Skoči na vsebino

muska

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

lep pozdrav vsem! jest mam v avtomobilu ?e vufer 450W, 4 zvo?nike (10cm premera od JBL) in 2 twiterja, ho?m pa zadevo ?e mal oja?at. na misu mi je pri?la oja?itev zadnje police, da bi loh dau notr 4-tonce mal mo?nej?e (kk?ne 300W). kej tazga sm meu u mislih:

http://www.bof.si/product.cp2?guid=08BFD24...C7-61DAF8819203

 

to je moja ideja, zdej me pa zanima ?e mnenje vs ostalih...kaj bi blo akusti?no najbol?, pa ne preve? drago?

 

LP, Rejc

Napisano

dobr premisl ?e bo? res to naredu!!!!

 

Zvo?niki so uredu sam je pa problem!!!!!

 

Woofer ti bo zabijal te zvo?nike(zarad pritiska) in to ni glih dobr!!!

Men jih je tud pa sm jih mogu odklopit.

 

 

moje mnenje!!!

 

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Z zadnjimi ovalci ne bo? ni? oja?al....sploh pa ne s 4 tonci. Kar bo? naredil bo? to da bo pa? tisti, ki bo sedel zadaj sli?al ve? srednje in visoke tone zaradi teh ovalcev. Tud 10-tke so bolj ni? kot ne vem kak?na kvaliteta.

?e bi ?e vlagal daj spredaj obvezno 16-tke, priklopi na oja?evalec in to je to. Kater oja?evalec ti poganja woofer?

Tko da jest mislm da ima? za poslu?anje ?isto dovolj, ?e pa ho?e? da malo bolje zaropota ti pa priporo?am da mal ve? vlo?i? in bo. :rolleyes:

Napisano

Hi.

Js tut mislim da na polico devat zvo?nike je bol tak... :whatever:

najbolj? je v vrata dat maximalno,kar pa? gre po velikosti in mo?i in vse skup vezat na oja?evalec. hkrati pa isto?asno vrata mal izolirat(dynamat in podobne zadeve),da ne brnijo in prdijo....

Konec koncev imamo ljudje uhe naprej obrnjene al kak?

zadnji zvo?niki so le minimalna podpora. In hkrati za tiste ki sedijo zadaj,da ne ?ujejo samo basov iz prtlja?nika.

Only those without any talent, have no obsessions!

Guest BrainLess
Napisano

najvaznejsi je sprednji sistem (to je vrata + tviterji) ?e jih ima?!

Pri tak?nih zvo?nikih gleda? na mo? in ob?utljivost ki se meri v dB.

Dobrodo?le so tud kretnice da ti nizki toni ne popa?ijo zvoka zarad vibriranja

membrane... ?e pa to ve?e? na oja?evalec si pa zmagal

 

pol pa je woofer ?e samo pika na i

 

aja pa avtoradio je zlo pomemben!

Napisano

Mal off-topic, ampak...

 

Men grejo ti ta novi avtoradiji,ki majo vse ?e kr u armaturo vdelano

fuuullll na ku**c!

Prav nobene ornk kontrole za ?telat sound nimajo!

Drek! :angry:

Only those without any talent, have no obsessions!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.