Skoči na vsebino

Mazda 6 III USB problem


Priporočeno sporočilo

Ne se razburjat, ni te?av, Smo razli?ni z razli?nimi potrebami in zahtevami.

 

Ampak ko ravno omenja? drago tehnologijo - jaz si pod to predstavljam ?ist in zmogljiv motor, zanesljivo delovanje avtomobila, vrsto delujo?ih varnostnih sistemov - to je tehnologija, ki mene(!) v avtu zanima.

Ne pa , a lahko streamam glasbo s telefona. Telefon imam itak za telefoniranje, ne za glasbo.

 

Smo razli?ni, sprejemam.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To tehnologijo (?ist in zmogljiv motor, zanesljivo delovanje avtomobila, vrsto delujo?ih varnostnih sistemov...) niti ne omenjam, ker deluje tako kot je treba - vsaj za 1x :)

 

V praksi se poka?e, da ima uporabnik ve? opravka z entertainment sistemom (zaradi te?av) kot pa z motorjem - samo to sem ?elel povedat :)

 

Vsakemu je v interesu, da mu vozilo slu?i in dela brez te?av a ?al temu ni vedno tako. Nekatere bi zmotilo to, da morajo na servisu popravljati/zamenjati nek del motorja pod garancijo - mene pa ravno to ne bi zmotilo, saj dokler je avto v garanciji, me ne zanima kaj menjajo - samo da lahko zamenjajo oz da je te?ava re?ljiva.

 

Zame ve?ji problem je ta, da mi na servisu ne morejo pomagat, ker ni re?itve za nekatere te?ave, ki jih imam pri entertainment sistemu.

 

To, samo to :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se ?isto strinjam s tabo Sylver, ?e kupi? neko stvar pri?akuje?, da to deluje brezhibno in se ne tola?i? z dejstvom ah sej tega pa itq tok ne rabim. Potem isto lahko navigacija crkne oz. nepravilo deluje pa reces ah kurac pa si na svoj pametni telefon nalo?i? navigon pa pi?i? dalje. V moji mazdi 6 prva generacija deluje xCarlink brez problema pa si ob ponovnem zagonu zapomne ?as predvajanja in od tam nadaljuje, ravno tako mi deluje predvajanje preko BT pa lahko glasbo predvajam preko predvajalnika,youtuba,soundclouda ali internetnega radia... No in ?e men lahko neko cheap shit sranje vrjetno iz kitajske deluje sedaj ?e dve leti brezhibno se pa nekako pri?akuje, da bi tudi pri mazdi to moralo use ?timati kot se zagre. Mene osebno bi to kot potro?nika/uporabnika kar dosti zmotilo in bi ga skori zih peljal nazaj na servis pa nej to porihtajo.

 

Za primer: Mojmu fotru je recimo tudi ravno ?e ima avto radio 6 cd exchanger.. njemu je samo pomembno, da ko on, da notri CD, da se predvaja. No meni je pa recimo kul, da ce se sm pa ke usedem v njegov avto, da mi ni treba po avtu kopat pa iskat moj CD, ampak samo tipko 2 prtisnem pa avto avtomati?no za?ne predvajati moj CD.  Res je, da se bom ravno tako brez te funkcije pripeljal na cilj samo se pri?akuje, da ?e ima avto nekaj na voljo, da potem to tudi deluje. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako je - ?e bo pritisk ve?ji, se bo morda prej ko slej kaj naredilo, ampak ?e bodo uporabniki ignorirali take te?ave z USB, BT itd...., potem se tudi prito?evali ne bodo in bo MENI NI? TEBI NI? :)

 

?e tole bi omenil pri streamanju glasbe iz telefona prek BT. Glasba je na trenutke popa?ena.

 

Primer (del besedila v skladbi):
- I love uuuuuuuu (sli?i se pa tako I love uuuUUUUUuuuuuUUuu)

 

Torej vmes med predvajanjem kar zvi?uje tone in zni?uje.... to se dogaja vsem, kateri imamo WIFI na MZD in sicer zaradi "interference", saj naj bi se frekvenci WIFI signala in BT med seboj me?ali.

 

Torej spet smo tam, da je poslu?anje glasbe prek BT NEUPORABNO!!! Vsak, ki se pelje z mano me vpra?a: "Ti, zakaj pa se pri tebi komadi tako sli?ijo, kot da bi zavijali oz jokali?"

 

Takrat samo preklopim na USB klju?ek, sem tiho in peljem naprej.... torej je te?ava zelo opazna....

 

Ampak nimamo kaj.... na Mazda servisu prvi? sli?ijo o tej te?avi in ne da se ni?esar naredit...za njih sem edini s to te?avo. Lahko jim seveda po?ljem povezave do raznih tujih forumov kjer bodo videli, koliko uporabnikov ima take te?ave, ampak to ?e vedno ne bo odpravilo moje te?ave z BT (in ostalih, katere sem ?e na?tel).

 

Verjetno si na servisu mislijo: "Ah, saj bodo na?i in?enirji ?e porihtali ko bodo/?e bodo. ?e oni ne naredijo ni?esar, potem tudi mi ne moremo."

 

?e se bo vedno ve? uporabnikov (iz vseh dr?av) prito?ilo na to, bodo MORDA res kaj naredili..... ?e pa bodo vsi taki, da se jim po doma?e re?eno  JEB.... , potem se SIGURNO ne bo ni?esar naredilo.

