Skoči na vsebino

MAZDA MX-30 ? ELEKTRI?EN AVTO ZA OKOLJE ? IN VOZNIKA

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

EV avto se bo naro?ilo, ko bo znana krivulja DC polnenja, ?e ?e ni potrpljenja na testno vo?njo po?akat. Na ta vlak v prednaro?ilu dokler ni prvih realnih testov ljudi, ki se s tem ubadajo malodane poklicno in ve?inoma to objavljajo na YT in FB nima smisla skakat. Bo preve? novitet v naslednjih letih. Je pa res, da se prednaro?ilo lahko tudi umakne.

 

Sicer pa sem ?e vedno mnenja, da je ?as ?e za enga dizla zvozit, ker ponudba EV-jev predvsem pa dobavljivost je ?e obupna in ?e vsaj 3-4 leta bo tako, ?eprav je za naslednji 2 leti najvljenih kar precej zadev.

 

Kupit avto za 10-12 let potem pa vedno na chargerju ?akat, da mi morda obseg 30% kapacitete fila s 40kW nima smisla. Trenutno je stega stali??a uporabna Tesla 3 in Audi E-tron ter morda ?e kak EQC. So pa drug drug cenovni rang. Ampak  raje na par tednov tistih 50 l nafte vr?ev v tank. Vse ostalo je bolj kot ne ?i?aj in ?akakaj. Tudi, ?e le prakrat mese?no rabi? delat 300-400 km (pot na obrobje SLo in domov za nas, ki smo v osr?ju male dr?ave) pomeni to poleti pri WLTP 200 km vsaj 2 polnenji po 25-30 min in ?e vsaj 20%  ve? pozimi. WLTP pri EV bi moral obsegat le  kapaciteto baterije med 10 in 80%. Upo?tevat 100% kapacitete je nesmisel, ker se z visokim polnenjem in nizkim praznenjem povzro?a degradacijo.

 

Skratka tole je mestni SUV, ki bo zelo malokrat videl dal?e ture. ?e bo v dolo?eni izvedenki zraven tudi agregat je seveda zgodba povsem druga?na.

Napisano

EV-ji bodo v prvi dekadi svojega obstoja o?itno velik kompromis. Baterij je premalo in jih kot ka?e jih ?e dolgo bo. Japonci morda sploh nimajo namena v avte dajat ve?je baterije.

Se odlo?it, da bo? vedno moral polnit ker niti v tako majni dr?avi kot je SLO ne more? prek pol dr?ave brez pavze, ?e bo seveda zadosti EV polnilnic se mi trenutno nikakor ne zdi smiselno. Se za preve? neumnosti energija porablja, da bi se sam ?el na lignit vozit.

 

Nekaj MX30 se bo sigurno tudi v SLO prodalo. Je pa ? koliko jih bo za mali SLO trg sploh namenjenih v naslednjih letih. Tu zadaj je potem sevda ?e vzdr?evanje. 50-100 vozil letno recimo. Kje bo rentabilen servis za to pokrivat glede na to da rednega vzdr?evanja prakti?no ni. Okvar pa naj bi pri EV tudi bilo relativno malo. No Tesla sicer kot nov izdelovalec vozil dokazuje nasprotno.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.