Skoči na vsebino

Montiranje obratomera

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ima? ve? na?inov; pri mazdi ima? diagnostic box tam pa pin IG na katerega priklpi? ?ico za impulze, potem lahko ovije? lakirano bakreno ?ico okrog kabla za sve?ke pa ?e kak?na mo?nost je, lahko pa ima ?e do ?tevca pripeljan impulz. Mora? dobiti koga ki je to ?e delal.

Napisano

Ima? ve? na?inov; pri mazdi ima? diagnostic box tam pa pin IG na katerega priklpi? ?ico za impulze, potem lahko ovije? lakirano bakreno ?ico okrog kabla za sve?ke pa ?e kak?na mo?nost je, lahko pa ima ?e do ?tevca pripeljan impulz. Mora? dobiti koga ki je to ?e delal.

 

Orginal ima ta avto zvezano na cin?pulo pa me zanima kako se vse skupaj zve?e

Napisano

Za kak?en obratomer pa gre to ker mora? imeti takega ki ?teje 2:1 ker cing?pula dobi 2 impulza na vsak obrat gredi, potem se pa kar na impulzni kabel pri cing?puli ve?e, kater je to ti pa ne znam povedati bi moral pogledati kak?ne sheme, najla?je je preko diagnostic box, ?e jo ima.

Napisano

Za kak?en obratomer pa gre to ker mora? imeti takega ki ?teje 2:1 ker cing?pula dobi 2 impulza na vsak obrat gredi, potem se pa kar na impulzni kabel pri cing?puli ve?e, kater je to ti pa ne znam povedati bi moral pogledati kak?ne sheme, najla?je je preko diagnostic box, ?e jo ima.

 

Nepoznam tega avta to je od kolega pa misli dat notr obratomer.

Mormo ?e mal pogledat.Hvala ti vseeno

Napisano

cing?pula dobi 2 impulza na vsak obrat

 

La?, moj sucker dobi 3 impulze na obrat. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne morem, zato pa Škode gledam. 
    • Verjetno so za normalno temperaturo morja tud krive globalne podnebne spremembe. Ker ne glede kakšno je vreme vedno so zanj odgovorne podnebne spremembe.
    • Upam, da samo moč bremz merijo... 
    • V bistvu sem mislil na to kako vzameš ovinek. Jaz ga nikoli ne bližam na začetku, ampak šele v zadnji polovici ovinka. Recimo tak lep ovinek je priključek iz Brda  na AC proti primorki. Če vzameš bolj dirkaško linijo imaš na izhodu vsaj 10km/h višjo hitrost, kot pa če približaš robu prehitro in ne moreš s tako hitrostjo zaključit ovinek. Pa sploh ne govorim o divjanju. Enostavno je hitrost avtomatično višja na izhodu iz ovinka pa sploh nimaš občutka, da gre hitreje, kot pri liniji, kjer marsikdo misli, da je najhitrejša.   Kdor še ni probal tak način, naj poskusi dvakrat peljat isti ovinek na dva različna načina... prav presenečenje je kolk je lahko razlike. 
    • Boss, ti se mi res smiliš. Nikakor ne moreš preboleti 5 vratne limuzine. 😊 Stara simpatija nikoli ne zamre, pravijo.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.