto sem imel malo posedeno podvozje, ampak jaz vem zakaj :), kar pa pri 150.000km ni nobeno ?udo

 

Pri vseh avtih se dela optika na vseh 4h kolesih, kako bos druga?e linijo gledal???????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nagib koles zadaj se da nastavit z ekscentri?nimi podlo?kami na vpetju spodnje roke. Si pa omejen z nastavitvijo +1,5 stopinj in -1,5 stopinj, kar zna bit problem pri spu??enem avtu kjer rabimo ve?ji razpon. Pri spu??enem avtu si tako lahko pomagamo samo z menjavo zgornje ?tangice roke, ki se jo da nastavljat, s tem lahko nastavimo ve?ji nagib koles.

Za standardno podvozje pa je nastavitev z originalno ekscentri?no  podlo?ko zadosti.

Sem si sposodil TiEn-ovo sliko podvozja in sem ozna?il z rde?o, da se bo vedlo o ?em govorim.

 

post-5522-0-97598500-1542043297_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Podvozje zadaj se nastavlja pri ve? vodilnih zadnjih premah, pri pologi premi ponavadi ni kaj dosti za nastavljati

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Nagib koles zadaj se da nastavit z ekscentri?nimi podlo?kami na vpetju spodnje roke. Si pa omejen z nastavitvijo +1,5 stopinj in -1,5 stopinj, kar zna bit problem pri spu??enem avtu kjer rabimo ve?ji razpon. Pri spu??enem avtu si tako lahko pomagamo samo z menjavo zgornje ?tangice roke, ki se jo da nastavljat, s tem lahko nastavimo ve?ji nagib koles.

Za standardno podvozje pa je nastavitev z originalno ekscentri?no  podlo?ko zadosti.

Sem si sposodil TiEn-ovo sliko podvozja in sem ozna?il z rde?o, da se bo vedlo o ?em govorim.

 

attachicon.gifekscentricna_podlozka.jpg

Hehe zahtevam avtorske pravice :P ?ala

 

jajcadizlska.jpg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.