Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,prosil bi za pomo?..

Imam mazdo 6, l2008, z navigacijo,blueototh itd itd.

Ob zamenjavi akumulatorja, se mi sedaj radio ne za?ene ve?, ampak mi na ekranu napi?e A program cannot be read in ne gre naprej.

Tudi bluetooth mi ne dela, oziroma na volanu ko pritisnem tipko mi re?e da naj povem security code, ki pa jo seveda nimam,pravo tako tudi nimam navigacijskega dvd ja.

Je kak?na re?itev za reset kode?Kombinacija tipk..lp

Napisano

Pa imas originalni radio ali kaksen aftermarket? Se ne spomnim, da bi bila kaksna koda...
 

Tole je original radio z navigacijo iz sestice 2008...

 

post-10-0-74018400-1573916315_thumb.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Si probal dat ven CD z navigacijo... ker nekdo je oisal, da je lahko problem tudi v tem...

 

https://www.mazda6club.com/threads/nav-system-bricked-after-battery-replacement.337098/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kaj pa ?e bi naro?il dvd z navigacijo?

 

Kar sem razbral na forumu je to, da zgleda ima original dvd ?e neke instalacijske datoteke gor in bi znalo pomagati...

 

Poskusiti ni greh

Napisano

A bo delalo,ce najdem nekoga z istim avtom,ki ima original dvd in mi ga posodi,toliko da zazenem ?

Nekaj me se zanima,ali je ta security code za bluetooth zapisana na radiju in ?e ga zamenjam,je vec ne bo oziroma bo nwka tovarnisko nastavljena,recimo 0000?

Napisano

Ali poleg avta nisi dobil skatlico s kompletom DVDjev za razlicne regije? Jaz se soomnim, da je bilo ori moji to zraven. Takrat Slovenije sicer se ni bilo... sem pa dobil DVD in je potem delovalo... Zal sem vse takrat dal naprej, ko sem avto prodal... Mogoce se ima kdo tisti kopirani DVD... Ajvar mogoce?
 

Se dodatno vprasanje... si vprasal na pooblascenem servisu?  
 

Glede kode za BT... Ta je ponavadi neka genericna ... 0000 ali 000000 ali 1234 ... nevem vec tocno... je ze nekaj let tega, ko sem imel ta model...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pri klasicnem radiu ni nobene kode za BT kolikor se spomnim. Izberes samo pairing option in nato na telefonu izberes my mazda, potem te pa avto vprasa is this you device in reces YES. Ima kao voice comand. Drgac ima pa posebi BT modul, kateri upravlja z BT... vsaj tiste s klasicnem radijem imajo tako.

Napisano

A je notri slucajno kaksen cd in se je zataknil oz. noce ven ? Drgac pa kolikor gledam bos potrebal nov cd za instal. 

Napisano

Imas slucajno modro sestico? Ker ta, ki sem mu prodal, je takrat, ko jo je prodajal naprej, omenil, da mu je crknil DVD pogon za navigacijo... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zgleda da dvd pogon ne dela,ko vstavi? dvd ga po?ere noter,3x nekaj za?krta in ga vr?e ven.Popravlja to kdo?

Jest,?rno imam,kupil od fanta v Celju.

Scr3am ne morem v ta meni hehe,ker ko stisnem bluetooth tipko ma volanu hoce od mene security code...ce bi lahko pri?el mimo tega bi tako bilo enostavno.

Napisano

Bil danes pri Selmarju..lahko recem samo katastrofa.

Obnasali kot da sem lopov..je rekel kako da nimam kode,da je lahko radio ukraden.

Potem niso imeli pojma sploh kak radio je to.

Potem gre nekaj gledat nekam,pa pride nazaj da bi pritisnal kombinacijo dveh gumbov za reset kode bluetooth.Zgleda da je pogledal ma Youtubu hehe,oa se to je slabo pogledal,ker je kombinacija za on navaden radio brez navigacije.Pocutil sem se grozno,odnos res nikakersen,njihovo zna je se slabse.Tako da sem se poslovil res z grenkim priokusom.

Potem sem sel pa k enemu privatniku,ime firme napisem drugic.Mi razlozi,da bo to uredil,da mora dobit software in ga na novo nalozit po posebnem postopku,potem mi pa bo popravil se DVD pogon.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.