Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes sem peljal avto na servis, na 180.000 km. Po servisni knji?ici bo potrebno poleg standardnih posegov menjati tudi zobati jermen, olje v menjalniku, nastaviti zra?nost ventilov, sumim, da bodo menjani tudi zavorni diski.

 

Kak?na je cena za te zadeve?

 

Z zobatim jermenom je verjetno kar precej dela. :huh:

Napisano

Eno popoldne za vse skupaj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

mislim da bo pri?lo okrog 50k sit.Zobati jermen, pa te ?e se menjajo zraven napenjalci (okrog 20k),olje 12k pribli?no,delo,olje za menjalnik 7k,...Ventili pa se mislim da sami nastavljajo.Ali nima? hidravli?nih ? :unsure:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ekola ra?un za servis na 180.000 km:

 

?arnica 12V/5W W2 Philips 3 kom 288 tolarjev

Tes. ?epa olj. kor. 1 kom 173 tolarjev

Jemen servo ?kp. 1 kom 6.955 tolarjev

Filter olja 1 kom 2.021 tolarjev

Olje Valvoline 10W40 3.5 l 6.063 tolarjev

Jermen zobati 323 BA 1 kom 10.225 tolarjev

Tesnilo pok. ventilov 323 1 kom 6.540 tolarjev

Olje menj. 75W90 GL4 3.0 l 5.871 tolarjev

------------------------------------------------------------

38.139 tolarjev

------------------------------------------------------------

Mehani?no delo 350 to?k? 19.250 tolarjev

Bru?enje diskov 100 to?k? 3.860 tolarjev

------------------------------------------------------------

23.110 tolarjev

------------------------------------------------------------

Potro?ni material 1.000 tolarjev

------------------------------------------------------------

Skupaj 62.324 tolarjev

popust na delo 1.925 tolarjev

------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------

Skupaj z DDV 72.390 tolarjev

Napisano

Se bom zadr?al komentarja, o?itno majo ?tudentki dovolj denarja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se bom zadr?al komentarja, o?itno majo ?tudentki dovolj denarja.

:D:P

 

Virage....pa to je blo drago...no sej je pol manj kot si racunal, ampak vseeno.

 

Ampak ce vzamemo v racun, da je bil avto vedno servisiran pri uradnem serviserju in, da ima servisno knjigo....;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

kaj pri zobatem jermenu je notri napenjalec ali ne ??e je zakaj ti ga niso menjali, ponavadi se menja skup z jermenom.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

mislim, da to ni ravno tako drago, glede na to, da ima avto 180.000 Km.

glede jermena (zobatega), pa bi povedal slede?e.... zobati jermen se vedno prodaja lo?eno od napenjalca (nekateri motorji imajo tudi dva napenjalca) .... res je da se po pravilih napenjalec menja vedno ko se zobati, kajti lahko ti za?ne cvilit ?e po 10.000 Km ko si zamenjal zobati, vendar zaradi cene (cca 25.000,- SIT) se mnogi ne odlo?ajo za menjavo, saj ne pri prvi predvideni menjavi 90.000 Km.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz sem se tudi včeraj okoli 17ih peljal brez zastojev do Postojne ... Bila pa je polna cesta kamionov v nasprotni smeri proti Ljubljani ... Ampak ob vrnitvi nazaj proti Ljubljani je bilo pa že prazno ... 
    • Problem je debelina hladilnika in ventilatorji in se zabije v zgornji del rama v kolikor nimas low profile. Ja tocno tega sem isto jest gledal arctic frezzer III k je bil za 80€. Plato imam ATX format.     Challenge Validation WWW.CORSAIR.COM   V igri imam naceloma 70-80C. Ok ryzen ima 93C limit, ampak vseeno je 80C kr mal too much. Trenutno imam be quiet pure rock 2 fx. Overclockat itq 5700x3d ne mores imam pa vkljucen PBO.   Evo pa se link in game (zgoraj levo)      
    • So bili tej Arctic 360 lani decembra znižani na 80€ in sem ga vzel, ko sem moji sestavljal PC. Noro dobro hladi (intel). Kako bi lahko AIO bil problem z višino rama pa mi ni jasno. Zračni dual tower cooler ja, za AIO pa ne bi smel bit problem? Edino, če imaš mogoče kako mATX varianto plate? Ampak tudi moja draga jo ima in kišto tudi, pa ni bilo problema tega 360 Arctica not spravt. Jaz na mojem 13600K imam zračnega, Dark Rock 4, pa potem še tisti intel cpu bracket namesto serijskega cpu držala na plati. Pri temu Arcticu konkretno ga moraš itak zamenjat, imajo pa zraven svojo varianto bracket-a za intel. Za AMD ga ne rabiš. Sem ga pa montiral tudi kolegu na 7800X3D, je pa pri AMD edino malo nerodno vijačenje, s tistimi upognjenimi fedri. Njemu je potem v idle laufalo 40-45, kar je za te AMD kar normalno, glede na to kako so narejeni, za igre ne vem z glave, ker je potem še drekal tiste PBO in neki navijal itd... je pa zelo zadovoljen. Res je dober cooler.    EDIT: Si sigurno prav gledal? Kolikor vidim imaš v 4000D normalno supported 360 radiator, tudi zgoraj. Ne more bit potem 280 nikakor ovira.
    • To je res vrhunska neumnost. Tule je malo globlja raziskava. Sem nekaj časa nazaj pogledal.    
    • Kakšno vezo imajo neke nebuloze diktatorja Stalina s fiziko? Pozabi na te bumbarje. Njim ni nič drugega jasno, samo kako se na oblasti obdržati...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.