Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav. Imam slede? problem imam mazdon3 cd 110konjev. Rac porabe na avtu ne deljuje pravilno. Vsasih dela ok vcasih ne. Kaze preveliko porabo. Npr ko spustim gas ?e je vse ok ka?e porabo 0.0. Nato za?ne ?ez ?as kazat 2.2 1.7 cist kak mu je. To govoril ko motor zavira npr po klancu navzdol. Po ravnini pa ce dela ok ka?e npr 3.5 ko ne dela ok kaze 8 al 9.

?e ze ?e kdo imel tak primer zakaj enkrat kaze ok drugi? ne. Oz kaj bi lahko bilo narobe. Avto ne kadi dela ok sam prorabe ne kaze vredu. Zaj se morem naredit test ce kaze skupno ok al tut ne. ?akam da spraznim tank pa da naro?im polnega.

Napisano

Ko je tak?na situacija kot si opisal, ni dobro, da uga?a? avto. Pusti, da se dokon?a.

 

 

Napisano

?e se ti to dogaja na vsakih par 100km in traja recimo 15 minut ali 20km je to regeneracija DPF in se obna?a tako kot opisuje?. To je tudi edini na?in, da ve?, da se regeneracija ravno izvaja in sicer, da po klancu navzdol ni poraba 0,0 in da se po ravnem dvigne kar za nekaj litrov od obi?ajne.

33112_1.png

Napisano

?e se ti to dogaja na vsakih par 100km in traja recimo 15 minut ali 20km je to regeneracija DPF in se obna?a tako kot opisuje?. To je tudi edini na?in, da ve?, da se regeneracija ravno izvaja in sicer, da po klancu navzdol ni poraba 0,0 in da se po ravnem dvigne kar za nekaj litrov od obi?ajne.

Kako edini?... kaj pa done? zvok auspuha?... pa, ko menjava? navzgor, ko avto ne potegne takoj?... pa i-eloop non ready?

 

 

Napisano

Glede na podatke iz njegovega opisa je to dizel prve ali druge generacije, kjer ni i-loop. Druga?e pa pri moji nisem zaznal, da je kaj bolj done? zvok pa tudi glede pospe?kov ni bilo ni? kaj razli?no ali se regeneracija izvaja ali ne. Ne re?em, da pri zadnji generaciji pa je mogo?e res tako.

33112_1.png

Napisano

Glede na podatke iz njegovega opisa je to dizel prve ali druge generacije, kjer ni i-loop. Druga?e pa pri moji nisem zaznal, da je kaj bolj done? zvok pa tudi glede pospe?kov ni bilo ni? kaj razli?no ali se regeneracija izvaja ali ne. Ne re?em, da pri zadnji generaciji pa je mogo?e res tako.

Ja, to pri zadnji generaciji je kar izrazito.Ne more? spregledati enega od teh pokazateljev.

 

 

Napisano

Avto je letnik 2010 diesel 1.6cd 110konjev. Skoz to po?ne. Npr do sluzbe imam 25km. Prvih 10km ok. Pol zacne kazati vecjo porabo. Recimo nekje zadne 5km pa spet ok. Tak pribli?no. Zvok avta je nekje enak. Edin vcaih ne potegne ce pade v tako imenovano turbo lukno v nizkih obratih kar je znano za te motorje. Ampak tak se pelje od kar ga imam. Edin kar opazim je da ko avto ugasnem se ?ez sekundo 2 nazaj prizge ventilator motorja in deluje ?e kakih 2-3min.

Napisano

Naredi eno dalj?o turo vsaj kak?nih 60-70km pa poro?aj kako se obna?a zadeva.

33112_1.png

Napisano

Sicer avto ima eno leto garancije. Moram pogledat kaj vse vsebuje. Pa bom ga peljal k Freku v mb kjer sem ga kupil pa naj pogledajo. Pa ce zajema garancija bo. ?e ne pa bom pa? pla?al. Drga?e avto ima 150.000. Vozim pa tut dinami?no se pravi ga tu pa tam skurim. Tak da ga ne "pacam" z nizkimi obrati.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo sprazno tank gorivo prera?unal porabo in je dejsnko 7l tak kot ka?e. Se pravi ka?e prav ampak poraba je nekej 1.5 do 2l vecja od prej. Torej mi porabi ve?. Sem se naroco na servis da pogledajo kaj bi lahko bil vzrok.

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.