Skoči na vsebino

Zadnji odbija?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kaj res ne pozna? nobenega malo tehni?nega tipa. Odbija? res ni ne vem kak?en "kun?t" se?raufat ter nazaj dat. Vsaj po mojih izku?njah s 106ko, ko sem oba sam dal dol ter nazaj gor. :vesel: Prednjega celo trikrat. :bravo: Malo poglej celo situacijo ter za?ni ?raufat. Po potrebi bo treba sneti koloteke ali pa na notranji strani pritlja?nika kaj razdreti, da pride? do odbija?a. Nasplo?no pa mislim, da je zadnji odbija? la?e dol sneti kot prednjega.

 

 

Mimogrede, kako kaj avto? Kar dober preskok kaj? :bravo:

Napisano

najprej vzam zadne lampe dol pol pr plastiki nad kolesom pober vn ?epke pa uzpod ma? na vsaki strani po dva vijaka pa na sredin ma? ?e dva vijaka al pa ?epa

 

 

ni ?ist 100% ka ne vem iz glave sam tak majo skori usee mazdice.mal se prej razglej!¨

 

:D

drga? bi te pa v gami ena ura dela pr?la okrog 9000

 

:ouje:

banner1ydl6.jpg
Napisano

drga? bi te pa v gami ena ura dela pr?la okrog 9000

 

:ouje:

 

Visoke se cenite vi tam. :P:bravo:

No sicer pa kot sem napisal jaz. Zemir, res nima? dosti za uni?iti, sploh, ?e je ?e ves razsut. ;) Ti se kar pogumno loti avta, ?e si vsaj malo tehni?en tip ti bo uspelo. Pa ?e ob?utek bo bolj?i, ko bo? razlagal, da si sam odbija? zamenjal. :cheers:

Napisano

Visoke se cenite vi tam. :P:bravo:

No sicer pa kot sem napisal jaz. Zemir, res nima? dosti za uni?iti, sploh, ?e je ?e ves razsut. ;) Ti se kar pogumno loti avta, ?e si vsaj malo tehni?en tip ti bo uspelo. Pa ?e ob?utek bo bolj?i, ko bo? razlagal, da si sam odbija? zamenjal. :cheers:

 

 

taprav se je zej oglasu.ka ful obvlada tehni?ni stvari.a mazdica ?e laufa hehe

 

PS:JOKE :hohoho:

banner1ydl6.jpg
Napisano
:vesel: zadnji odbijac je hitro doli ce ves jaz ze mize to naredim,sem tolkokrat ze premenjal.Ob kolotekih imas cepeke na vrhu pa vijak.pol mas se spodaj na vezni dva vijaka,nato pa moras iz ptljaznika odstranit vse stranske plastike so na zadnji strani stirje vijaki pa se na vsakem boku po dva,pa se na koncu luci ven vzames se je po en vijak na vsaki strani.Se cuje dosti ampak je hitro koncano,upam da sem kaj pomagal,dosti uspeha pri sraufanju :bravo:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Ti kar po?as pa na zihr ?raufaj, samo do naslednga sre?anja v LJ mora bit avto nared! :P

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.