Skoči na vsebino

Krom letvice vrat Mazda CX-3


brett

Priporočeno sporočilo

Na oglasu pi?e, da so to letvice za vozila 2016, 2017 letnik. Moja je facelift 2018/9...Nikjer nisem zasledil ali se je oblika, dimenzije vrat kaj spreminjala pri faceliftu? Morda kdo ve za ta podatek?

Da se ne bi sam sebe nahecal in na koncu ugotovil, da ne pa?ejo gor...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na oglasu pi?e, da so to letvice za vozila 2016, 2017 letnik. Moja je facelift 2018/9...Nikjer nisem zasledil ali se je oblika, dimenzije vrat kaj spreminjala pri faceliftu? Morda kdo ve za ta podatek?

Da se ne bi sam sebe nahecal in na koncu ugotovil, da ne pa?ejo gor...

Najbolj?e, da pi?e? prodajalcu in ga vpra?a? oz. stopi do najblji?jega prodajalca in ti bodo oni razlo?ili, ?e je kak?na razlika. Jaz sem tudi tako naro?il stre?ni spojler cap za mojo, ?eprav ni nikjer pisalo, da je tudi za face-liftano.

In je v redu, pa ?e prodajalcu sem javil, da bo vedel, da pa?e.

Sem pa tudi ?e naro?al za mojo staro mazdo crom vratne letvice iz hong konga in so top kvaliteta. V bistvu so iz inoxa.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex si ?e zmontiral to kapo na tvojo, te poka?i kak?no sliko.

Ne ?e. Ravno pripravljam za barvanje v svetle?o ?rno + sprednji lip prav tako.Bom montiral na avto, ko dam nazaj gor (tudi prebarvane) 19-ke.

To bo kmalu... :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najbolj?e, da pi?e? prodajalcu in ga vpra?a? oz. stopi do najblji?jega prodajalca in ti bodo oni razlo?ili, ?e je kak?na razlika. Jaz sem tudi tako naro?il stre?ni spojler cap za mojo, ?eprav ni nikjer pisalo, da je tudi za face-liftano.

In je v redu, pa ?e prodajalcu sem javil, da bo vedel, da pa?e.

Sem pa tudi ?e naro?al za mojo staro mazdo crom vratne letvice iz hong konga in so top kvaliteta. V bistvu so iz inoxa.

 

Sem kar poklical svojega prodajalca in ga vpra?al...vse je enako. Torej grem v naro?ilo, da bo do 2/2 marca tu; tako kot avto. Sedaj je ?e na ladji iz De?ele vzhajajo?ega sonca :jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.