 

Je pa zelo nerodno, ko na servisu omeni? te?avo, za katero prvi? sli?ijo.....saj niti ne ve? kaj naj ?e doda? ali zahteva?....ker ne morejo ni?esar naredit.... lahko si samo "te?na" stranka in to je vse.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Sem ?e jaz poskusil, na M6 2014. ID tagi delajo kot morajo, imam urejeno knji?nico, se pa moram strinjat z avtorjem teme, za?ne s prvim komadom in 30" ?akanja da ugotovi, da ima klju?ek not in da ga lahko izbere?. Res hecno, ko pa vsak sodobnej?i "?porget" hitreje kresne in si zapomni, kje je ostal.

 

Ravno berem: https://www.change.org/p/mazda-north-america-mazda-uk-mazda-spain-espa?a-update-head-unit-software-for-the-2014-mazda6/u/10158991

 

TBS: http://danlevy.photography/tsb.pdf

 

Imamo kak?en kontakt z Mazda slo, ki bi lahko potrdil re?evanje problema tudi pri nas?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri nas je to ?e kdo po?el? TBS v linku je le za ameri?ki trg.

 

Nekaj sporocil nazaj v tej temi je govora o tem >> http://www.mazda-si.net/topic/10873-mazda-6-iii-usb-problem/?p=329428

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Tisti, ki ste menjavali bluetooth/USB modul, ste morali po modifikaciji ponovno upariti telefon z avtom?

 

Koliko ?asa traja za branje klju?ka? 3 minute za 4GB komadov je ok (32GB klju?ek, izklju?no samo glasba na USB)?

 

Bluetooth, ko je avto sve?e zagnan, koliko ?asa traja, da vam za?ne brat glasbo npr. (ko napi?e da ne more predvajat audio naprave zaradi prena?anja podatkov). Ima kdo Iphone 6, vse deluje kot mora? 

 

Ste morali ob prevzemu avta kaj podpisati/je poseg razviden preko Mazdinega server sistema?

 

Hvala vnaprej,

Jure

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

3 min za 4Gb????? Jaz mam 64gb usb (tudi z veliko rusankami po 2gb pa rabi max 20 sec.

 

Tale mazdin sistem je res unikaten :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, ponovno mora? upariti telefon, prenesti imenik, dodati hitre kontakte....

Branje USB klju?ka je precej hitrej?e, meni 16GB prebere v kakih 10 sekundah (to je samo prvi?, ko da? klju?ek notri, ob naslednjem zagonu ?pila takoj).

Preko Bluetooth-a ne poslu?am glasbe tako, da ne vem koliko rabi.

Mislim, da sem moral podpisati le nalog za zamenjavo module, ne spomnim se, ?e je bil ?e kak papir za reklamacijo, pa tudi ne bi vedel, ?e oz. kako je poseg bele?en.

 

Ja, je zelo unikaten ta sistem...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Menja

 

Tisti, ki ste menjavali bluetooth/USB modul, ste morali po modifikaciji ponovno upariti telefon z avtom?

 

Koliko ?asa traja za branje klju?ka? 3 minute za 4GB komadov je ok (32GB klju?ek, izklju?no samo glasba na USB)?

 

Bluetooth, ko je avto sve?e zagnan, koliko ?asa traja, da vam za?ne brat glasbo npr. (ko napi?e da ne more predvajat audio naprave zaradi prena?anja podatkov). Ima kdo Iphone 6, vse deluje kot mora? 

 

Ste morali ob prevzemu avta kaj podpisati/je poseg razviden preko Mazdinega server sistema?

 

Hvala vnaprej,

Jure

 

Menja se BT modul, ki vsebuje tudi modul za prostorocno telefoniranje... zato je potrebno telefon na novo sparit in prenesti imenik... tako kot je napisal ze Stroker... 

 

Glede branja kljucka nevem, oliko casa traja... Imam notri 32GB kljucek in mogoce je samo prvic trajalo nekaj casa, da ga je prebralo... Sedaj zacne spilati zelo hitro po tem, ko aktiviram branje iz USB kljucka ... 

 

Sam uporabljam iPhone 6 in nimam problemov. Imenik in seznam zadnjih klicev se samodejno osvezuje ... 

 

Glede zapisnika ob menjavi modula... je bilo treba samo podpisati en papir ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za info. Sumi se mi potrjujejo.

 

Servis (na forumu ima slabo ime); najbolj ?udno mi je bilo to, da so prvo rekli, da je mesec treba ?akat. Od?akam kak teden potem pa pridem do njih po nekaj dneh zaradi druge stvari (nenormalno visoka poraba - so mi pojasnili da je ?i??enje DPF). Ker je bilo malo rompompoma, mi je pri?el to razlo?it sam vodja servisa. Ni problema, vse razumem, ko sem ?e tu se dogovorimo za termin menjave USB/BT modula. Naslednji dan me kli?ejo, da imajo modul - ?udno. Se dogovorimo za termin in mi z nekaj urno zamudo zamenjajo. Ni? mi niso dali za podpisat, se usedem in odpeljem. ?udno se mi je zdelo, da je bil telefon takoj uparjen. Ampak ok. ?ita USB, okrog 3-4 minute, najde muziko igra. Po zaustavitvi in ponovnemu zagonu zopet ?ita...  in ?ita.

 

Danes kli?em na drug (priznan) servis. Mojster mi pove, da bi moral telefon defenitivno ponovno uparit in da naj pripeljem avto mimo, da se vidi po nekih indikatorjih ali je modul menjan ali ne. Drug teden vse zvem, zaenkrat pa ka?e slabo za prvi servis.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

USB/Bluetooth modu se nahaja za sovoznikovim predalom levo. Poglej, ?e lahko vidi? oznako modula oz. Part Number", ki je GHP9-66-DH0Z.

Sicer pa, ?e je bil telefon takoj uparjen, pomeni, da modula sigurno niso menjali, ker se vsi podatki izgubijo oz. grejo s starim modulom.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

GHP9-66-DH0F je menda se tastari... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.