Skoči na vsebino

Do kam seže digitalizacija avta?


Aless

Priporočeno sporočilo

Sem naletel na slike ?tudije Hyundai I30 in so se korejci spomnili da bi dali touchscreen lcd namesto tipk na volanu.

Naj povem da sem zelo naklonjen digitalizaciji in raznim ekran?kom ampak na volanu je pa res no go, plus tega v tem hyundaju zgleda volan tako grd da nvm a majo slepe dizajnere...

post-5522-0-21691500-1554744908_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa nedavno sem govoril z nekom, ki je kupil "sodoben" avto, ki ima celo komande za klimo na touch screen. Ni ravno navdu?en. Sem rekel, vsaj tipke na volanu so analogne, da brez pogleda na cesto ve? kaj si pritisnil in ve? kaj se bo zgodilo. Zdaj pa tole.  :vskalo: 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Stikal in ekran?kov kot v pilotski kabini. Me zanima, ?e imajo tudi na strehi kaj stikal. Pri vsem skupaj je pa taka redkost ekran v vzglavnikih, da otroci med vo?njo lahko gledajo risanke... In ?e ?e imajo dvopodro?ne klime, bi lahko imeli tudi dvopodro?ni radio. Da bi jaz spredaj lahko poslu?ala svojo glasbo, otroci zadaj pa svoje pravljice...

 

Me pa zanima ena stvar: ?emu je potrebno toliko ekranov? Mislim, prvi avto, ki sem ga vozila, je imel pa? VSEH lu?k in ?tevcev na armaturi toliko, kot ima ta ekran?kov. Pa ima gotovo na vsakem ekran?ku ?e menije in podmenije...

Sem poročena že petnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Jest je spremenil naslov v Do kam seže digitalizacija avta?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.