Skoči na vsebino

Vpra?anje #2


LabiGT

Priporočeno sporočilo

zivjo

 

No v zadnjem mesecu sem 4 krat vozil do prishtine in nazaj v LJ (900 km, 9 ur, ko ni problemov na mejah), z novimi feltnami.

Na mojo zalost ne pasejo na Mazdo 6! So OZ Titan 16x7.5 ET 40, gume pa GY Eagle F1 205/55 16W. Zadnje gume strugajo (se posebej leva), parkrat na Hrvaskem (blizu meje s srbijo), in velikrat v srbiji (se posebej blizu meje s kosovom). obup. :(

Opazil pa sem se eno stvar:

ker se veliko vozim na omenjeni relaciji sem opazil drasticen skok v porabi goriva, prej (195/65 15) je bilo povprecje od 6.6 l/100km do 7.7l/100km, zdaj je pa 8.3 do 8.7 l/100km.

Tole se mi zdi prevec.

Izgleda da imajo gume velik "rolling resistance", da feltne prevec navzven strlijo (no shit) in mogoce da je to kar tezka kombinacija...

A ma kdo kaksne podobne probleme??

Kaj narest?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno bi moral malo po?irit blatnike ali pa obrniti/zapeglati notranji rob blatnika;nemci pravijo temi bordeln...

Razen ?e je plati??e pre?iroko,v kar pa skoraj dvomim;jaz imam 7x16 z ET 40 na Premacy-ju pa ni nobenih problemov.

Glede porabe pa te?ko komentiram,malo ?udno se mi zdi vse skupaj,ker si ?el le eno dimenzijo ve?;tolko te?je pa feltne in guma tudi niso. Pri meni nisem opazil kak?no bistveno ve?anje porabe pa sem ?e iz 185/65/14 na 205/45/16.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zivjo

Nisem napisal natan?no glede porabe: ?e se vozim po?asneje (manj kot 140km/h) potem je poraba ista kot prej. Ampak glede na to da sem ve?inoma na avtocesti (se pravi okoli 160-170) opazil sem ta porast porabe.

Te felnte ven gledajo za 2.9 cm ve? kot original jeklo; meni se zdi da je to razlog za pove?anje porabe (in zra?nega upora).

 

To da bi dal blatnike modificirat nekako m ne di?i preve?. Bom probal feltne prodat. A se vam zdi 80.000 SIT fer cena?

 

lp, labi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz mal dvomim da bi feltne vplivale na porabo za skor 1.8 litra, po moje je vredno probat se z drugimi (originalnimi) feltnami eno tako turo, pa da vidis ce se poraba spremeni, kar se pa cene za feltne tice, pa premisli kolk si dal zanje, kake so, pa potem ceno postavi !

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Probal sem tudi s starimi, pa je poraba tudi "stara"- se pravi obi?ajna. ?udno tole, men je tud neverjetno.

Nove take feltne so stale 135.000 SIT (20.mar.2004).

Bo kar te?ko prodat jih (?eprav pa?ejo na ve? avtih, 5x114.3, 5x110 in 5x108)

?e imate kako idejo ali interesente , kar povejte :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ce jih res mislis prodat... potem mislim da ne bo problem...

 

samo moras dati na cimvec strani gor.

npr. tukaj, pa www.avto.net pa www.mobisux.com pa www.avtomobilizem.com pa www.bolha.com ... angaziraj se :)

pa bo...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.