Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ojla,

na moji mazdi 6 gh se mi parkrat na leto na avtomobilu brez moje vednosti odprejo vsa ?tiri stekla,..

Ima kdo podoben problem in kaj bi lahko bil razlog za to,..

V?eraj sem zve?er zaklenil avto kot vsak drugi dan, zjutraj pa so bila vsa okna spu??ena,..

Lahko kdo pojasni ta pojav?

 

borovnica

Napisano

wtf

 

kolk blizu avta pa ima? klju?? Namre?, ?e si nekako uspel, recimo v ?epu imet pritisnjeno tipko za odpiranje cca 10 sekund se vse ?ipe odprejo. Seveda mora biti avto v dosegu - nese pa recimo na prostem cca 50m.

 

Lahko pa je kak?en oddajnik v bli?ini, ki to spro?i... a se ti to vedno zgodi, ko je avto parkiran na istem mestu?

33112_1.png

Napisano

Hmm hvala za namig Boss,..

Klju? nosim v ?epu in morda je res splet nesre?nih okoli??in da pride do stika kot pravi SpEkTr ali pa da je po neki logiki pritisnjena tipka,..

lp borovnica

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni ... sodelavec me je presenetil z izjavo, da mu je na mazdi 2.2D skyactive letnik 2017 cca 170.000km (vse isto kot pri moji) ... razen sledeče izjave (hvala bogu), prepihalo tesnilo na glavi motorja. Še bolj me je presenetila izjava njegovega mehanika, da popravlja že tretjo mazdo skyactive, podobnega letnika in podobnih prevoženih kilometrov. Pri vseh treh enak problem. Zaradi prenizkih vbrizgalnih šob okrog katerih se naberejo saje in posledično oteži pravilno vbrizgavanja in izgorevanje goriva. Rešitev: Menjava tesnila in dvig šob. To naj bi rešilo težavo. Drug zelo pogost problem naj bi bila slaba kovica oz zakovica lopute turbine. Ko oz. če popusti, kar je baje dokaj pogost pojav, se le ta znajde na nepravem mestu ... nekje med loputami turbine. To naj bi se rešilo z varom na glavi zakovice. Slišal sem, da je nek mehanik "specializiran" za preventivno odpravljanje naštetih vzrokov oz. potencialnih težav. Če ga kdo izmed članov mazda foruma pozna, bi ga prosil za njegov kontakt. In še eno vprašanje ... Daljinsko centralno zaklepanje mi je počasi zatajevalo in sedaj dokončno zatajilo. Menjal baterijo. Uporabil tudi rezervni ključ, ampak brez uspeha. Mogoče kdo ve kaj bi lahko bil vzrok za takšno odpoved delovanja daljinskega zaklepanja oz možna rešitev? Hvala vnaprej za odgovore in lep pozdrav vsem, Robert Š.
    • Pa to razlagam... še dobr, da se še kakšen najde in potrdi, ker mam občutek, da mi eni ne verjamejo, da imam po prevoženih 80.000km porabo na 5,77l/100km in da se nič ne jajcam po cestah in sem vedno na omejitvi ali raje kakih 10km/h čez na AC-jih.   Pa kilometražo imaš tud pravo, da se lahko reče, da tolk za en kurc pa le ni ta dizel, kot spet eni tukaj ne zamudijo priložnosti, da ne bi pljuvali čez njega. Še največ taki, ki si ga sploh ne lastijo, pol pa naj bo človek pameten pa to razumel.
    • Ne, to ni mogoče.😊 Kaj pa v Vrhniški klanec, a gre v redu? Kako pa to, da nisi kupil Dinota, ko je pa ja petarda? 😉
    • Evo mogoče sem jaz tisti voznik D150, ki zadosti kriterijem. M6 2019 cca 195000 km Povprečna poraba 20% mesto in glavne ceste ostalo AC večina tempomat 140-150 je 5.6 do 5.8l/100 km. Do sedaj samo redni servisi.   
    • Zdajle bo sprint dirka; Antonelli ima najboljši štartni položaj
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.