Skoči na vsebino

Battery management sistem inspection required


Priporočeno sporočilo

Zdravo!

 

Pred dnevi mi Mazda 6 2013 javi omenjeno napako, vo?nja 20 km, ugasnem avto,vse Ok, se napaka pojavi se enkrat in ?e isti dan izgine,pojavi se znova v?eraj, ?e vedno prisotna, gori rde?a lu?ka trikotnik s klicajem, i-stop utripa,i-eloop ne deluje.avto gre normalno...wtf je spet narobe....jutri na servis...ali?

 

Lp jani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Baterija zgleda, da je problem. Al servis pa original ali pa katero drugo znamko samo da je AGM. Seveda pri tem mora? paziti ker je poseben postopek ?e sam menja?(Potrebna inicijalizacija)

 

https://forum.mazda6club.com/electrical-hvac/372505-2014-mazda6-gt-i-eloop-dead-battery-experience.html


 

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bojda lahko samo SW update re?i te?avo, najve?krat se napaka bojda pojavi, ko avto stoji na vla?ni travi oz. je de?evno oz. vla?no vreme. Tudi meni se je ?e pojavilo to obvestilo (avto stal na mokri travi cca. 2 uri), a ?e nisem imel ?asa iti na servis...

 

Torej ni nujno, da je akumulator slab, ?eprav je lahko tudi to.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je meni enako prikazalo.

Na forscanu je napaka prenizka napetost. Priklopil sem polnilec, resetiral napako in napis je izginil. Nekaj ?asa je bilo ok, potem spet polnilec... Zdaj sem zamenjal akumulator in je ok.

 

Nisem pa nobenega postopka naredil po zamenjavi akuu. Pa vse mi deluje.

Bo?!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali sicer dr?i, da avti z i-eloop rabijo poseben akumulator?

 

https://forum.mazda6club.com/electrical-hvac/372505-2014-mazda6-gt-i-eloop-dead-battery-experience.html

 

Jaz ga i-eloopa sicer nimam, tako da ?e se bo izkazalo, da pride menjavo na vrsti, verjetno lahko verjetno dam navadnega, samo da je AGM in za start-stop? ?udilo me sicer ne bi, saj je avto star 5 let in pol, prva 4 leta pa je bil vo?en cca. 4.000 km na leto... pa? premalo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali sicer dr?i, da avti z i-eloop rabijo poseben akumulator?

 

https://forum.mazda6club.com/electrical-hvac/372505-2014-mazda6-gt-i-eloop-dead-battery-experience.html

 

Jaz ga i-eloopa sicer nimam, tako da ?e se bo izkazalo, da pride menjavo na vrsti, verjetno lahko verjetno dam navadnega, samo da je AGM in za start-stop? ?udilo me sicer ne bi, saj je avto star 5 let in pol, prva 4 leta pa je bil vo?en cca. 4.000 km na leto... pa? premalo.

Jaz sem vpra?al Pelkota pa na servis in so mi oboji dejali da potrebuje AGM baterijo. Pa sem vpra?al po teh "posebnih" akomulatorjih pa so dejali, da je to AGM,...kot da ne bi ?e sli?ali za to "posebno baterijo".  Mislim pa, da se omenja tip baterije "q85" sam to dobi? samo po ameri?kih forumih in spletnih straneh,.. mogo?e so razli?ne za njihov trg... je pa ta baterija "q85" 400$... who knows :D:P (jaz imam bosch agm pa spodi ma slikco in pi?e for regenerative braking al neki tazga pa start & stop)

 

p.s: mogo?e pa lahko ?e kdo na kak drug servis vpra?a oz ?e ma kake veze

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes zjutraj se je napaka spet pojavila; skeniranje preko OBD-nobene napake; probal sem malo prej ?e enkrat...isto.

 

 

Lp Jani

Gre? na servis in ti bodo ugotovili, kaj je.?koda izgubljati ?ivce za to.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni? nenavadnega za avto, ki je star 5 let. Cca. 140 EUR torej, ?e ne gre? na mazda servis in vgradi? AGM akumulator za start-stop.

