Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Prije nekoliko tjedana dogodilo mi se je da kad sam naglo zako?io ili naglo skretao, upalilo mi se je svijetlo za ru?nu ko?nicu(na kontrolnoj plo?i)! I nakon nekog kratkog vremena se je ugaslo!! Ovaj tjedan po?elo mi je stalno svjetliti, te je to trajalo nekolko dana dok nisam provjerio nivo ulja za ko?nice, te po?to je bilo na minimumu nato?io sam ga na maximum! I gle svijetlo se ugasilo!! Dva dana sam se vozio i nije niti malo zasvijetlilo i ju?er opet se upali i sad opet stalno svijetli!!!!

 

Nivo ulja za ko?nice je dobar, ru?na nije bila stezana ovih dana da se ne zamrzne!!

 

U ?emu je problem?????

Hvala

IPB Image

Shot at 2007-07-12

Napisano

Prije nekoliko tjedana dogodilo mi se je da kad sam naglo zako?io ili naglo skretao, upalilo mi se je svijetlo za ru?nu ko?nicu(na kontrolnoj plo?i)! I nakon nekog kratkog vremena se je ugaslo!! Ovaj tjedan po?elo mi je stalno svjetliti, te je to trajalo nekolko dana dok nisam provjerio nivo ulja za ko?nice, te po?to je bilo na minimumu nato?io sam ga na maximum! I gle svijetlo se ugasilo!! Dva dana sam se vozio i nije niti malo zasvijetlilo i ju?er opet se upali i sad opet stalno svijetli!!!!

 

Nivo ulja za ko?nice je dobar, ru?na nije bila stezana ovih dana da se ne zamrzne!!

 

U ?emu je problem?????

Hvala

 

Probaj isklju?it dava? nivoa olja pa pogledaj ?e ?e gori lu?. ?e ?e posle :ne vem: elektrika.

 

LP

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Verjetno ima? izrabljene zavorne plo??ice, na njih pa je kontakat ki drsa po disku, da te opozori, da je potrebno menjat zavorne plo??ice.Lahko pa se ti je samo kje pri?el kak kabel v kontakt z maso.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ba nima indikatorja (lu?ka) ampak ima na plo??ici kokr en plehk k za?ne prov nagrav?no tult kadar bremza? seveda ko je plo??ica zrabljena

Napisano

?e je use kul,bremza,n? ne cvili ,olja zadost!!

 

Po moje ostane samo ?e kaka napeljava!!!

Lahko je stikalo za ro?no k je v bli?ini ali pod ro?ko samo!!!

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo neki dan sam zamijenio disk plo?ice i svijetlo je prestalo SVIJETLITIIIIIIIIIIII!!!!!!

Hvala Bogu

 

Na ko?nicama se nalazi indikator za isto?enost plo?ica!!!

Evo sad ak vam po?ne svijetliti ru?na, sad znate gdhe je gre?ka:

 

1: ulje za ko?nice

2: prekida? ru?ne ko?nice:

3: DISK PLO?ICE

IPB Image

Shot at 2007-07-12

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Točno to, jaz bi klical na pooblaščenca pa naj menjajo, a si ravno s konec garancije?
    • Jaz sem prej tako močno zabremzal, da mi je zadnja luč padla v prtljažnik...
    • Razdalja med tračnicama pri tirih na slovenskih železnicah je natanko 4 čevlje in 8,5 palcev. Zakaj ravno toliko? Zato, ker je taka razdalja med tračnicama na angleških železnicah. Ker so železnice začeli graditi Angleži, je ta mera postala standard. In zakaj v Angliji uporabljajo tako mero? Zato ker so prve vagone v Angliji izdelovali v delavnicah, kjer so pred pojavom železnice izdelovali kočije. Za železniške vagone so porabili kar enaka podvozja, kot so jih prej rabili za kočije. Zakaj pa so za podvozja kočij uporabljali prav to mero (4 čevlje in 8,5 palcev? Zato, da so bila kolesa na kočiji prilagojena kolesnicam na starih evropskih kolovozih, ki so imeli to mero. Zakaj pa so imeli kolovozi to mero? Zato, ker so kolovozne poti napravili stari Rimljani med svojimi osvajalskimi pohodi. Njihovi dvokolesni vozički za konjsko vprego pa so imeli to mero. In zakaj so imeli vozički ravno tako mero? Zato ker so vprego konstruirali tako, da je sta vanjo natanko pasali riti dveh konjev.   Torej ni čudno, da slovenski vlaki vozijo tako počasi in neredno, če imajo pa za osnovo riti rimskih konj...  
    • Odločno protestiram!    Zahtevam, da objavo umakneš. Dobro, lahko jo tudi spremeniš.   Ker tole nikakor ni prav in to se ne sme pisati!       Pravilno je "dol z Golobom" in ne "dol s Golobom"...    
    • Tukaj kaj dosti filozofije ni. Če softwerska nadgradnja tega ne popravi, je lahko samo fizični defekt zaslona, kar pomeni zamenjavo. Če izgine po 10 minutah pomeni, da ko se segreje, funcionira, ko je hladen, pa ne.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.