Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sploh od

Mazde menjalnik, ki je na?eloma top.

Se strinjam. Ponavadi so top.

 

 

Napisano

To?no tako, previj situacijo nekaj let naprej, ko bo? prodajal avto. Ne vem no, ?e pridem gledati tvoj avto in bo? rekel, da je zatikanje normalno se bom obrnil pa ?el iskati kak avto, kjer zatikanje NI normalno. 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Bom nadaljeval tole o menjalniku. 

Bi si lahko kdo iz MB ali bli?nje okolice vzel kak?ne pol ure ?asa in dovolil kraj?o nekajkilometrsko vo?njo z njegovim vozilom, da primerjamo delovanje menjalnikov. Seveda sledi tudi vo?nja z mojim avtom. 

Res me zanima ali preve? dlakocepim in predvsem ali je vse ok.   

Avto je Mazda 3 G120. 

Lahko tudi preko ZS. 

 

Hvala in lp

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Je mogo?e komu znana razlika med menjalnikoma v M3 G120 in M3 G165? Gre za enaka menjalnika?

Sicer sem na?el prestavna razmerja za oba motorja in so enaka (vsaj v tistem testu so bila vpisana kot enaka), razlika pa je v razmerjih diferenciala.  

Zanima me ali slednje dr?i?

Hvala in lp

Napisano

Bom nadaljeval tole o menjalniku.

Bi si lahko kdo iz MB ali bli?nje okolice vzel kak?ne pol ure ?asa in dovolil kraj?o nekajkilometrsko vo?njo z njegovim vozilom, da primerjamo delovanje menjalnikov. Seveda sledi tudi vo?nja z mojim avtom.

Res me zanima ali preve? dlakocepim in predvsem ali je vse ok.

Avto je Mazda 3 G120.

Lahko tudi preko ZS.

 

Hvala in lp

?e ?e nisi nikogar dobil za probo glede zatikanja lahko pride? do ?entjurja (50km) pa poskusimo. Meni deluje ok,kot putr?ek kot je nekdo omenil.
Napisano

Zaenkrat hvala.

Sem na?el kandidata, ki ima G165, ampak sta menjalnika enaka.

 

lp

Bo? objavil kaka je razlika!? Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.