 

Razen ?e imajo eloop avti res poseben akumulator? Na USA nekateri navajajo cca. 500 USD, zato se mi zdi 250 EUR malo, ?e gre za poseben akumulator, ki naj bi bil specifi?en za eloop.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No danes izmerjena napetost akumulatorja, 10.5 V .. torej bistveno manj kot bi moralo biti, pred kako uro sem dal gor polnilec, morda bo ok, verjetno bo potrebna menjava akumulatorja.

Lp jani

.

Zanima me, koliko sploh zdr?ijo te baterije, ?e ima? vklopljen i-stop ves ?as? Ko je hladno vreme imam ?e sedaj ob?utek, da ni glih posko?en v?ig.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

.

Zanima me, koliko sploh zdr?ijo te baterije, ?e ima? vklopljen i-stop ves ?as? Ko je hladno vreme imam ?e sedaj ob?utek, da ni glih posko?en v?ig.

Pri meni isto ni posko?en v?ig pa ne uporabljam start & stop  in je baterija nova,.. tko da ni bojazni,.. lahko pa testira? dat kontak brez pedala da se ti vse "pri?ge" pa potem v?ge? avto

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • En razlog je tudi, da so fabrke imele načez avtobus, in je lepo pobral delovce, pa jih nazaj domov dostavu. Zj pa dobiš denar za prevoz, in je cenejš z avtom kot pa z avtobusom, sploh ker se teli delovci kar dobro organizirajo, in se vozijo po 4-5 skupaj na šiht, in to ni čisto nič sporno. Sporni so tisti ki so sami v avtu, k bi se z lahkoto organizirali s kakšnim sodelavcem, ali pa sosedom, pa se ne
    • Glede na to, da lepo debatiramo in sem ravno z malice in trenutno nisem preveč naveličan, bom še dodal: - Res mi je jasno, da je treba hrano nekje pridelati, ampak stvari, ki jih pomagam delati drugim jaz je tudi treba nekje narediti, pa me tudi nihče ne vpraša kje jih bomo, pa imajo vsi korist od tega. Imam pa tudi sam nekaj vrta doma. Ne pretiravam, nekaj stvari pa zraste. Je pa s krompirjem že preveč dela, ker mi potem vrt zraste za 2x ali pa še malo več za 4 člansko družino. Pa še shraniti ga moram nekje, itd. Tako da lovim neko ravnotežje med vsem tem. Pa od kmetov meso kupujem, če je možno, itd. - Problem Slovenije je tudi, da v osnovi ni pravih kmetijskih površin. Nekaj se najde v Prekmurju, pa od Ljubljane do Kranja, drugo so pa hribi (beri jeba za pridelavo) in pa polovica države je kraški teren (beri jeba za namakanje, ker voda ponikne in težek teren za obdelavo). Ne da se ne da, je pa sigurno treba več truda in težko dosežeš tržne cene, bi rekel pri današnjih standardih kapitalizma. - Problem je tudi trpeč odnos kmetov, ki nekako bolj jamrajo kot pa da bi kaj naredili. Da bi se pa kdo resno tržno-ekonomsko lotil kmetije, pa ne oz. jih je zelo malo. Jaz bi tudi malo na šiht za hobi hodil, potem pa imel še razne stranske dejavnosti za zraven, da zvozim čez življenje. Pa da ne govorimo, da jim preko subvencij kupujemo veliko opreme. Potem pa lahko imamo tudi kaj od tega. - Res da me nihče ne sili živeti v Sloveniji, tudi to sem izbiral nekaj let nazaj, ampak pogovarjamo se o možnostih pri nas. Drugje ne pozabiti, da si vedno tujec, da se pa. Eni lepo živijo, se strinjam. - Te prevoze na delo iz hribov bi lahko tudi podjetja rešila, če bi jim bilo kaj do kadra. V Avstriji je ogromno alpskih kmetij. Vem za podjetja, ki zjutraj po kmetijah ljudi s kombiji poberejo in jih potem odpeljejo nazaj. To je neko sožitje, ki funkcionira.  
    • Višji standard in poceni bencin... 😔
    • Lah ti jaz kej zategnem če rabš, odvisno od kje si
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.