Skoči na vsebino

Mazda Xedos 9 2.5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav,

 

trenutno se ukvarjam z idejo nakupa Mazde xedos 9, letnik 1994. Ima seveda vse.

 

Intenzivno pa me stra?ijo z rezervnimi deli, da se jih ne dobi, so stra?no dragi ....

 

Ali je to dr?i?

Napisano

Hmm mislim da se dobijo rezervni deli za xedos 9 druga?e pa gre? v Avstrijo po njih ?e jih ?e pri nam ne bo? dobil.

 

Pokli?i kak?en mazda servis pa njih vpra?aj ?e se res ne dobijo rezervni deli.

 

Nekateri rezervni deli za mazde pa so res dragi!!

 

Samo ?e ?e nisi sli?al da se Mazde zelo malo kvarijo zato bo? imel zelo majhne stro?ke z njim!! :) Lp.

Napisano

Pozdravljen!

 

Za Mazdo Xedos9 2,5 V6 '94 ti lahko recem, da smo jo imeli doma.

Zelo zadovoljni z njo, velik km z njo prevozli. :wub:

Bi jo ziher ?e imeli, ?e se nebi razbila v prometni nesre?i.

Tako da ti lahko povem, da smo tudi njeno varnost preizkusili, in s tem tudi Mazdino "dru?insko celico" - to so posebne oja?itve karoserije.

Ampak ?al na?i Mazdi X9 ni bilo ve? pomo?i. :(

No ja, zdaj pa je nadome??ena z letnikom 01. :)

 

Glede tvojega strahu za rezervne dele, naj ti povem da se ?e vedno vse dobi pri originalnih servisih, izbira rabljenih delov v tujini je tudi kar velika kolikor vem.

Cene tudi niso kaj dosti vi?je kot za ostale Mazde. Tako da ne skrbet.

 

Sploh pa ?e je lepo ohranjena, ne bo? imel nobenih te?av ali pa izrednih popravil. Vsekakor si pa ta izredni motor zaslu?i vso nego, katero potrebuje.

 

Je pa ?al res, da so nekatere z 2,5 V6 ma?ino ?e hudo zgonjene in pomanjkljivo vzdr?evane. V takih primerih, je pa seveda potrebno malce ve? "truda" vlo?it, ampak se ve?inoma ?e vedno spla?a, ker ko vse po?tima?, ima? zopet tisto zanesljivo vozilo, s katerim se bo? lahko preva?al kilometre in kilometre. In to v popolnem udobju.

 

To je zaenkrat vse, ?e te pa ?e kaj zanima, le pi?i!

 

Lp!

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

ideja je prava, avto je zakon ! vedno sem ga hotel imet...

 

je pa to XEDOS ! zato pac moras vedeti, da imas nekaj vec, deli za XEDOS serijo so malenkost drazji od ostalih delov (imel sem XEDOS 6 1.6 16V), se pa dobi VSE kar rabis... je pa res, da je izredno malo ponaredkov za ta vozila

 

ce je pravilno vzdrzevan pa itak ni strahu... moras pa vedeti da je poraba 10-12 litrov minimum !

 

so se pa ti tipi motorja (K-serija) vgrajevali tudi v npr. ford probe

 

drag strosek je na takem motorju veliki servis (tudi vem, ker mam MX-3 V6 :) )

 

ce pa vsaj malo razumes anglesko, pa najdes veliko informacij na internetu

 

nekaj o motorju:

http://www.rs-productions.com/RSP_Motors/t.../sae-920677.htm

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Brez panike, ?E je avto redno vzdr?evan potem ni panike da bi sploh potreboval kake ekstra rezervne dele. Zavore in ostali potro?ni materijal pa ni pretirano drag ?e le malo pokli?e? po ?tacunah in povpra?a? o cenah, druga?e pa avstrija vabi. Js mam svojo Xedos 6 V6, pa ni kak pretiran stro?ek 50 ksit v 2 letih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Xedosa 9 imam od 1999. Naredil sem 120.000 km, do sedaj nisem zamenjal niti ?arnice. Imel sem manj?i karambol, vse dele sem dobil v enem tednu. ?e bi bil ?e v proizvodnji bi ga kupil ponovno, tako se ogledujem za Lexusom.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.