Skoči na vsebino

Zadnji odbija?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kaj res ne pozna? nobenega malo tehni?nega tipa. Odbija? res ni ne vem kak?en "kun?t" se?raufat ter nazaj dat. Vsaj po mojih izku?njah s 106ko, ko sem oba sam dal dol ter nazaj gor. :vesel: Prednjega celo trikrat. :bravo: Malo poglej celo situacijo ter za?ni ?raufat. Po potrebi bo treba sneti koloteke ali pa na notranji strani pritlja?nika kaj razdreti, da pride? do odbija?a. Nasplo?no pa mislim, da je zadnji odbija? la?e dol sneti kot prednjega.

 

 

Mimogrede, kako kaj avto? Kar dober preskok kaj? :bravo:

Napisano

najprej vzam zadne lampe dol pol pr plastiki nad kolesom pober vn ?epke pa uzpod ma? na vsaki strani po dva vijaka pa na sredin ma? ?e dva vijaka al pa ?epa

 

 

ni ?ist 100% ka ne vem iz glave sam tak majo skori usee mazdice.mal se prej razglej!¨

 

:D

drga? bi te pa v gami ena ura dela pr?la okrog 9000

 

:ouje:

banner1ydl6.jpg
Napisano

drga? bi te pa v gami ena ura dela pr?la okrog 9000

 

:ouje:

 

Visoke se cenite vi tam. :P:bravo:

No sicer pa kot sem napisal jaz. Zemir, res nima? dosti za uni?iti, sploh, ?e je ?e ves razsut. ;) Ti se kar pogumno loti avta, ?e si vsaj malo tehni?en tip ti bo uspelo. Pa ?e ob?utek bo bolj?i, ko bo? razlagal, da si sam odbija? zamenjal. :cheers:

Napisano

Visoke se cenite vi tam. :P:bravo:

No sicer pa kot sem napisal jaz. Zemir, res nima? dosti za uni?iti, sploh, ?e je ?e ves razsut. ;) Ti se kar pogumno loti avta, ?e si vsaj malo tehni?en tip ti bo uspelo. Pa ?e ob?utek bo bolj?i, ko bo? razlagal, da si sam odbija? zamenjal. :cheers:

 

 

taprav se je zej oglasu.ka ful obvlada tehni?ni stvari.a mazdica ?e laufa hehe

 

PS:JOKE :hohoho:

banner1ydl6.jpg
Napisano
:vesel: zadnji odbijac je hitro doli ce ves jaz ze mize to naredim,sem tolkokrat ze premenjal.Ob kolotekih imas cepeke na vrhu pa vijak.pol mas se spodaj na vezni dva vijaka,nato pa moras iz ptljaznika odstranit vse stranske plastike so na zadnji strani stirje vijaki pa se na vsakem boku po dva,pa se na koncu luci ven vzames se je po en vijak na vsaki strani.Se cuje dosti ampak je hitro koncano,upam da sem kaj pomagal,dosti uspeha pri sraufanju :bravo:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Ti kar po?as pa na zihr ?raufaj, samo do naslednga sre?anja v LJ mora bit avto nared! :P

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
    • Katerga avta? A ni to SUV al nek crossover?    @tommzy tole moraš razumet v kontekstu, saj se je pred nekaj časa ravno v tej temi našel en uporabnik, ki je dejansko iskal dlako v jajcu in bil hud na vse, ki niso našli enakih napak na svojih CX-30 kah. Ja, gledalo se je med drugim a so plastične obrobe na kolotekih dovolj ravne in iskalo kot pod katerim sej e mogoče celo videla kaka mikroskopska nepravilnost. Ja pa ta uporabnik je bil dejasnko hud na vse, ki se niso strinajli z njim, kot da so slabovidni če tega ne opazijo in si ni dal dopovedat, da je možno, da samo to on opazi ali pa celo, da je mogoče res ampak le na kakšni CX-30.   Ja blo je res naporno z njim, tako da tole kar ti pišejo je samo ohranitveni manever, da kdo ne popizdi, ker mu je dojadilo poslušat jamranje in blatenje čez CX-30. Pri tem roko na srce imaš tudi ti določene "napake", ki to sploh tudi niso, ampak so zgolj pomanjkanje vedenja o tem kako določene stvari delujejo - recimo primer dometa, ki se spreminja.
    • Sem gledal en video na YouTube kako so (mislim da BYD)en avto naklučno izbrali in ga popolnoma razstavili in ugotovili da je bolje in kvalitetneje sestavljen kot marsikateri od zvenečih EU znamk s tem, da je pri tem tudi 20-30%cenejši.... 🤔 Vse Kitajci, ki sem jih do sedaj vozil so po domače za hrbteničarje.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.