Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

Zanima me ?e je imel mogo?e kdo podobne izku?nje kot jaz pri moji Mazdi 3 (2014) ali pa ima kak?en predlog pri re?evanju problema z opozorilom SCBS.

Torej v petek 7.2. se mi je pojavilo opozorilo in lu?ka za SCBS (SCBS malfunction). Ko sem se pripeljal domov in avto vzratno parkiral pa sta se mi pojavili ?e opozorili za DSC (malfunction) in TPMS (malfunction). V soboto in nedeljo teh lu?k ni bilo na pregled. V?eraj v ponedeljek 10.2 pa se mi je pri vo?nji iz slu?be domov (v slu?bo opozoril ni bilo) ponovno pri?gala lu?ka/opozorilo za SCBS. ?el sem direktno do poobla??enega servisa, kjer so mi predlagali, da naj imam pri?gano klimo ali pa vsaj kro?enje zraka na vetrobransko steklo. Glede na to da je de?evalo, sem si mislil, da je mogo?e smiselno, mi pa to ne razjasni zakaj sta se pri?gala DSC in TPMS v petek. Danes zjutraj ko sem ?el v slu?bo sem si nastavil kro?enje zraka (delno na vetrbransko in delno na noge, kot ponavadi) in tudi A/C. Te?av zjutraj nisem imel. Ko pa sem se vra?al nazaj domov pa se mi je ob zagonu avtomobila ponovno pri?gala lu?ka za SCBS. Ko sem prispel domov sem vizualno pregledal senzorje pod steklom in ni bilo videti nobenih tujkov ali rose, prav tako je bilo stelo ?isto tudi od zunaj.

Je imel ?e kdo drug podobne te?ave in kaj ste naredili? Imate kak?ne predloge:

  • Kalibracija senzorjev?
  • Software update?
  • Popravilo menjava senzorjev?

Lep pozdrav

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
    • Ti mi raj povej kje na Zoe se da nastavit višino voznikovega sedeža. Sedež je pa drugače ene tolk udoben kot v Wartburgu izpred 30 let (mel zato vem). Zgleda kot neka zofa ampak čist brez oprijema. Aja a se da volan kej trše nastavit, ker je čist premehek in ne daje nobenega povratnega odziva.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.